Senes, we weten wie we pm-en voor deze zakenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig he? Vrouwen en autorijden, vrouwen en techniek....
Heb je niet nog een PDFje in elkaar te stampen?
Maandag half 10quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
En af en toe beledigingen over Brabanders uit te kramen
2 postzegels van 44 ct zijn dan toch wel genoeg lijkt me?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef Ynske het volgende:
hoeveel zou een slimcase met 1 cd, 2 vellen papier en een bubbeltjes envelop wegen?
k weet t totaal niet, en mn weegschaal is net overledenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
2 postzegels van 44 ct zijn dan toch wel genoeg lijkt me?
Doe er 3 op voor de zekerheid,dan zit je echt wel goed lijkt mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet t totaal niet, en mn weegschaal is net overleden
Daar hou ik van!quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Senes, we weten wie we pm-en voor deze zaken
quote:
quote:
Ook goed met excel soms?quote:
Jaquote:
Fiets heeft destijds een heel handig pdf programmaatje gevonden in DIG, ik zal het linkje even zoekenquote:
en jullie konden maar niets vinden!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Fiets heeft destijds een heel handig pdf programmaatje gevonden in DIG, ik zal het linkje even zoeken
Mooi voorzie ik je van gele envelopjesquote:
Ohquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Miran!
Ik heb jouw kalender nog, die had je in de auto laten liggen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
OMG, sommige foto's mogen echt niet online hier hoor![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en jullie konden maar niets vinden!
ow wacht
Ff wachten, zijn er nog een paar aan het uploaden, je krijgt zo/straks de inlog!quote:
Dan ben ik ook mijn kalender vergeten, ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we maar weer snel afspreken.
Opgeslot. Slotje
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we maar weer snel afspreken.
Opgeslot. Slotje
Nou, die mogen niet in in de topics bedoel ikquote:
nog meer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi voorzie ik je van gele envelopjes
quote:
zat ie op slot dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef senesta het volgende:
Aaah oke, Greys post toch gewoon door
dat maakt mij toch niet uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
En fiets ook![]()
Ik vraag me wel af hoe lang het zou duren voor ze in de gaten hebben dat de rest niet meer meepost
jaquote:
+1quote:
turbo turbo!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
Omdat Greys Slotje riep deed Senesta dat...
Als er foto's zijn met mensen die het niet erg vinden of die er niet heul erg opstaan mogen er best een paar van hier straks hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
alleen foto's van de dieren hier, en met mensen erbij op PB laten ofzo?
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:05 door senesta:quote:
Wel lief dat ze dat zomaar doet als ik dat vraag!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
Omdat Greys Slotje riep deed Senesta dat...
Ohhhhhhhhhhh jij lekkerd!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:05 door senesta:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:06 door senesta:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Senestaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:05 door senesta:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:06 door senesta:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Ik hoef ook niet met mn hoofd hier...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er foto's zijn met mensen die het niet erg vinden of die er niet heul erg opstaan mogen er best een paar van hier straks hoorMaar dan eerst even vragen idd
je kan het zelf toch ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel lief dat ze dat zomaar doet als ik dat vraag!![]()
Wacht maar tot ik het linkje gevonden hebquote:
Ik ben van plan het boek eens door te worstelen, leer tenslotte niets als ik maar alles domweg vraag.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
+1
En als je hulp nodig hebt met excel mag je mij ook pmmen hoor...
Hij deed mooi knipogen naar mijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Foto van Bamba, hier sta ik toch niet herkenbaar opMet
Ozzy
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ozzy
[ afbeelding ]
Aaaah wat een lieve fotoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ozzy
[ afbeelding ]
Poepig hequote:
Dat vraag ik me ook af, wel mooi gefilmd. Blijft ook fijn doorgaan hihiquote:
Dat bestefte ik toen ik het al getikt hadquote:
Ha, die had ik ook in de smiezenquote:
Ja, echt hč. Wat een geweldige actie. Topwijfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh en Elies met haar 200 euro.
Ik ging haast jankenKwam ze er speciaal voor terug
Da's Kartonnetje toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, die had ik ook in de smiezen
[ afbeelding ]
Echt he, zo ontzettend liefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh en Elies met haar 200 euro.
Ik ging haast jankenKwam ze er speciaal voor terug
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt hč. Wat een geweldige actie. Topwijf![]()
Tuurlijk, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Bamba!![]()
We moeten ze officieel nog adopteren he, gaan we morgen even doen in een speciaal topic!
Maar dat wil ik pas maken als Elies er is, we hadden al een opzetje gemaakt namelijk
Ja, en dat was niet de eerste keer, denk ik zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En toen Elies weg reed, reed ze gewoon weer de verkeerde kant op.
Whoehoehoeeeee
Echt? Nadat ze was teruggekomen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En toen Elies weg reed, reed ze gewoon weer de verkeerde kant op.
Whoehoehoeeeee
melk van de koffie...quote:
Ja, dat is Kartonnetjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's Kartonnetje toch?
QWEAAAAAAAAAA, zie hoe goed het gaat met Kartonnetje!
Om ehhhh... geen idee. Half acht ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dat was niet de eerste keer, denk ik zo![]()
![]()
Zijn jullie nog goed gereden op de terugweg? Hoe laat was je thuis?
Ah ja, zoiets dacht ik al.. Want op het laatst knoeit ie iets wittigsquote:
Ja, het heeft hier gewoon nog gesneeuwd, er ligt een dun laagje hier!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Om ehhhh... geen idee. Half acht ofzo?
En dezelfde weg weer binnendoor naar Woerden, beetje natte sneeuw onderweg.
Cat, Ingetje(?) Elisaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
Tombola, Barbaaf, Bamba, dit was het voorlopig toch ff?
Wie maakten er nog meer foto's vandaag?
Ikke!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mijn foto's staan er in ieder geval allemaal op!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ikke!
Heb ze nog niet doorgekeken, dat gaat iets voor morgen (middag) worden. Maar wel al inlogje deze kant uit svp.![]()
Kijk! Mijn Fritsje! Eén oog en een eigenwijze kop, a match made in heaven. Die ga ik adopteren.Heb ik zojuist geadopteerd!
![]()
![]()
![]()
Yep!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Als jullie in de index op het Xfactor subforum klikken, kan je er dan in?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lacht bijna!Oh nee die mag wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lijk daar alleen wel een donkere veeg/snor te hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lacht bijna!Wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij draait ineens spontaan!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Speciaal voor jou heb ik geklikt. En kan erin.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat!
Hij draait ineens spontaan!
Neequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Tombola, Bamba, hebben jullie al inlogjes gegeven aan mensen die er ook waren en die mee willen kijken?
Of mensen die er niet waren maar die hier vaak komen en ook mee mogen kijken?
Ik krijg ze steeds draaiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Of alleen als mensen er om vragen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:50 schreef Bamba het volgende:
Ik ga gewoon het lijstje van de OP gebruiken, dat kan wel toch?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik krijg ze steeds draaiend
Ga nu eerst het hele zooitje recht zetten en dan pas inladenDoe ze dan ook eerst verkleinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb overigens nergens last van hoor? Die hierboven stond en staat recht
De previews/thumbnails in PB zelf staan wel gekanteld nog idd, maar da's vaker zo.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee dat sowieso nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Goodbye het volgende:
Doe maar alleen als mensen er om vragen. Al moet ik zeggen dat ik er niet zo happig ben als 'vreemde' mensen een linkje gaan vragen. Die dus nooit hier komen of bekend zijn met de users ofzo
Mensen die mee zijn geweest gewoon direct een pm, die hebben onze verlopen koppen toch al gezien. Overigen op aanvraag, evt. met overleg achter de schermen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Of alleen als mensen er om vragen?
Wat vinden jullie?
Lasermuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
Hebben jullie ook zo'n laserlampje? Ik maak Puk daar altijd helemaal gek mee, ook al heeft ie door dat ik het doe xD Ik laat 'm dan ergens verdwijnen en dan zit ie serieus nog 10 min te kijken naar dat plekje. En af en toe naar mij, zo vanWATSKEBURT?!
![]()
![]()
![]()
Goeie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mensen die mee zijn geweest gewoon direct een pm, die hebben onze verlopen koppen toch al gezien. Overigen op aanvraag, evt. met overleg achter de schermen?
Het was leuk Pie Efje!quote:
Nou, ik wil echt niet dat Ml-etje de foto's te zien krijgt hoor!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie.
Bamba, PM maar naar iedereen die mee is geweest
En de rest op aanvraag
Overleg hoeft dan niet als het gewoon mensen zijn die hier vaker komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
ja, anders was je wel meegegaan ofzo?quote:
Eh, ja!quote:Ik stond ook gewoon in het lijstje hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, anders was je wel meegegaan ofzo?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Cutequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ozzy
[ afbeelding ]
!!
![]()
Wel toch juist?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
Brandweer Prio 1 bij IKEA Delft!
(Of was Prio 1 nou niet hoog?)
De IKEA bij Delft is toch één van de kutste, volgensmij
Hm... Ja ik zou alleen Greys & GB een beetje kennenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, anders was je wel meegegaan ofzo?
Had vandaag afgesproken met een vriendin maar die heeft afgezegd
En met een vriend maar die heeft ook afgezegd![]()
![]()
Oh, maar ik kende ook niet zoveel mensen hoor!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Ja ik zou alleen Greys & GB een beetje kennen
En met een vriend maar die heeft ook afgezegd
Nouja, we gaan er vast nog wel een keertje heen en dan ga je dan ook gewoon mee. En we moeten even een high tea dingessie opzetten
Ik wil naar bed.![]()
Maar moet de droger nog afwachten. Uiteraard meteen mijn kleren in de was gegooid toen ik thuiskwam (waarschijnlijk overdreven, maar ik neem geen risico) en net pas in de droger kunnen gooien toen ik weer thuiskwam.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik wil echt niet dat Ml-etje de foto's te zien krijgt hoor!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draak van n kind.
Reken maar dat ik dit onthou en next time probeer mee te gaan.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Leuk!! En high teaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar ik kende ook niet zoveel mensen hoor!Nouja, we gaan er vast nog wel een keertje heen en dan ga je dan ook gewoon mee. En we moeten even een high tea dingessie opzetten
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet dat nooit met die Prio's en Grippenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel toch juist?
De IKEA bij Delft is toch één van de kutste, volgensmij
Maar IKEA Delft is de enige die hier een beetje in de buurt zit, dus niet in de as aub
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Geweldig he!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lasermuis.![]()
![]()
![]()
Yoko en Satsu zijn er gek op en stuiteren door de kamer. Je kunt ze er ook zo heerlijk draaierig van krijgen: lichtje laten ronddraaien en kat er achteraan tot ze niet meer rechtdoor kunnen lopen.![]()
Naartjie is so not interested: die kijkt er niet op of om voor.![]()
Ja idd, Puk gaat dan op het kleedje liggen en steekt dan af en toe z'n poot uit, dat is ook zijn manier om te laten merken dat 't 'm niet meer zo boeit
Heb nog een filmpje van 'm trouwens:
En ook van de katten van een vriendin van me, die waren hier een keer een week, wij pasten op hen (toen Puk er nog niet was) omdat ze op vakantie gingen. Ze waren nog jong hoor, nog geen jaar.
En nog een laatste, heel lang filmpje, maar zoooo grappig:
Over het laatste filmpje: vlak daarna, toen ik gestopt was met filmen (5 min vond ik wel genoeg) haalt ie eindelijk uit naar die kaars, pleurt om 'm, schrikt ervan en schiet weg onder de tafel
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! En high tea!!
Nou, dat had best gekund hoor doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kende niemand!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Ja ik zou alleen Greys & GB een beetje kennen
En met een vriend maar die heeft ook afgezegd
Ik ook niet hoor, ik lees het morgen welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit met die Prio's en Grippen
Maar IKEA Delft is de enige die hier een beetje in de buurt zit, dus niet in de as aub
Ik hoop voor jou dat het meevalt. Dat alleen Smalland is afgefikt en er geen kinderen meer komen dus
Ja!!!! Deed ik ook...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat had best gekund hoor doos![]()
En morgenochtend de droger weer aanzetten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil naar bed.![]()
Maar moet de droger nog afwachten. Uiteraard meteen mijn kleren in de was gegooid toen ik thuiskwam (waarschijnlijk overdreven, maar ik neem geen risico) en net pas in de droger kunnen gooien toen ik weer thuiskwam.
Of wordt het van een nachtje klam liggen () al muf?
O dat zou wel fijn zijn ja!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik lees het morgen welIk hoop voor jou dat het meevalt. Dat alleen Smalland is afgefikt en er geen kinderen meer komen dus
![]()
Als het goed is heeft iedereen die vandaag is meegeweest een pm gehad. Ik heb MI-etje, Ynske en Ferrari_rood ook een pm gestuurd!And so the lion fell in love with the lamb![]()
Morgenvroeg ben ik ook weer weg en pas in de middag thuis. En dan wordt het wel erg muf. Ik had het ook op de draad kunnen hangen, maja... lui.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En morgenochtend de droger weer aanzetten?
Of wordt het van een nachtje klam liggen () al muf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgenvroeg ben ik ook weer weg en pas in de middag thuis. En dan wordt het wel erg muf. Ik had het ook op de draad kunnen hangen, maja... lui.
Matchende pj's met dekbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Nouja, volgende keer dan maar, oké?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef P.F het volgende:
Jaaa ok! Maar jij bent hier een stamgast en ik kom alleen maar af en toe binnen huppelen!
Het ging toch ook om de diertjes enzo!
Ja maar, dat was toch voor de makkelijkheid voor de was? Maar waarom zit ie dan nu apart?quote:
Ik snap er niks meer van
Classy, ej?quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi Cat wat een gedoe, ben daar toch nog luier in (wasrek op logeerkamer, staat mikklaar).
Ben foto's aan het kijken![]()
Eliesje moet gauw thuiskomen, haar aardbeitjes zijn haske rijp!
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
pardon?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje moet gauw thuiskomen, haar aardbeitjes zijn haske rijp!
wat zeg je nou?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Ik ga slapen, tot morrrrgen
Ik zou vandaag een feest hebben maar had mij in de datum vergist
Daarna zou ik naar een ander feest gaan maar die vriendin belde af
En daarna zou ik naar een feest gaan met een vriend maar die ging naar z'n vriendin
En nu heb ik een beetje een saaie avond!!!
![]()
Dat eliesje haar aardbeitjes rijp zijn. Ik heb ze net bemest.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pardon?
wat zeg je nou?
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
zomgquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat eliesje haar aardbeitjes rijp zijn. Ik heb ze net bemest.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Ach sommige beestjes![]()
zoooo blij met een aai
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Draak van n kind.
Reken maar dat ik dit onthou en next time probeer mee te gaan.
Dat was de bedoeling!!!!
Zeg, wij hebben niet gemuurduwd met Eliesje!quote:![]()
![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
Zeg! lees je pm eens!quote:Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Welterusten GB!!!!
Ik ga het hier niet meer over het "online spel dat LL haat" hebben... Ik zweer het!
Jij niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg, wij hebben niet gemuurduwd met Eliesje!![]()
![]()
Ow hebben ze straalkachels staan? Niet genoeg gewone verwarming?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Hier is het nog grijs en grauw, niks geen sneeuw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie ook zoveel van die klote sneeuw weer liggen?![]()
Droger piept, dus ik piep naar de droger en dan in mijn schone, fluffy warme pyjama naar bed.
ah, nu weet je ook eens hoe het voelt!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Jij wel dan?quote:
Mag ik ook een pm voor de foto's
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
NEEEquote:![]()
Daar gaaaaaat mijn nachtrust.quote:![]()
Maar ik ga het evengoed proberen.Nu ben ik echt weg!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier is het nog grijs en grauw, niks geen sneeuw.![]()
Droger piept, dus ik piep naar de droger en dan in mijn schone, fluffy warme pyjama naar bed.
! Dan zal dat zo wel komen..
![]()
Nou ja, ze zit ver weg hoor!quote:
Hier is het wit!
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, nu weet je ook eens hoe het voelt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is verschrikkelijk
![]()
dank je wel Die ga ik morgen kijken.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Geen idee van de gewone verwarming, maar de beestjes vonden het heerlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ow hebben ze straalkachels staan? Niet genoeg gewone verwarming?. Heb een foto gemaakt dat 2 honden recht voor de warmtestraal van die kachel lagen
Volgens mij doe jij het anderen vaker aan dan dat het jou aangedaan wordt hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
het is verschrikkelijk
En toch vind ik je nog steeds lief![]()
Slaap lekker Cat en Nieslief!![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
nah 158 nieuwe berichten zegt genoeg hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het anderen vaker aan dan dat het jou aangedaan wordt hoor
En toch vind ik je nog steeds lief![]()
hihi![]()
ff terugpmen zo
Oh, lieve, lieve lieverds,
Na drie uur de ogen weer uit je kop janken, en dan jullie verhalen lezen!
Geweldig, een Fok hond en kat voor ons allen.
Enne, een deel voor die 20.000,00 euro's is voor ons toch een makkie?![]()
Dat hondje, Bamba, wat jij op de foto had? Was dat een Franse Bull? Tja ik denk zo 2 of 3?
Maar echt volgende keer willen we mee.
Echt lieverds, applausje voor jullie!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ow hebben ze straalkachels staan? Niet genoeg gewone verwarming?
Deze branders hebben ze inderdaad staan. Ik vraag me eigenlijk af of ze wel op het gasnet aangesloten zijn, er stond ook een grote (~2 kuub?) butaantank op het terrein.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nah 158 nieuwe berichten zegt genoeg he
hihi![]()
ff terugpmen zo
Patser
Ja dat is 'm waar ik ze zagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geen idee van de gewone verwarming, maar de beestjes vonden het heerlijk. Heb een foto gemaakt dat 2 honden recht voor de warmtestraal van die kachel lagen
Ik schudde Mr al van z'n bank, zo van "zeg kon jij dat niet"Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
Aan de gasfles te zien zijn ze dat nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze branders hebben ze inderdaad staan. Ik vraag me eigenlijk af of ze wel op het gasnet aangesloten zijn, er stond ook een grote (~2 kuub?) butaantank op het terrein.
dat ding rechts erachter (oranje/rood met witgeschilderde onderkant) is een gasfles/tankquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze branders hebben ze inderdaad staan. Ik vraag me eigenlijk af of ze wel op het gasnet aangesloten zijn, er stond ook een grote (~2 kuub?) butaantank op het terrein.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aan de gasfles te zien zijn ze dat nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat ding rechts erachter (oranje/rood met witgeschilderde onderkant) is een gasfles/tank
Buiten bebouwde kom?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Euh, ik weet het niet eerlijk gezegd. Wil je een pm met de inloggegevens? Barbaaf heeft betere foto's van hem als ik het goed onthouden heb.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:38 schreef Strega het volgende:
Oh, lieve, lieve lieverds,
Na drie uur de ogen weer uit je kop janken, en dan jullie verhalen lezen!
Geweldig, een Fok hond en kat voor ons allen.
Enne, een deel voor die 20.000,00 euro's is voor ons toch een makkie?![]()
Dat hondje, Bamba, wat jij op de foto had? Was dat een Franse Bull? Tja ik denk zo 2 of 3?
Maar echt volgende keer willen we mee.
Echt lieverds, applausje voor jullie!
Hoe gaat het met jullie? Ik leef zo ontzettend met jullie mee![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
technische kennisquote:
Mijn facebook loopt alweer vast op het accepteren van gifts
Als ze dat wel zijn, hoeven ze nog niet in iedere ruimte een gasaansluiting te hebben hč?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aan de gasfles te zien zijn ze dat niet
*kuch*brabant*kuch* Nogal jaquote:
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Wat staan G&M leuk op de foto's
is een frans bulldogje idd (staat op de site)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Euh, ik weet het niet eerlijk gezegd. Wil je een pm met de inloggegevens? Barbaaf heeft betere foto's van hem als ik het goed onthouden heb.
Hoe gaat het met jullie? Ik leef zo ontzettend met jullie mee![]()
Volgens mij stonden overal gasflessen bijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als ze dat wel zijn, hoeven ze nog niet in iedere ruimte een gasaansluiting te hebben hč?
FOEI!quote:*kuch*brabant*kuch* Nogal ja![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
Ik heb nog nooit zo'n type brander gezien die niet op een gasfles was aangesloten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als ze dat wel zijn, hoeven ze nog niet in iedere ruimte een gasaansluiting te hebben hč?![]()
[..]
*kuch*brabant*kuch* Nogal jaIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
quote:
Wie zijn G&M?
Hmm dat is een dure grap voor ze.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij stonden overal gasflessen bij
[..]
FOEI!![]()
Hopen dat in het nieuwe verblijf beter kan
En idd Greys en Maes.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Best wit hier weer zeg
En het sneeuwt nog steeds, hele straat is alweer wit.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dank je Ml-etje
De ergste foto's waar ik alleen op stond heb ik zitten wissenWel eerst gevraagd aan Tombola hoor
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Dank je Ml-etje
De ergste foto's waar ik alleen op stond heb ik zitten wissenWel eerst gevraagd aan Tombola hoor
![]()
![]()
Ik heb geen erge foto's gezien hoor!!
Jaaaaa, daar ben ik weer
Ik vind jullie allemaal zo liev
Ik heb genoten vandaag! Ik was net op weg richting Helmond toen ik voelde in mijn tas of ik alles wel had. En toen voelde ik mijn portemonnee zitten met een dikke stapel briefjes (omdat we afgelopen week iets hebben verkocht zonder daarin de belastingdienst te kennen). En toen schoot ik weer een beetje vol en was wat bozig. Omdat ze het er zo moeilijk hebben. Dus ik zeg tegen mezelf: en nou ga je gewoon terug en je gaat delen!
Greys zag mij nog terugkomen en vroeg of ik wat vergeten was, en ik denk dat ik een beetje knorrig heb gezegd: "Nee, ik kom dokken... "
Ik vind het zo onvoorstelbaar dat er in dit land geen potje te vinden is voor zo'n goed initiatief
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Da's heul lief, maar ze waren er écht!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen erge foto's gezien hoor!!![]()
Mensen slaaplekker allemaal.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Hihi als ik het niet dacht, jij excuseert je nog voor een winterse outfitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Dank je Ml-etje
![]()
Eliesje
Nee je klonk niet knorrig, je klonk resoluut!
"Ben je wat vergeten Elies?"
"Nee, ik kom dokken/doneren!" zoiets zei je.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh lieverd tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Jaaaaa, daar ben ik weer
Ik heb genoten vandaag! Ik was net op weg richting Helmond toen ik voelde in mijn tas of ik alles wel had. En toen voelde ik mijn portemonnee zitten met een dikke stapel briefjes (omdat we afgelopen week iets hebben verkocht zonder daarin de belastingdienst te kennen). En toen schoot ik weer een beetje vol en was wat bozig. Omdat ze het er zo moeilijk hebben. Dus ik zeg tegen mezelf: en nou ga je gewoon terug en je gaat delen!
Greys zag mij nog terugkomen en vroeg of ik wat vergeten was, en ik denk dat ik een beetje knorrig heb gezegd: "Nee, ik kom dokken... "
Ik vind het zo onvoorstelbaar dat er in dit land geen potje te vinden is voor zo'n goed initiatief. Jij hebt echt een gouden hart!!
Vind het ook zo gek dat ze op de ene plek weg moeten en op de andere plek moeten betalen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Jaaaaa, daar ben ik weer
Ik vind het zo onvoorstelbaar dat er in dit land geen potje te vinden is voor zo'n goed initiatief
Enne jij bent heel lief
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi als ik het niet dacht, jij excuseert je nog voor een winterse outfit![]()
Ja toen ik bij jou die blikjes kwamen halen vond ik ook alweer dat ik er stom uitzag.
Laat me maar, dat heb ik nou eenmaal
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's heul lief, maar ze waren er écht!![]()
![]()
Had jij het trouwens niet ontzettend koud met alleen je trui aan?And so the lion fell in love with the lamb![]()
![]()
voor Elies.
Ik nok nou echt af alles begint hier te bokken op de pc
Nee hehe, die heeft ze gewist!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen erge foto's gezien hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Resoluut misschien welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Eliesje
Nee je klonk niet knorrig, je klonk resoluut!
"Ben je wat vergeten Elies?"
"Nee, ik kom dokken/doneren!" zoiets zei je.Ik liep ook erg resoluut te stampen volgens mij
Niet eens. Ik kan gewoon niet echt anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:56 schreef Bamba het volgende:
Oh lieverd toch. Jij hebt echt een gouden hart!!
Oh deze!
Wat leeuheuk en dat bulletje dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komen ze al een beetje op weg met het kattenvoer?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ben het gewendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja toen ik bij jou die blikjes kwamen halen vond ik ook alweer dat ik er stom uitzag.
Laat me maar, dat heb ik nou eenmaal
heb een collega en een vriendin die hetzelfde doen.
Keek er niet echt van op
Trouwens, liefjens... Mijn tante had dus nog een envelopje in de tas met handdoeken gedaan. Ik dacht te hebben gezien dat er ¤ 50 in zat, maar het bleek gewoon ¤ 100 te zijn.en
voor TanteElisaB
Als jullie het er mee eens zijn, dan stel ik voor: ¤ 50 in de adoptiepot en ¤ 50 in de Almerepot
Jij bent echt wel de liefste hoor!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Jaaaaa, daar ben ik weer
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
Oh deze!
Ze waren zooooooo blij met het kattenvoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komen ze al een beetje op weg met het kattenvoer?
Dat zijn we in al het enthousiasme helemaal vergeten te vertellen
Maar ze hadden nog 18 traytjes Gourmet tekort om te kunnen ontwormen.
En nu hebben ze er meer dan genoeg en de dame slaakte helemaal een gilletje![]()
Oooh goed!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze waren zooooooo blij met het kattenvoer!
En nu hebben ze er meer dan genoeg en de dame slaakte helemaal een gilletje![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
Oh deze!
Hij ging de voorraad checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komen ze al een beetje op weg met het kattenvoer?![]()
Ze hebben nu genoeg kattenvoer voor deze ontwormingsronde, en alvast een begin voor de volgende keer
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Resoluut misschien welIk liep ook erg resoluut te stampen volgens mij
[..]
Niet eens. Ik kan gewoon niet echt anders.![]()
Ik wil nu alleen maar meer inzamelen voor ze nu ik de dieren en vrijwilligers heb gezien!! Ik vind het alleen jammer dat ik niet zoveel financiële middelen heb. Maar alle kleine beetjes helpen natuurlijk
Ze zei ook steeds; Oh, nog meer!!!! Als er weer iemand binnen kwam met een stapel!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze waren zooooooo blij met het kattenvoer!
![]()
TanteEliesje!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:00 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, liefjens... Mijn tante had dus nog een envelopje in de tas met handdoeken gedaan. Ik dacht te hebben gezien dat er ¤ 50 in zat, maar het bleek gewoon ¤ 100 te zijn.en
voor TanteElisaB
Als jullie het er mee eens zijn, dan stel ik voor: ¤ 50 in de adoptiepot en ¤ 50 in de Almerepot![]()
Goed idee!
Zullen we morgen ons adoptietopic openen?
Nee, echt niet. Ik ben een zacht ei. En als ik jullie dan allemaal zo zie kroelen, dan ben ik geroerdquote:Op zondag 24 januari 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
Jij bent echt wel de liefste hoor!!!!
Alice, de beheerder van DTH, ging de dame die het ontwormen zal doen (da's een schat, die heeft ons vorige keer rondgeleidquote:) speciaal halen om haar de verrassing te laten zien
![]()
Spaarklompjesquote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nu alleen maar meer inzamelen voor ze nu ik de dieren en vrijwilligers heb gezien!! Ik vind het alleen jammer dat ik niet zoveel financiële middelen heb. Maar alle kleine beetjes helpen natuurlijk
als ik ze leeg heb ik meteen 20 euro
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:00 schreef ElisaB het volgende:
voor TanteElisaB
Als jullie het er mee eens zijn, dan stel ik voor: ¤ 50 in de adoptiepot en ¤ 50 in de AlmerepotHet zit gewoon bij julie in de familie dus, die vrijgevigheid
![]()
voor TanteElisaB!!
Het gaat ook niet alleen om de financiele middelen. Het gaat volgens mij vooral om aandacht en om wat je kunt doen als ze je geraakt hebben. En dan helpen inderdaad alle kleine beetjes van heel veel mensen samen een hele hoop.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef Bamba het volgende:
![]()
Elies, je stampte niet alleen resoluut en je keek niet alleen resoluut...
Je telde ook die tien briefjes van 20 echt héél resoluut neer!
Ik heb nu ook alle foto's gezien
Van Bamba, Barbaaf en Tombolafan, was niet echt de bedoeling volgens mij!!!!
![]()
Onze familie zit vol met zachte eierenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Bamba het volgende:
Het zit gewoon bij julie in de familie dus, die vrijgevigheid
![]()
voor TanteElisaB!!
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:06 schreef P.F het volgende:
Hoe kwam je er in dan?
Maar jou vertrouwen we wel hoor
Da's waar! Ik ga gewoon weer mails wegdoen en op het werk iets ophangenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om de financiele middelen. Het gaat volgens mij vooral om aandacht en om wat je kunt doen als ze je geraakt hebben. En dan helpen inderdaad alle kleine beetjes van heel veel mensen samen een hele hoop.![]()
En ik had er bij dierenthuis zelf niet zoveel last van, maar nu ik zo terugdenk en aan al die lieve beestjes denk dan moet ik ook wel wat wegslikken hoor. Je snapt gewoon niet dat er zulke wrede mensen bestaan om hun beestjes zo te behandelen
Dan staan ze dus niet op prive. nu welquote:Op zondag 24 januari 2010 00:06 schreef P.F het volgende:
Even changen..Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Oh Bamba, je hebt het album niet op slot gedaan denk ik?
Van PFje is het niet erg, maar nu kan iedereen er in dus die op een foto klikt die hier geplaatst is
Weet je hoe je dat op slot moet zetten?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Door op die link te klikken van het bulletje!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]Hoe kwam je er in dan?
Maar jou vertrouwen we wel hoor
![]()
heb ik al gedaanquote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Van PFje is het niet erg, maar nu kan iedereen er in dus die op een foto klikt die hier geplaatst is
Weet je hoe je dat op slot moet zetten?
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Weet je hoe je dat op slot moet zetten?Ik ga meteen kijken
Ik dacht ik zeg het maar, maar ik ben blij dat ik ze gezien heb, zijn leuke foto's!
Ik heb alleen een vermoeden wie Elisa is, denk ik, bij de rest heb ik echt geen idee!
![]()
Geeft niets, ik had er ook niet aan gedachtquote:
Fijn dat PF het even zegt
Ml-etje heeft hem al op slot gedaan!
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
Elies, je stampte niet alleen resoluut en je keek niet alleen resoluut...
Je telde ook die tien briefjes van 20 echt héél resoluut neer!![]()
![]()
![]()
Ter hoogte van Helmond dacht ik: "Nou nou, ElisaB... dat had wel wat minder gekund."
Ik was ook zo onaanspreekbaar voor Alice die eigenlijk van alles anders wilde. Ik zei zoiets als: "Nee, dat wil ik niet en ik doe het niet en je ziet maar" Ik had natuurlijk - achteraf gezien - ook gewoon in de auto netjes de briefjes kunnen tellen en dat haar gewoon als stapeltje kunnen geven en dan iets vriendelijker.
Nou goed. Dit was de 'dwars door de boerenkool'-ElisaB.
En dat is precies de definitie van de liefstequote:Op zondag 24 januari 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik ben een zacht ei. En als ik jullie dan allemaal zo zie kroelen, dan ben ik geroerd
Maar voor the record;
je gaat naar home, naar account settings (tabje) en dan van public naar private en op save onderaan klikken.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
zullen we ze titelen (een deel danquote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef P.F het volgende:
Ik dacht ik zeg het maar, maar ik ben blij dat ik ze gezien heb, zijn leuke foto's!
Ik heb alleen een vermoeden wie Elisa is, denk ik, bij de rest heb ik echt geen idee!
)
Aangezien toch alleen "bekenden" ze te zien krijgen?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik zie het ja! Dank je MIquote:Op zondag 24 januari 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets, ik had er ook niet aan gedacht
Fijn dat PF het even zegt
Ml-etje heeft hem al op slot gedaan!
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef P.F het volgende:
thanks hoor
Mag ik P.F een PM sturen?quote:
Mag ik dan het wachtwoord om ze weer te bekijkenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zullen we ze titelen (een deel dan)
Aangezien toch alleen "bekenden" ze te zien krijgen?
?
![]()
Ik vond dat wel meevallen hoor! Maar zelf beleef je dat toch wel heftiger denk ik, omdat je met die emoties al in de auto zit.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ter hoogte van Helmond dacht ik: "Nou nou, ElisaB... dat had wel wat minder gekund."
Ik was ook zo onaanspreekbaar voor Alice die eigenlijk van alles anders wilde. Ik zei zoiets als: "Nee, dat wil ik niet en ik doe het niet en je ziet maar" Ik had natuurlijk - achteraf gezien - ook gewoon in de auto netjes de briefjes kunnen tellen en dat haar gewoon als stapeltje kunnen geven en dan iets vriendelijker.
Nou goed. Dit was de 'dwars door de boerenkool'-ElisaB.
Gaarne gedaanquote:
Echt geweldig om te lezen trouwens dat jullie het zo leuk hebben gehad in het Dierenthuis.En dat er weer zo'n geweldige actie opgezet gaat worden
![]()
♥![]()
Pff Heleen van Rooyen @ tv wat een verschil zeg met hoe ze overkomt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Volgende keer ga je mee beestjes aaien he?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:14 schreef Enfermera het volgende:
Echt geweldig om te lezen trouwens dat jullie het zo leuk hebben gehad in het Dierenthuis.En dat er weer zo'n geweldige actie opgezet gaat worden
![]()
Denk 't wel jaquote:Op zondag 24 januari 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende keer ga je mee beestjes aaien he?Hangt er even vanaf wanneer, hoe laat, hoe ik dan zit.. Maar ik ga het zeker hard proberen om mee te gaan!
Oh, en nu ga ik slapen.Trusten!
♥![]()
Zo alle foto's gekeken, bedtijd
Slaap lekker Enfermera en Ml-etje!!!!
zijn we al alleen?Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
![]()
Jij ook truste Greys, en behave T&S
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
Nee![]()
Dus hou jullie nog eeeeeeven in
Trusten meiden!
F*ck off, I'm a hairy woman, nu docu op RTL4
Die laat gewoon alles groeien, die mevroi, en gaat dan bij anderen pleiten om het vooral ook te doen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
echt? ik kom er makkelijk in!quote:
En dat na die PM van net!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
Die laat gewoon alles groeien, die mevroi, en gaat dan bij anderen pleiten om het vooral ook te doen.![]()
ik kijk ookquote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
Die laat gewoon alles groeien, die mevroi, en gaat dan bij anderen pleiten om het vooral ook te doen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
Die laat gewoon alles groeien, die mevroi, en gaat dan bij anderen pleiten om het vooral ook te doen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: