Als je van anti-Turkisme houd wel ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schijnt best een goeie film te zijn.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga ze na deze post aantrekken.
Denk het ook...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat we wel bij deel I blijven vanavond.
Ik ga zo ook naar bed (boek lezen voor Duits)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik trek het meestal pas aan als ik echt ga slapen
Als je je alles aantrekt wat in films voorkomt moet je wel een zwaar leven lijden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je van anti-Turkisme houd wel ja.
Klopt, het gaat veel slomerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef Ayca het volgende:
Ik lig al in bedboeken lezen voor Duits is zo saai..
Nog wat boeiends gebeurd vandaag?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
We hebben gewoon niets om over te praten.
Ik heb 4 shirtjes en 2 truien gekocht?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog wat boeiends gebeurd vandaag?
Leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb 4 shirtjes en 2 truien gekocht?
picsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb 4 shirtjes en 2 truien gekocht?
Hey jij eerloze, als zelfs een Grieks-Armeense regisseur zegt dat de film niet alleen racistisch is maar ook anti humaan, en als deze film nog steeds op Amerikaanse scholen vertoond wordt als een waargebeurd verhaal, wat verwacht je dan van een Turk?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je je alles aantrekt wat in films voorkomt moet je wel een zwaar leven lijden.
Ik zeg ook niet dat je het niet moet bekijken. Ik vond je reactie over dat wij ons niks moesten aantrekken van een 'film' gewoon debiel. Het is niet zomeer een film, de hele wereld kent het als een waargebeurd verhaal. En dat terwijl de helft van de film niet klopt en Turken worden neergezet als barbaarse apen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
De film is toch al alleen het kijken waard om te zien wat er allemaal overdreven en nep aan is?
Sorry hoor, maar het lijkt er bijna op dat ik de schuldige ben alleen al omdat ik die film wil zienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
arme wik, hoe kon hij weten wat hem te wachten stond
Flashback:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Of word ik dan in elkaar geslagen straks?
Wat een vergelijking ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
De film is toch al alleen het kijken waard om te zien wat er allemaal overdreven en nep aan is? Het is niet alsof ik mijn beeld van bepaalde landen vorm door middel van films. Zo geloof ik ook niet dat alle Kazakhstanen even debiel als Borat zijn.
Nog een plustpunt van het nog thuis wonen, nu moet ik alles zelf betalenquote:
en hoe de fuck kon hij nou weten dat zn einde daar begon.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga het einde van de avond zeker niet halen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en hoe de fuck kon hij nou weten dat zn einde daar begon.
Nee, niet daarom. Leg mij geen woorden in de mond. Jij zegt dat je hebt gehoord dat het een hele goede film is. Ik vraag me af wat er zo goed kan zijn aan een film dat wordt gepresenteerd als een waargebeurd verhaal, waar Turken worden neergezet als barbaarse apen, en de helft van de film voor geen meter klopt. En dan ga je ook nog eens roepen dat wij ons niks moeten aantrekken van een film. Get real.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het lijkt er bijna op dat ik de schuldige ben alleen al omdat ik die film wil zien.
zinloos geweld van die turken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga het einde van de avond zeker niet halen?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Lahmacun Deze lahmacun ziet er best anders uit dan ik ken? Heel dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |