Senes, we weten wie we pm-en voor deze zakenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig he? Vrouwen en autorijden, vrouwen en techniek....
Heb je niet nog een PDFje in elkaar te stampen?
Maandag half 10quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
En af en toe beledigingen over Brabanders uit te kramen
2 postzegels van 44 ct zijn dan toch wel genoeg lijkt me?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef Ynske het volgende:
hoeveel zou een slimcase met 1 cd, 2 vellen papier en een bubbeltjes envelop wegen?
k weet t totaal niet, en mn weegschaal is net overledenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
2 postzegels van 44 ct zijn dan toch wel genoeg lijkt me?
Doe er 3 op voor de zekerheid,dan zit je echt wel goed lijkt mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet t totaal niet, en mn weegschaal is net overleden
Daar hou ik van!quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Senes, we weten wie we pm-en voor deze zaken
quote:
quote:
Ook goed met excel soms?quote:
Jaquote:
Fiets heeft destijds een heel handig pdf programmaatje gevonden in DIG, ik zal het linkje even zoekenquote:
en jullie konden maar niets vinden!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Fiets heeft destijds een heel handig pdf programmaatje gevonden in DIG, ik zal het linkje even zoeken
Mooi voorzie ik je van gele envelopjesquote:
Ohquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Miran!
Ik heb jouw kalender nog, die had je in de auto laten liggen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
OMG, sommige foto's mogen echt niet online hier hoor![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en jullie konden maar niets vinden!
ow wacht
Ff wachten, zijn er nog een paar aan het uploaden, je krijgt zo/straks de inlog!quote:
Dan ben ik ook mijn kalender vergeten, ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we maar weer snel afspreken.
Opgeslot. Slotje
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Dan moeten we maar weer snel afspreken.
Opgeslot. Slotje
Nou, die mogen niet in in de topics bedoel ikquote:
nog meer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi voorzie ik je van gele envelopjes
quote:
zat ie op slot dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef senesta het volgende:
Aaah oke, Greys post toch gewoon door
dat maakt mij toch niet uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
En fiets ook![]()
Ik vraag me wel af hoe lang het zou duren voor ze in de gaten hebben dat de rest niet meer meepost
jaquote:
+1quote:
turbo turbo!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
Omdat Greys Slotje riep deed Senesta dat...
Als er foto's zijn met mensen die het niet erg vinden of die er niet heul erg opstaan mogen er best een paar van hier straks hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
alleen foto's van de dieren hier, en met mensen erbij op PB laten ofzo?
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:05 door senesta:quote:
Wel lief dat ze dat zomaar doet als ik dat vraag!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
Omdat Greys Slotje riep deed Senesta dat...
Ohhhhhhhhhhh jij lekkerd!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:05 door senesta:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:06 door senesta:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Senestaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:05 door senesta:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:06 door senesta:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Ik hoef ook niet met mn hoofd hier...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er foto's zijn met mensen die het niet erg vinden of die er niet heul erg opstaan mogen er best een paar van hier straks hoorMaar dan eerst even vragen idd
je kan het zelf toch ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel lief dat ze dat zomaar doet als ik dat vraag!![]()
Wacht maar tot ik het linkje gevonden hebquote:
Ik ben van plan het boek eens door te worstelen, leer tenslotte niets als ik maar alles domweg vraag.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
+1
En als je hulp nodig hebt met excel mag je mij ook pmmen hoor...
Hij deed mooi knipogen naar mijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Foto van Bamba, hier sta ik toch niet herkenbaar opMet
Ozzy
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ozzy
[ afbeelding ]
Aaaah wat een lieve fotoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ozzy
[ afbeelding ]
Poepig hequote:
Dat vraag ik me ook af, wel mooi gefilmd. Blijft ook fijn doorgaan hihiquote:
Dat bestefte ik toen ik het al getikt hadquote:
Ha, die had ik ook in de smiezenquote:
Ja, echt hè. Wat een geweldige actie. Topwijfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh en Elies met haar 200 euro.
Ik ging haast jankenKwam ze er speciaal voor terug
Da's Kartonnetje toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, die had ik ook in de smiezen
[ afbeelding ]
Echt he, zo ontzettend liefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh en Elies met haar 200 euro.
Ik ging haast jankenKwam ze er speciaal voor terug
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt hè. Wat een geweldige actie. Topwijf![]()
Tuurlijk, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Bamba!![]()
We moeten ze officieel nog adopteren he, gaan we morgen even doen in een speciaal topic!
Maar dat wil ik pas maken als Elies er is, we hadden al een opzetje gemaakt namelijk
Ja, en dat was niet de eerste keer, denk ik zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En toen Elies weg reed, reed ze gewoon weer de verkeerde kant op.
Whoehoehoeeeee
Echt? Nadat ze was teruggekomen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En toen Elies weg reed, reed ze gewoon weer de verkeerde kant op.
Whoehoehoeeeee
melk van de koffie...quote:
Ja, dat is Kartonnetjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's Kartonnetje toch?
QWEAAAAAAAAAA, zie hoe goed het gaat met Kartonnetje!
Om ehhhh... geen idee. Half acht ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dat was niet de eerste keer, denk ik zo![]()
![]()
Zijn jullie nog goed gereden op de terugweg? Hoe laat was je thuis?
Ah ja, zoiets dacht ik al.. Want op het laatst knoeit ie iets wittigsquote:
Ja, het heeft hier gewoon nog gesneeuwd, er ligt een dun laagje hier!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Om ehhhh... geen idee. Half acht ofzo?
En dezelfde weg weer binnendoor naar Woerden, beetje natte sneeuw onderweg.
Cat, Ingetje(?) Elisaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
Tombola, Barbaaf, Bamba, dit was het voorlopig toch ff?
Wie maakten er nog meer foto's vandaag?
Ikke!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mijn foto's staan er in ieder geval allemaal op!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ikke!
Heb ze nog niet doorgekeken, dat gaat iets voor morgen (middag) worden. Maar wel al inlogje deze kant uit svp.![]()
Kijk! Mijn Fritsje! Eén oog en een eigenwijze kop, a match made in heaven. Die ga ik adopteren.Heb ik zojuist geadopteerd!
![]()
![]()
![]()
Yep!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Als jullie in de index op het Xfactor subforum klikken, kan je er dan in?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lacht bijna!Oh nee die mag wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lijk daar alleen wel een donkere veeg/snor te hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lacht bijna!Wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij draait ineens spontaan!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Speciaal voor jou heb ik geklikt. En kan erin.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat!
Hij draait ineens spontaan!
Neequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Tombola, Bamba, hebben jullie al inlogjes gegeven aan mensen die er ook waren en die mee willen kijken?
Of mensen die er niet waren maar die hier vaak komen en ook mee mogen kijken?
Ik krijg ze steeds draaiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Of alleen als mensen er om vragen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:50 schreef Bamba het volgende:
Ik ga gewoon het lijstje van de OP gebruiken, dat kan wel toch?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik krijg ze steeds draaiend
Ga nu eerst het hele zooitje recht zetten en dan pas inladenDoe ze dan ook eerst verkleinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb overigens nergens last van hoor? Die hierboven stond en staat recht
De previews/thumbnails in PB zelf staan wel gekanteld nog idd, maar da's vaker zo.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee dat sowieso nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef Goodbye het volgende:
Doe maar alleen als mensen er om vragen. Al moet ik zeggen dat ik er niet zo happig ben als 'vreemde' mensen een linkje gaan vragen. Die dus nooit hier komen of bekend zijn met de users ofzo
Mensen die mee zijn geweest gewoon direct een pm, die hebben onze verlopen koppen toch al gezien. Overigen op aanvraag, evt. met overleg achter de schermen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Of alleen als mensen er om vragen?
Wat vinden jullie?
Lasermuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
Hebben jullie ook zo'n laserlampje? Ik maak Puk daar altijd helemaal gek mee, ook al heeft ie door dat ik het doe xD Ik laat 'm dan ergens verdwijnen en dan zit ie serieus nog 10 min te kijken naar dat plekje. En af en toe naar mij, zo vanWATSKEBURT?!
![]()
![]()
![]()
Goeie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mensen die mee zijn geweest gewoon direct een pm, die hebben onze verlopen koppen toch al gezien. Overigen op aanvraag, evt. met overleg achter de schermen?
Het was leuk Pie Efje!quote:
Nou, ik wil echt niet dat Ml-etje de foto's te zien krijgt hoor!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie.
Bamba, PM maar naar iedereen die mee is geweest
En de rest op aanvraag
Overleg hoeft dan niet als het gewoon mensen zijn die hier vaker komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
ja, anders was je wel meegegaan ofzo?quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Eh, ja!quote:Ik stond ook gewoon in het lijstje hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, anders was je wel meegegaan ofzo?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Cutequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ozzy
[ afbeelding ]
!!
![]()
Wel toch juist?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
Brandweer Prio 1 bij IKEA Delft!
(Of was Prio 1 nou niet hoog?)
De IKEA bij Delft is toch één van de kutste, volgensmij
Hm... Ja ik zou alleen Greys & GB een beetje kennenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, anders was je wel meegegaan ofzo?
Had vandaag afgesproken met een vriendin maar die heeft afgezegd
En met een vriend maar die heeft ook afgezegd![]()
![]()
Oh, maar ik kende ook niet zoveel mensen hoor!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Ja ik zou alleen Greys & GB een beetje kennen
Had vandaag afgesproken met een vriendin maar die heeft afgezegd
En met een vriend maar die heeft ook afgezegd
Nouja, we gaan er vast nog wel een keertje heen en dan ga je dan ook gewoon mee. En we moeten even een high tea dingessie opzetten
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |