IK wou dat ik ze klaar kon maken dat zijn mn gevoelensquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef ToT het volgende:
Maarre....aardappels...wat zijn daar onze innerlijke diepste gevoelens over?We gaan nu namelijk wel aardig offtopic!
stoompan kopen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:22 schreef donthate het volgende:
[..]
IK wou dat ik ze klaar kon maken dat zijn mn gevoelens
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga voor de patat met patatkruiden... of gebakken aardappeltjes met aardappelkruiden...
Hahah nee ik kan toch geen aardappels eten vanwege mn strenge dieetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
stoompan kopen...
dan hoef je ze alleen maar een half uur tot een uur laten stomen...
wel opletten dat het niet droog kookt.. Maar dat leer je snel
Hoezo streng dieet dan? Aan het trainen of vanwege je gezondheid?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah nee ik kan toch geen aardappels eten vanwege mn strenge dieet![]()
maar dan nog kan het ook niet
patatkruiden moet je in heel lichte mate er op strooien...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]HET IS FR.......ehhh oh nee, inderdaad patat!
Ik heb hier ook patatkruiden, maar ben er niet zo dol op.
Gekruide aardappelpartjes vind ik wel weer lekker.
hmz.... wordt tijd dat je eens wat opvoeding krijgt in de keukenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah nee ik kan toch geen aardappels eten vanwege mn strenge dieet![]()
maar dan nog kan het ook niet
We maken zo wel een deeltje 2 aan!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:27 schreef Capt.Ortega het volgende:
zo'n OP en dan nog 4 pagina's .... potaterrific
met aardappels??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Klaploper het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Sinterklaas weer naar Nederland komt dit jaar.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Klaploper het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Sinterklaas weer naar Nederland komt dit jaar.
Ja, die krijgt donthate als cadeautje dit jaar. Zelfs in Spanje vinden ze 'm een kutuser.quote:
Uhu uhu.quote:
zal hij wel patat mogen eten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, die krijgt donthate als cadeautje dit jaar. Zelfs in Spanje vinden ze 'm een kutuser.![]()
quote:[..]
Uhu uhu.
Neen ik kickbox(altans als ik dat na die kut blessure nog mag doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo streng dieet dan? Aan het trainen of vanwege je gezondheid?
Er post dan ook wel kwaliteit in hè.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:27 schreef Capt.Ortega het volgende:
zo'n OP en dan nog 4 pagina's .... potaterrific
Jawelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef ToT het volgende:
Na het trainen eten is sowieso niet zo goed he!
Vooraf een lichte pasta nemen, uurtje of zo laten verteren en dan trainen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Jaweldat is het beste wat eris
IK moet juist na het trainen eten
Hmmm....lukt niet echt op deze melodie:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:40 schreef Apuleius het volgende:
Patat of friet
wij bekommeren ons niet
om een kledder mayo
meer of minder
ook snaaien doen ze ginder
als het maar véél is en vet
dat staat garant voor veel pret
zit je de volgende dag te schijten
dan is het even op de tanden bijten
maar verder is het helemaal ok
dus voor de aardappel driewerf hoezee!
En nu allemaal!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm....lukt niet echt op deze melodie:
Welke melodie moeten we dan wel aanhouden?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooraf een lichte pasta nemen, uurtje of zo laten verteren en dan trainen.
Als je na het trainen eet, is je spijsvertering op een laag pitje en wordt de opgenomen energie meer in vet omgezet, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |