Tuurlijk Lois, altijd.quote:
niet, want dat gaat dan naar de sportschool om je in shape te houden!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
En dan heb ik ook geld natuurlijk.![]()
Nope... want ik heb mezelf beloofd dat ik daar nooit van mijn leven meer heen hoef, ook niet in een volgend leven dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
niet, want dat gaat dan naar de sportschool om je in shape te houden!
Bram, Iris en T. (vriendje) zaten laatst te praten. T: "mijn mama gaat in het ziekenhuis haar buik opereren, lekker strak maken"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef moussy het volgende:
Ik vrees dat als ik ooit afval er 3 meter vel van mijn buik en tetten af gehaald moet worden
Oeh, maar een Desigual tas pas ik welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ohohoh wat een mooie dingen toch!
Nou ja goed, ik kan leuk haken, is ook wat waard.![]()
Daar heb ik nu dus een leuk vest van aan en 2 andere shirts gaan terug.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef Lois het volgende:
Weet je wat wel een leuk merk is BE? Tenminste vind ik dan, Booker van Wehkamp. Leuke dingen, ook in grotere maten
he lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Lois het volgende:
Zal ik de bar maar opengooien?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er 1 geweldig leuk, lekker shirt van waar ik veel complimentjes over krijg. Had ik dat geweten had ik 'm in alle kleuren besteldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar heb ik nu dus een leuk vest van aan en 2 andere shirts gaan terug.
In mijn zwangerschap had ik daar idd ook een leuk shirt van.
Maar dat wat ik nu besteld had was dus mooi niet groot genoeg.Te strakke armen enzo.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Bram, Iris en T. (vriendje) zaten laatst te praten. T: "mijn mama gaat in het ziekenhuis haar buik opereren, lekker strak maken"
Bram: "hee dat gaat mijn moeder ook doen""
Iris: "mijn mama heeft ook een blubberbuik"
*waar gebeurd*
Whahahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
*stopt met stimuleren tot praten....
Ik had dat shirtje in 2 kleuren, rozerood en groenblauw. Helaas sneuvelde de rozerode al snel door schoonmaakmiddel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb er 1 geweldig leuk, lekker shirt van waar ik veel complimentjes over krijg. Had ik dat geweten had ik 'm in alle kleuren besteldis nu natuurlijk uit de collectie
En de broeken vallen kortquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef Lois het volgende:
Weet je wat wel een leuk merk is BE? Tenminste vind ik dan, Brooker van Wehkamp. Leuke dingen, ook in grotere maten
Ik heb alleen didi broeken en rokjesquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Bram, Iris en T. (vriendje) zaten laatst te praten. T: "mijn mama gaat in het ziekenhuis haar buik opereren, lekker strak maken"
Bram: "hee dat gaat mijn moeder ook doen""
Iris: "mijn mama heeft ook een blubberbuik"
*waar gebeurd*
Die gaan als sleepjes achter me aan en als ik ze dan inkort is het model er uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:29 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb alleen didi broeken en rokjesuit de uitverkoop natuurlijk, dat dan weer wel
Ja, ik was hem net viaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Op dat waiwurrielinkje dat ik hierboven postte staat de 2010 collectie Chell.
m@x, was het deze? http://www.casj.nl/
Dat heb ik hier in een winkeltje zien hangen vanmiddagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, ik was hem net viaop het spoor. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind. Het ziet er allemaal wel heel goedkoop uit.
Daar kan je dan weer een mooie jas van laten makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef moussy het volgende:
Ik vrees dat als ik ooit afval er 3 meter vel van mijn buik en tetten af gehaald moet worden
Ik dacht zelf aan lampenkapjes, net als vroegah, of anders een compleet 30zits bankstelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Daar kan je dan weer een mooie jas van laten makenIk voorzie een nieuwe trend
Ja, maar deze vind ik toch wel mooi hoor...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, ik was hem net viaop het spoor. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind. Het ziet er allemaal wel heel goedkoop uit.
Dat gevoel heb ik dus ook wel een beetje. Dat dat te zien is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:47 schreef Estrys het volgende:
Ik vind dat zo nep eigenlijk, wannabe of zo weet niet
Ik zou het zelf of echt kopen of niet
Maar goed, jij als sprietje hebt makkelijk praten wat dat betreft natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:47 schreef Estrys het volgende:
Ik vind dat zo nep eigenlijk, wannabe of zo weet niet
Ik zou het zelf of echt kopen of niet
Sprietjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar goed, jij als sprietje hebt makkelijk praten wat dat betreft natuurlijk
Sprietje jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Sprietjetoen ik 18 was jah
KD dat is een sprietje, die past 5 keer in mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Ik moet bij deze aan de latere lijnen van oilily denkenquote:
O, pinq, die jas!quote:
Dat heb je toch!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens zo`n figuur heb koop ik ook zo`n jas
Dan moet je eerst weer vijftien worden (want veel ouder geef ik dat model op de foto niet).quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens zo`n figuur heb koop ik ook zo`n jas
Nie joh! Mijn buik hangt over m`n onderbroek weetjewelquote:
dat ben ik dan weer welquote:Op zondag 24 januari 2010 00:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst weer vijftien worden (want veel ouder geef ik dat model op de foto niet).
Ja dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Is ie niet achter gebleven bij de Mexicaan?
Daar weet jij heul niks van!quote:Op zondag 24 januari 2010 08:55 schreef Estrys het volgende:
Moeilijk baren hoor een kind met een sombrero
Nou ik weet hoe het is met een kind met zonder sombreroquote:Op zondag 24 januari 2010 09:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar weet jij heul niks van!![]()
Ow en die kleding: nah, das niet mijn stijl... Veel te drukke (en gekke) prints
quote:Op zondag 24 januari 2010 09:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou ik weet hoe het is met een kind met zonder sombrero![]()
Dat wil ik nog helemaal niet weten...quote:Op zondag 24 januari 2010 09:18 schreef Estrys het volgende:
Nou ik ga me maar eens opmaken voor een rondje sportschoolEven de snot uit mn kop fietsen. Sombrero of niet, slap wordt het allemaal wel
jij welquote:Op zondag 24 januari 2010 09:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat wil ik nog helemaal niet weten...
En mijn man al helemaal niet
Ik word gewoon weer lekker strak. Zoals ik was
Hier viel het wel mee, had alles zo weg, meteen de voorkant van de buren ook gedaan. *anders denkt de koningin dat ik alleen online aardig doe*quote:Op zondag 24 januari 2010 09:02 schreef Muks het volgende:
Mogge
* Muks trekt de schoenen en handschoenen maar weer aan, duikt diep in de jas, slaakt een zucht en gaat maar weeeer sneeuwschuiven
Ja, dan komen de ouders van de meeste bewoners, en dan gaan we ''iets doen'' (vandaag wandelen, maar kan ook spelletjes zijn, een andere keer) en dan eten. En dan gaan de ouders weer wegquote:Op zondag 24 januari 2010 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Wat houdt dat in, Oxy, familiedag? Komt er dan bezoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |