Volgens mij is het gewoon een keiharde afrekening in het muzikale circuit door Vader Abraham.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
Als Het Kleine Cafe Aan de Haven van mister Kartner wereldwijd een enorme hit was, waarom Shalalie dan niet?
We houden moed er in
@yvonne, heb je de weblog twitter al geretweet?
Dirkh en zijn Songfestival avontuur, volg het op Twitter!
Shalali shalala tralalala, het zit nu in m'n hoofdquote:Op zondag 7 februari 2010 16:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een keiharde afrekening in het muzikale circuit door Vader Abraham.
Let maar op het is een gekrenkt man!
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:02 schreef N.icka het volgende:
Kijk die dames lekker meebewegen in dat groene vakje
Ik stond net onder de douche, hoor ik mezelf verdomme shalalie shalala zingen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Shalali shalala tralalala, het zit nu in m'n hoofd
Het is sowieso al geslaagd als ze meer punten pakt dan huilnicht Gordonquote:Op zondag 7 februari 2010 19:46 schreef Ouoea het volgende:
en ze denken serieus dat we hiermee gaan winnen?
Ja was ook mijn favoriet..alleen een en ander veranderen kleding of zo. Wat Tatjana ook zei. Maar hadden hoge ogen gegooid ..Al blijf dat liedje niet mijn smaak te zijn.quote:Loekz had uiteindelijk denk ik meer kans gemaakt op een finaleplek, na wat bijschaven uiteraard.
Dat is juist de troef van het nummer. Wanneer we hadden gegaan voor die versie van Loekz, krijg je zo'n dertien in een dozijn act. Je moet uitgaan van je eigen kracht, en door iets te doen wat Nederland kenmerkt. Dat waarderen ze juist in het buitenland; met zo'n draaiorgel val je al sowieso op.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja was ook mijn favoriet..alleen een en ander veranderen kleding of zo. Wat Tatjana ook zei. Maar hadden hoge ogen gegooid ..Al blijf dat liedje niet mijn smaak te zijn.
Sieneke is een leuke meid om te zien ..jammer dat ie accordeon zit in dat nummer.
Dat is zeker zo jaquote:Op zondag 7 februari 2010 23:42 schreef Urquhart het volgende:
; met zo'n draaiorgel val je al sowieso op.
Dat wordt onze geheime troefquote:
Waarom hoge ogen? Door dat Arabideuntje? Dat zal hooguit Turkije een beetje hebben aangesproken, het Oostblok wordt er echt niet warm van, geloof me.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja was ook mijn favoriet..alleen een en ander veranderen kleding of zo. Wat Tatjana ook zei. Maar hadden hoge ogen gegooid ..Al blijf dat liedje niet mijn smaak te zijn.
Sieneke is een leuke meid om te zien .
Vreselijk, vreselijk, bloempot nieuwe stijl.... Het meiske is 17!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
Nja dat is ook mijn punt inderdaad... Hoe kun je een meisje van 17 nou zo aankleden (alsof het uit de kast bij de Tokkies weggetrokken is) en toe, doe is aan dat kapsel...
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Als je dan toch het draaiorgel prominent wil gebruiken (wat op zich een leuke gimmick is en authentiek; en het enige positieve wat ik aan Sieneke's optreden heb kunnen ontdekken) dan moet je ook all the way gaan; zet die Sieneke in een Volendammer kostuum met een stuk kaas in d'r handen in Oslo en wellicht wordt de grap gesnapt
Die kleren komen zo uit de kast van Marianne Weberquote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
Nja dat is ook mijn punt inderdaad... Hoe kun je een meisje van 17 nou zo aankleden (alsof het uit de kast bij de Tokkies weggetrokken is) en toe, doe is aan dat kapsel...
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef Andromache het volgende:
[..]
Vreselijk, vreselijk, bloempot nieuwe stijl.... Het meiske is 17!
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Die kleren komen zo uit de kast van Marianne Weber
Gelukkig is Sieneke zo echt, zo puur, zo oprecht... ik krijg er echt een natte boxer vanquote:Op maandag 8 februari 2010 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Sieneke kent Marianne Weber 2 jaar vertel ze nu bij Daniel Dekker ..Marianne is daar ook
dat zijn mooie woorden...quote:Op maandag 8 februari 2010 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig is Sieneke zo echt, zo puur, zo oprecht... ik krijg er echt een natte boxer van
Een gemiddelde conversatie tussen Yolanthe en Wesley:quote:
Die paar keer dat Wesley wat in te brengen heeftquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een gemiddelde conversatie tussen Yolanthe en Wesley:
Wesley: "Oh Yolanthe, ik ga mijn zaad uit mijn stramme kabouter in jouw wijdopenstaande kletsnatte ochtendkut deponeren"
Yolanthe: "Oh Wes, wat een mooie woorden"
Ik eigenlijk niet zo, want ik heb alles even teruggekeken en nog wat meer van Pierre bekeken,quote:Op maandag 8 februari 2010 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die paar keer dat Wesley wat in te brengen heeft![]()
Ik moest echt lachen hoe lekker ze Pierre afbekte, tot weer 2 keer toe
ik weet het niet, volgens mij was het voor een groot gedeelte de schrik en het besef dat de verantwoording bij hem lag... Ik heb in ieder geval met verbazing zitten kijken...quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo, want ik heb alles even teruggekeken en nog wat meer van Pierre bekeken,
deze man is imho licht dementerend, en had nooit op deze wijze benaderd moeten worden.
Die indruk had ik ook hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik weet het niet, volgens mij was het voor een groot gedeelte de schrik en het besef dat de verantwoording bij hem lag... Ik heb in ieder geval met verbazing zitten kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat, of... hij snapt het spelletje veel beter dan wij allemaal, Nederland wint en hij lacht ons uit. Zou kunnen. Misschien. Toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het eigenlijk ergens ook wel sneu, want Pierre nam het zo serieus allemaal, terwijl iedereen (echt iedereen volgens mij) met enorm veel leesvermaak zat te kijken
. Inclusief ikzelf
. Die man moet met pensioen en lekker achter een bak vers mocca-ijs liedjes gaan neuriën.
Ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja met winnen bedoel ik natuurlijk in de finale komen, dat vind ik al winst op zich![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |