ik ben buiten GC gewoon user, met een kleurtjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef donthate het volgende:
er zijn 2modjes aan het baggeren zal zo ff topic report doen
durf je niet mee te doen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef donthate het volgende:
er zijn 2modjes aan het baggeren zal zo ff topic report doen
nah, dan kan het topic wel dichtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef donthate het volgende:
[..]
IK ben de grootste topic baggeraar die er is dus bij deze ja
Gauw, er zijn drie dezelfde topics geopend in GC!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben buiten GC gewoon user, met een kleurtje
daar was ik al mee bezigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Gauw, er zijn drie dezelfde topics geopend in GC!
die heeft dan ook gewoon netjes maar 1 tagje..quote:
Ja, ietsjes dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef GlowMouse het volgende:
maar nog altijd minder dan 100 miljoen miljard
In de kelder blijven ze het langst goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:35 schreef RadioSlut het volgende:
Waar zou je dat eigenlijk kwijt moeten?
Dan heb je wel een motherfucking huge-ass kelder nodig zeg!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
In de kelder blijven ze het langst goed.
Ja en dan aan de binnenkant een cementlaagje er tegenaan gooien natuurlijk he!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet, dan gaan ze groeien
Deze was de eerste, de rest waren lemmings van deze!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef Chowi het volgende:
Ja, ehh, blijven we even consequent? Deze moet dan ook dicht. Ongeacht de kleur van de username van TS.
No problem, ik woon in Drenthe.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb je wel een motherfucking huge-ass kelder nodig zeg!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze was de eerste, de rest waren lemmings van deze!
Desalniettemin een kuttopic.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze was de eerste, de rest waren lemmings van deze!
Ojaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan aan de binnenkant een cementlaagje er tegenaan gooien natuurlijk he!
Jong, ga aardappels schrappen, of piepers jassen, weet ik 't.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Desalniettemin een kuttopic.
Waaruit ook nog eens extra kuttopics voortkomen.
Doe je werk nou eens goed..
Ik wens geen jong genoemd te worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:45 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Jong, ga aardappels schrappen, of piepers jassen, weet ik 't.
Doe ik ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Desalniettemin een kuttopic.
Waaruit ook nog eens extra kuttopics voortkomen.
Doe je werk nou eens goed..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wens geen jong genoemd te worden.
En is dat echt onvermijdelijk, dan wens ik tenminste een penis te hebben. Zodat het alsnog klopt.
O, maar hebben ze de wetgeving dan veranderd? Ahja, als je topics sluit in het verkeerde subforum krijg je een geldboete. Kan Danny weer fijn verpatsen in the Red Light District van Zwolle.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik ook!(Aangezien ik modje van BNW en niet van ONZ ben!
)
Neuh, al die cash gaat rechtstreeks naar Thailand he!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
O, maar hebben ze de wetgeving dan veranderd? Ahja, als je topics sluit in het verkeerde subforum krijg je een geldboete. Kan Danny weer fijn verpatsen in the Red Light District van Zwolle.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wens geen jong genoemd te worden.
En is dat echt onvermijdelijk, dan wens ik tenminste een penis te hebben. Zodat het alsnog klopt.
SF Zij dat modjes alles in de gaten moesten houden en hij gooide alles dicht in welke stuk ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik ook!(Aangezien ik modje van BNW en niet van ONZ ben!
)
Dat jochie!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef ToT het volgende:
D'oh!Wie heeft het hier nou weer over kloppende penissen?
Wie de neuk is SF?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:51 schreef donthate het volgende:
[..]
SF Zij dat modjes alles in de gaten moesten houden en hij gooide alles dicht in welke stuk ook![]()
Dus een van de 2liegt
Ik kan hem wel op slot doen, maar het enige gevolg is dat Apuleius, donthate en jij hier dan niet meer kunnen posten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef Chowi het volgende:
Ja, ehh, blijven we even consequent? Deze moet dan ook dicht. Ongeacht de kleur van de username van TS.
Present.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef Apuleius het volgende:
Chowi!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie de neuk is SF?
En grammar...learn it!
Ja, nou, pff. Toughen up.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kan hem wel op slot doen, maar het enige gevolg is dat Apuleius, donthate en jij hier dan niet meer kunnen posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |