en ik te zeggen dat ik dat allang weetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik probeerde iets uit te leggen...maja....
2012 will do met een beetje mazzelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
"SV gaat onbeperkt door"![]()
Wat stopt de waanzin?
Ow, jammerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik probeerde iets uit te leggen...maja....
quote:
Met groupies ga je heul wat anders vol ketsenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met je CD's en microphone de "ether" volzwetsen?
* Dottey staat al gereed met der
Chanel, er is hier toch al gezegd dat Fok(kers) eigenlijk geen "beef" hebben met Sly of NL en dat ze daarom ook niet naar Jaapie z'n show komen, omdat er eigenlijk niets te zeggen valt !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
O tjesus, ze gaan swingen hier, hebben jullie al wel eens gezien hoe dat daar aan toe gaat, allemaal van de meest uieenlopende huppelpoppetjes en veeeeeeel O sly, ah Sly, leuk Sly en lekker Sly
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met groupies ga je heul wat anders vol ketsen![]()
Oh God, wat een werk, moet er niet aan denken![]()
Dat komt door zijn zwoele stemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Chanel, er is hier toch al gezegd dat Fok(kers) eigenlijk geen "beef" hebben met Sly of NL en dat ze daarom ook niet naar Jaapie z'n show komen, omdat er eigenlijk niets te zeggen valt !
Ja Yvonne wil nu wel, maar die is gewoon geïntrigeerd geraakt door Sly
Dat ligt aan de plaat.. niet aan het station.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n linkervoet hupst een beetje mee
Namasté Ramaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
2012 will do meet een beetje mazzel
dat moet ik dus geweest zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt door zijn zwoele stem![]()
Welke malloot heeft om Hazes gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |