Dat is correct.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
De radio staat een endje weg, maar hoor ik het nu goed dat ze zo vals zingt als een kraai?
Oh, ik dacht dat 3FM eindelijk weer eens "De eerste met nieuwe muziek" wasquote:Op maandag 25 januari 2010 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kan deze plaat nou in de lijst staan? Ik ken het nummer niet eens.
Jammer en toch verwarmend dat je iedereen een goedemorgen wenst.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:33 schreef themauster het volgende:
Ik zeg even goedemorgenmaar ik luister vandaag niet want ik heb niks met de zeroes top 1000, beetje te vroeg voor deze lijst
Morguh !quote:Op maandag 25 januari 2010 09:33 schreef themauster het volgende:
Ik zeg even goedemorgenmaar ik luister vandaag niet want ik heb niks met de zeroes top 1000, beetje te vroeg voor deze lijst
zo mee eens alle nummers hoor je normaal al op 3fmquote:Op maandag 25 januari 2010 09:33 schreef themauster het volgende:
Ik vond het een verschrikkelijke cover. Vooral het einde was zeer matig.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Viva la vida door Nikki was wel
het leek wel opgelezen zingen.
Giel loopt altijd te kutten, lijstje of niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:55 schreef Tha_T het volgende:
Maar waarom zit Giel nou de hele tijd te kutten? Dan midden door een plaat lullen, Nikki een slechte cover laten zingen, met Gerard gewoon even rustig aan kletsen. Staat meneer niet achter deze lijst ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |