quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:15 schreef Pumatje het volgende:Dit is niet de bedoeling van het topic, het maakt het zo onoverzichtelijk als wat.
Mannen.. houd je discussies in een apart topic.
Oké, er is een post gemaakt, de beginpost kan ik niet aanpassen. Een discussie over taakvelden past prima thuis in zo'n topic, het is een informatief topic, en naar mijn mening is het prima in orde om dan tussendoor is een grapje te maken.
Juist de verduidelijking van wat je allemaal bij het Korps kan, maakt het misschien wel erg duidelijk over wat je allemaal wel en wat je allemaal wel niet kan bij het korps, past volgens mij PRIMA in dit topic, en de manier hoe je daar op komt, doet dat nou zo veel af aan het topic? Of verduidelijkt dit ook omdat mensen toe geven dat kmarns toch echt veelzijdiger is dan lmb, of is het zo vreemd dat je bij de kmar nog meer kan doen? Is dat niet juist een indicatie dat mensen juist wel meedenken met het topic en dingen aangeven waar de informatiezoekende lezer ook aan moet denken?
Ik begin, helaas, weer is ernstig te twijfelen Pumatje...
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]