Nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker.Worden ze bij jullie thuis ook zo dik gemaakt?
vepgeet ik wel eensrekening mee te houdenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar kom op, het is een Nederlander die voor het eerst in zijn leven lahmacun maakt. Ik vind het anders goed gelukt hoor.
midnight express is een modern turkse traumaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het lijkt er bijna op dat ik de schuldige ben alleen al omdat ik die film wil zien.
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef Ayca het volgende:
niemand heeft ook iets boeiends te vertellen ofzo
Ik heb een paar dagen terug zo'n zwart grijs zakje chips gehaald bij de AH. Geen idee hoe het heette maar het smaakte naar chips dat al een jaartje onder m'n bed gelegen had.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Chips, opzich wel lekker, maar deze was echt vies zout.
succes!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef Ayca het volgende:
We kunnen anders ook gewoon aftellen tot het volgende topic..
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug zo'n zwart grijs zakje chips gehaald bij de AH. Geen idee hoe het heette maar het smaakte naar chips dat al een jaartje onder m'n bed gelegen had.
Zo eentje meet zeezout en peper?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug zo'n zwart grijs zakje chips gehaald bij de AH. Geen idee hoe het heette maar het smaakte naar chips dat al een jaartje onder m'n bed gelegen had.
30 jaar terug, modern?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
midnight express is een modern turkse trauma
Eentonig..quote:
Zoiets ja.. Leek wel marokkaanse chips..quote:
IETSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen oplader meer voor mn psp, dus hij ligt hier maar.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik lig in bed met psp kan niet slapen
Lays naturel is heel erg lekker in TR. De naturel Lays hier in NL smaakt toch anders.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Je hebt in Turkije zo'n chips echt wow lekkerzat iets van cacik ofzo in
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
IETSMENSEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |