quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef iteejer het volgende:
Niks hoger handIk heb Danny nog helemaal niet gesproken.
Je belde me idd, ik zat in de auto, en begreep het concept niet helemaal want je was
niet erg goed te verstaan. Dus zei iets als 'moet ff zien wat we hiermee kunnen',
jij zei dat je mij er in wilde hebben en het binnen een uur moest weten.
Toen ik eindelijk thuis was, rond 2300, had ik een paar dringende dingen te doen,
en daarna gaan pitten omdat ik zag dat dit hele verhaal al op FOK! stond.
Zelf zou ik niet weten wat ik daar zou moeten zeggen. Ik ken die hele Sly niet, ik weet
wel dat hij Danny een paar streken geflikt heeft, en daarmee is hij wmb geen gesprekspartner meer.
Sly en zijn hele forum is kleiner dan de eerste de beste redelijk lopende reeks op ons forum,
we zijn voor fok allerlei nieuwe dingen aan te voorbereiden en opzetten, ik heb hier helemaal
geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil geen topic wil gewoon een fokker! God zij met u!
Heb je zeker, in de tijd dat ik daar nog mee las, o wat een pret als sly muziek draaide....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, dan heb ik je verkeerd begrepen, dat kan
Betty Wright: Tonight is the nightquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Doen we nog een verzoeknummer voor Ian en Mera?
Die zuigt en dat mag niet...van Slyquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
Oh ja! We vergeten zuignapje helemaal!
Waarom mag die niet in de uitzending?!
D'Agostini?quote:
quote:
Heb er al wat over getypt, aan het begin van deze topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
Slyyyyyyyyyyyy, hebbie die, Gigi D'Agostini?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Daar is Mera helemaal gek van !!
En alles waar Mera gek van is goed voor Ian
sofort jah, wat krijgen we nou een Fokker die niet direct paraat is als er oproep wordt gedaanquote:
Dat mag wel, maar Sly wil niet met haar in 1 ruimte zitten. Dus geen debat Sly-Zuignapjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
JA!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
sofort jah, wat krijgen we nou een Fokker die niet direct paraat is als er oproep wordt gedaan
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Was dat Gigi Dot?
Ik ken van alleen l'amour toujours en the riddle
Ik mag er ook niet in, sterker nog, ik mag de radio zelfs helemaal niet horen. En dat alleen maar omdat ik zei dat ik op de chat per pm word lastiggevallen als hij er ook is. Hij kan ook echt nergens tegen hè.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Jian het volgende:
Jaap heeft afgezegd voor vanavond, die moet eerst nog even de nieuwe strategie met Bram doorspreken
Heidi is op de meet, die zal wel geen tijd hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
belangrijker nog.. Hoe staat het met Heidi?
Capt hij alles nog voor onze meeters? En kan hij ook sly ontvangen![]()
Want anders heeft ze er geen bal aan ... en ian dus ook
Hij heeft je nog geen eervolle vermelding gegeven..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag er ook niet in, sterker nog, ik mag de radio zelfs helemaal niet horen. En dat alleen maar omdat ik zei dat ik op de chat per pm word lastiggevallen als hij er ook is. Hij kan ook echt nergens tegen hè.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik voel met je mee.
Doen we nog een verzoeknummer voor Ian en Mera?
Waarschijnlijk hangt Hidi nu lam aan de bar als hij niet nog alleen aan een tafeltje zitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
belangrijker nog.. Hoe staat het met Heidi?
Capt hij alles nog voor onze meeters? En kan hij ook sly ontvangen![]()
Want anders heeft ze er geen bal aan ... en ian dus ook
Arme heidi.. met zijn foon in zijn hand.. wenste dat hij gewoon thuis zat bij zijn laptopje om mee te kunnen spelen op fokquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hangt Hidi nu lam aan de bar als hij niet nog alleen aan een tafeltje zit![]()
Dan kunnen we beter in dat topic een tjoepje plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |