Globetrotterquote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Surenas het volgende:
[..]
Stap eens naar buiten zou ik zeggen. In elke land waar Marokkanen en Turken zich hebben gevestigd zie je dit terug.
Leuke kloon ben je trouwens.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Surenas het volgende:
[..]
Stap eens naar buiten zou ik zeggen. In elke land waar Marokkanen en Turken zich hebben gevestigd zie je dit terug.
Omdat ik gelijk heb? Jij weet dondersgoed wat ik bedoel.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier komt de aap uit de mouw. Tis gewoon een ordinaire troll.
Ik geef er iig geen aandacht meer aan.
Gastarbeiders.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Surenas het volgende:
[..]
Filosofie.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je trouwens?
Klopt, dat had ik dus ook net in de gaten.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Leuke kloon ben je trouwens.
laatste bezoek: 29 seconden geleden.
aantal posts: 63 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Surenas het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk heb? Jij weet dondersgoed wat ik bedoel.
Ik heb mij ongeveer 6 maanden geleden aangemeld ja, maar ik kijk wel vaak mee.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Leuke kloon ben je trouwens.
laatste bezoek: 29 seconden geleden.
aantal posts: 63 (gemiddeld 1 per dag)
Laten we hem maar negeren vanaf nu.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik dus ook net in de gaten.Gewoon niet op reageren joh.
Onzin zeg ik toch? Waarom zie je dat niet bij andere etnische minderheden terug dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gastarbeiders.
Echt lees een krant ofzo. Iets met sociologie en migratie.
Dat zegt i.m.o. genoeg.quote:
Je doet niet mee? Integratie is belangrijk hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ik heb mij ongeveer 6 maanden geleden aangemeld ja, maar ik kijk wel vaak mee.
Vliegtuig, ik kan het echt niet hebben om in een auto 2 dagen te gaan zitten rijden.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hey o.us, ga je altijd met het vliegtuig of met de auto naar Marokko?
Nee, jij bent gewoon aids voor dit topic en we willen niet besmet worden. En dan zeg ik het nog mild tegen jou.quote:
Je trollt, je zegt iets over natuurlijke aanleg in een slechte eigenshap, je kan verwachten dat mensen dan niet met je willen praten.quote:
Heb je het Surinametopic al gezien?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:34 schreef Surenas het volgende:
[..]
Onzin zeg ik toch? Waarom zie je dat niet bij andere etnische minderheden terug dan?
Ik heb helemaal niet gezegd dat de drang om naar elkaar toe te trekken een slechte eigenschap is. Wel zeg ik dat dat de integratieproces ondermijnt. Iets wat we ook in de statistieken terug zien.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je trollt, je zegt iets over natuurlijke aanleg in een slechte eigenshap, je kan verwachten dat mensen dan niet met je willen praten.
Ik ben maar 1x met het vliegtuig gegaan ofzo. Ik moet daar ook echt transport hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Vliegtuig, ik kan het echt niet hebben om in een auto 2 dagen te gaan rijden.En ook nog eens goedkoper natuurlijk.
Jij?
De Surinamers net zo goed.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je het Surinametopic al gezien?
Je zegt dat het natuurlijk is, bullshit eerste klas natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat de drang om naar elkaar toe te trekken een slechte eigenschap is. Wel zeg ik dat dat de integratieproces ondermijnt. Iets wat we ook in de statistieken terug zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |