D'oh!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Fiets
met die moelijke naam ervoor modje![]()
Mij maakt het niets uit, GlowMouse. Dan kwek ik gewoon een paar ton aardappelen in de vetpan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kan hem wel op slot doen, maar het enige gevolg is dat Apuleius, donthate en jij hier dan niet meer kunnen posten.
Kut, ze heeft ons door!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nou, pff. Toughen up.
Je taak als mod is immers om users die hun leven wijden aan het FOK!-forum (omdat ze niets beters te doen hebben ofzo) het leven zuur te maken. Onder de noemer "ordehandhaving"!
Als of er zoveel kwaliteit van ons vandaan komtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kan hem wel op slot doen, maar het enige gevolg is dat Apuleius, donthate en jij hier dan niet meer kunnen posten.
je kan ook orde handhaven door de teugels een klein stukje los te laten...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nou, pff. Toughen up.
Je taak als mod is immers om users die hun leven wijden aan het FOK!-forum (omdat ze niets beters te doen hebben ofzo) het leven zuur te maken. Onder de noemer "ordehandhaving"!
Wat denk je, ik ben zelf ook mod geweest.quote:
En bedankt hè.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:57 schreef donthate het volgende:
[..]
Als of er zoveel kwaliteit van ons vandaan komt
Ga nou niet voor andere mensen zitten spreken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:57 schreef donthate het volgende:
[..]
Als of er zoveel kwaliteit van ons vandaan komt
das waar, je kunt er mooie patat van makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Mij maakt het niets uit, GlowMouse. Dan kwek ik gewoon een paar ton aardappelen in de vetpan.
Hoeveel notes heb je eigenlijk? Je bent immers een kutuser.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Niks te danken![]()
Maar weer OT
Anders deel ik persoonlijk een slotje uit en wat note's
19quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je eigenlijk? Je bent immers een kutuser.
wel met patatkruiden hoor!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
das waar, je kunt er mooie patat van maken
kom ik aan met 2.....quote:
5quote:
je hebt nog minder notes dan ikquote:
OWWW dus je bent nu aan het LEKKEN? JIJ GAAT WEER OP ZWART!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat denk je, ik ben zelf ook mod geweest.
ik krijg ze onterecht laats heb ik er al 3in mindering gehadquote:
Niet haten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef Chowi het volgende:
Donthate, hoe verloopt je sociale leven verder?
en nog lulliger vast ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je hebt nog minder notes dan ik
Behalve heelveel pijn goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef Chowi het volgende:
Donthate, hoe verloopt je sociale leven verder?
Denk het wel, Danny is immers een kaalkopje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:06 schreef donthate het volgende:
[..]
ik krijg ze onterecht laats heb ik er al 3in mindering gehadomdatr ze die gewoon onterecht aan donthate gegeven hadden
Mischien omdat ik zwart ben
Pijn? Waarvan?quote:
tjonge wat een slap excuus... altijd weer de rassenhaat er bij halen als het jullie zwarten uit komt he?! mietjuh!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:06 schreef donthate het volgende:
[..]
ik krijg ze onterecht laats heb ik er al 3in mindering gehadomdatr ze die gewoon onterecht aan donthate gegeven hadden
Mischien omdat ik zwart ben
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjonge wat een slap excuus... altijd weer de rassenhaat er bij halen als het jullie zwarten uit komt he?! mietjuh!
ik eis een meldpunt waar je kan melden dat iemand zich constant gediscrimidingest voelt om nix.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja![]()
Deze gelijk bij discriminatie melden![]()
waar heb je die 3 nou weer opgelopen???quote:
Maak er een topic over aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik eis een meldpunt waar je kan melden dat iemand zich constant gediscrimidingest voelt om nix.
ik denk TOTquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar heb je die 3 nou weer opgelopen???
neuj... ik open geen topics in KLB.quote:
laat ons niet in spanning... vertel op zn minst of ze terecht zijn... of dat hij weer eens gediscrimidingest is....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet durven, I don't hate donthate!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef Nizno het volgende:
he ToT
Kan ik de notes van dont ook jatten??
yeah... kan dont eindelijk eens niet meer schermen met rassenhaat!!quote:
ja heuj daar ga ik van aan de race!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je zelf ook wat note'jes!
Neen dat ken echt niet(los van disriminatie)quote:
ben ik even blij dat ik groen benquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Klaploper het volgende:
SuperwormJim altijd weer hè. Ik voel me ook best gediscrimineerd. Als ze in mijn fobo zien dat ik zwart ben word ik direct weer afgezeken.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef Klaploper het volgende:
SuperwormJim altijd weer hè. Ik voel me ook best gediscrimineerd. Als ze in mijn fobo zien dat ik zwart ben word ik direct weer afgezeken.
Het liefst zou hij meedoen, maar dat mag niet van papa Danny en mama Yvonne.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef donthate het volgende:
[..]
superworm is lief![]()
Alleen mijn nachtopics vind die niet zo leuk
Ik wil ze bevruchten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef ToT het volgende:
Maarre....aardappels...wat zijn daar onze innerlijke diepste gevoelens over?We gaan nu namelijk wel aardig offtopic!
ik ga voor de patat met patatkruiden... of gebakken aardappeltjes met aardappelkruiden...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef ToT het volgende:
Maarre....aardappels...wat zijn daar onze innerlijke diepste gevoelens over?We gaan nu namelijk wel aardig offtopic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |