Tuurlijk Lois, altijd.quote:
niet, want dat gaat dan naar de sportschool om je in shape te houden!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
En dan heb ik ook geld natuurlijk.![]()
Nope... want ik heb mezelf beloofd dat ik daar nooit van mijn leven meer heen hoef, ook niet in een volgend leven dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
niet, want dat gaat dan naar de sportschool om je in shape te houden!
Bram, Iris en T. (vriendje) zaten laatst te praten. T: "mijn mama gaat in het ziekenhuis haar buik opereren, lekker strak maken"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef moussy het volgende:
Ik vrees dat als ik ooit afval er 3 meter vel van mijn buik en tetten af gehaald moet worden
Oeh, maar een Desigual tas pas ik welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ohohoh wat een mooie dingen toch!
Nou ja goed, ik kan leuk haken, is ook wat waard.![]()
Daar heb ik nu dus een leuk vest van aan en 2 andere shirts gaan terug.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef Lois het volgende:
Weet je wat wel een leuk merk is BE? Tenminste vind ik dan, Booker van Wehkamp. Leuke dingen, ook in grotere maten
he lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Lois het volgende:
Zal ik de bar maar opengooien?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er 1 geweldig leuk, lekker shirt van waar ik veel complimentjes over krijg. Had ik dat geweten had ik 'm in alle kleuren besteldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar heb ik nu dus een leuk vest van aan en 2 andere shirts gaan terug.
In mijn zwangerschap had ik daar idd ook een leuk shirt van.
Maar dat wat ik nu besteld had was dus mooi niet groot genoeg.Te strakke armen enzo.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Bram, Iris en T. (vriendje) zaten laatst te praten. T: "mijn mama gaat in het ziekenhuis haar buik opereren, lekker strak maken"
Bram: "hee dat gaat mijn moeder ook doen""
Iris: "mijn mama heeft ook een blubberbuik"
*waar gebeurd*
Whahahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
*stopt met stimuleren tot praten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |