I'm sorry.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb nog 1 weekje vrij
o.us, you're an English chap right? Wondering why you would even try to speak Dutch and step away from the King's
Ja klopt, Nederlanders die hier posten worden dan ook actief gebanned.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:24 schreef Surenas het volgende:
[..]
Nee, het komt altijd bij dezelfde groepen voor. De Turken en Marokkanen hebben van nature de drang om naar elkaar toe te trekken, wat het integratieproces ondermijnt.
Onzin. Dat weet jij net zo goed. De Nederlanders hebben niet de drang om elders een Nederlands buurthuis te openen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het betreft expats en gewoon oerhollandse kaaskoppen in het buitenland. Die dus geemigreerd zijn. Voor de rest lekker je kop in het zand steken en klagen over andere groepen, terwijl de autochtoontjes keihard hetzelfde doen.
Nu moet je met bronnen komen, want dit is gevaarlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 16:24 schreef Surenas het volgende:
[..]
Nee, het komt altijd bij dezelfde groepen voor. De Turken en Marokkanen hebben van nature de drang om naar elkaar toe te trekken, wat het integratieproces ondermijnt.
Gast, als jij je zó erg drukt maakt om een paar letters op je computerscherm moet je jezelf eens laten nakijken bij jouw huisarts. Tering zeg, waar jij je druk om kan maken. Triesteling.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:24 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ohnee?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Surenas het volgende:
[..]
Onzin. Dat weet jij net zo goed. De Nederlanders hebben niet de drang om elders een Nederlands cafehuis, of buurthuis te openen.![]()
Ik heb geen antwoord dus ga ik net als mijn voorganger over tot een sarcastische post.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja klopt, Nederlanders die hier posten worden dan ook actief gebanned.
Het is een genetische drang, want we zijn inferieur, je weet toch.![]()
Damn, ben je nou echt zo achterlijk? Een vakantie met een permanente vestiging vergelijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ohnee?Ik raad je aan om naar de Spaanse Costa's te gaan.
Nee hoor, jij komt aan met een "natuurlijke drang" , ergo kennelijk genetisch aangelegd bij alleen Marokkanen en Turken. Kom dan maar eens met concreet bewijs.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord dus ga ik net als mijn voorganger over tot een sarcastische post.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef Surenas het volgende:
[..]
Damn, ben je nou echt zo achterlijk? Een vakantie met een permanente vestiging vergelijken.
Ja want er wonen geen Nederlanders aan de Spaanse costa's.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef Surenas het volgende:
[..]
Damn, ben je nou echt zo achterlijk? Een vakantie met een permanente vestiging vergelijken.
Oh, die pensioenado's zitten daar permanent hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef Surenas het volgende:
[..]
Natuurlijke drang ja. Zo zie je dat andere etnische minderheden die niet de drang hebben om naar elkaar toe te trekken, het veel beter doen in de samenleving. Opmerkelijk he?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij komt aan met een "natuurlijke drang" , ergo kennelijk genetisch aangelegd bij alleen Marokkanen en Turken. Kom dan maar eens met concreet bewijs.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:28 schreef Surenas het volgende:
[..]
Natuurlijke drang ja. Zo zie je dat andere etnische minderheden die niet de drang hebben om naar elkaar toe te trekken, het veel beter doen in de samenleving. Opmerkelijk he?
Natuurlijke drang, BEWIJS HET DAN.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:28 schreef Surenas het volgende:
[..]
Natuurlijke drang ja. Zo zie je dat andere etnische minderheden die niet de drang hebben om naar elkaar toe te trekken, het veel beter doen in de samenleving. Opmerkelijk he?
99% zijn gewoon vakantiegangers. De één procent die er wel woont hebben een dergelijke drang niet. Zo zie je dan ook dat Nederlanders zich altijd goed integreren elders, itt de Marokkanen en Turken overal waar ze zich vestigen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja want er wonen geen Nederlanders aan de Spaanse costa's.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:30 schreef Surenas het volgende:
[..]
99% zijn gewoon vakantiegangers. De één procent die er wel woont hebben een dergelijke drang niet. Zo zie je dan ook dat Nederlanders zich altijd goed integreren elders, itt de Marokkanen en Turken overal waar ze zich vestigen.
Stap eens naar buiten zou ik zeggen. In elke land waar Marokkanen en Turken zich hebben gevestigd zie je dit terug.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijke drang, BEWIJS HET DAN.
Wat voor opleiding doe je trouwens?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:30 schreef Surenas het volgende:
[..]
99% zijn gewoon vakantiegangers. De één procent die er wel woont hebben een dergelijke drang niet. Zo zie je dan ook dat Nederlanders zich altijd goed integreren elders, itt de Marokkanen en Turken overal waar ze zich vestigen.
Overal? Knap.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:30 schreef Surenas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |