abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 januari 2010 @ 18:23:52 #101
163650 Greys
pi_77385468
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef yvonne het volgende:
Shalali shalala
Het zit nu in m'n hoofd
De grote vraag van Pierre K. is nu natuurlijk.... sta je d'r ook 's morgens mee óp?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77385939
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alleen LOEKZ doet mee, toch? Volgens mij is het hele NSF nep om het domme publiek te doen geloven dat er zogenaamd iets te kiezen valt, namelijk
Hoewel het doorgestoken kaart is, is het ook wel logisch dat zo'n ordinair figuur als die Marlous niet gestuurd gaat worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_77386181
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef lezzer het volgende:
Echt, we hoorden dat nummer en iedereen dacht "wat een kutnummer".
Nou, dat is wat de rest van Europa dus ook denkt als ze het voor het eerst horen.

Maar, intussen hebben we er al leuke snoetjes van Loekz bij gezien en een leuke "backstage" opname met Frans. Dus iedereen denkt "oh, best leuke meiden, misschien wordt het nog wat".
Terwijl, het is gewoon een kutnummer.
En de rest van Europa denkt dat als ze het voor het eerst horen eind mei.
Mah, ik vond en vind het niet echt een 'kutnummer'. Maar niet iets dat ik naar het songfestival zou (willen) sturen.
Toen het nummer net bekend werd, kwamen de meeste negatieve reacties uit Nederland en de meeste positieve reacties uit het buitenland. Waarmee ik dus niet wil zeggen dat Europa hier echt warm voor loopt hoor. Dat denk ik zeker niet. Maar bij Shine was het toch iets anders. De reactie vanuit Nederland was iets positiever dan vanuit de rest van Europa.
pi_77386257
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hoewel het doorgestoken kaart is, is het ook wel logisch dat zo'n ordinair figuur als die Marlous niet gestuurd gaat worden.
Daar ga je al Die moet je juist sturen...moet je zien waar die Slavische landen meekomen. Hoe ordinairder, hoe meer kans je maakt.

Maar nee; Nederland denkt altijd met een Glennis Grace in gala-jurk met een gevoelige ballad te kunnen scoren. Niet dus
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 januari 2010 @ 18:54:49 #105
163650 Greys
pi_77386356
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daar ga je al Die moet je juist sturen...moet je zien waar die Slavische landen meekomen. Hoe ordinairder, hoe meer kans je maakt.

Maar nee; Nederland denkt altijd met een Glennis Grace in gala-jurk met een gevoelige ballad te kunnen scoren. Niet dus
Ho ho (hoe toepasselijk!)... je hebt ordinair en ordinair he?
Die ordinaire dames waar jij het over hebt, die hoge ogen gooien, die zijn vaak dan nog in elk geval soort-van sexy. Mooie vrouwen in uitdagende kleding.

Marlous heeft alleen voor 16 weken tegelijk make-up op.
Daarmee kom je d'r niet hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 11:22:50 #106
163650 Greys
pi_77409003
He... wat een gemis
quote:
PERSBERICHT
Bad Boyz & Benny Klef niet naar Eurovisie Songfestival

Dat de song ‘Ik ben verliefd! (Sha-la-lie)’ van Pierre Kartner dit jaar meedingt in Nederland voor een plaatsje op het Eurovisie Songfestival was al bekend, maar dat de heren Bad Boyz en Benny Klef niet de toegewezen eer hebben gekregen om mee te mogen strijden in deze race is in Nederland muziekland een raadsel.
Het trio is enige tijd geleden namelijk al de studio ingedoken om een feestversie op te nemen van deze gelijknamige single. Doordat zij het nummer gratis te downloaden aanbieden op het Internet, kan men nu eigenlijk al spreken van een hit. Het nummer wordt massaal gedownload waardoor men nu al speculeert dat deze single spoedig de top 100 zal binnen knallen. “We hebben dit nummer eigenlijk voor de fun opgenomen en dat het dan zo’n succes blijkt hadden we niet eens durven dromen. Dat we nu niet meedingen naar het Nederlands Songfestival is dan wel weer een beetje jammer. Maar ja, volgend jaar een nieuwe ronde” aldus Benny Klef.
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival wordt zondagavond 7 februari a.s. bekend gemaakt tijdens een rechtstreekse televisie-uitzending bij de TROS.

Bron: Peter Nuninga / Studio Vlemmix / ReLite Management
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77409126
quote:
Als ik deze versie hoor moet ik gelijk denken aan Zanger Rinus. Het zou echt een goede plaat voor hem zijn
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2010 @ 14:22:48 #108
43556 miss_dynastie
pi_77416437
Sprakeloos...
pi_77417995
Weet je wat ik denk? Dat Bad Boyz en Benny er nu voor zorgen dat het hele liedje gediskwalificeerd wordt

Je mag het namelijk pas na een bepaalde datum publiceren en met die cover breken ze nu die regel geloof ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77418263
"we gaan effe lekker knalluuuuuhhhh"
pi_77419043
Sha-la-lie = Ge-ni-aal. Jammer alleen van die kermismuziek op de achtergrond. Maar die gitaarriff op 2:16 is wel weer smullen.
"Some people say I have a short attention span, but I"
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2010 @ 15:39:41 #112
43556 miss_dynastie
pi_77419791
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat Bad Boyz en Benny er nu voor zorgen dat het hele liedje gediskwalificeerd wordt

Je mag het namelijk pas na een bepaalde datum publiceren en met die cover breken ze nu die regel geloof ik
Als dat zo is stuur ik gelijk een brief naar hare Majesteit om ze geridderd te krijgen
pi_77419931
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als dat zo is stuur ik gelijk een brief naar hare Majesteit om ze geridderd te krijgen
laat maar... het schijnt te mogen

Dat je er uberhaupt een cover van zo'n gedrocht wil maken is best beangstigend trouwens
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2010 @ 15:46:51 #114
43556 miss_dynastie
pi_77420030
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

laat maar... het schijnt te mogen

Dat je er uberhaupt een cover van zo'n gedrocht wil maken is best beangstigend trouwens
Ja, is ook wel logisch, anders kun je het wel heel makkelijk saboteren. Maar ik zou het gedaan hebben hoor, iedereen die dit gedrocht van het ESF weghoudt verdient een lintje
pi_77424212
quote:

Uit mijn hoofd gezegd was die datum ergens in oktober vorig jaar. Dus helaas...
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 18:19:44 #116
163650 Greys
pi_77425224
quote:

Toen ik het in het andere topic las over die cover sprong ik ook bijna een gat in de lucht.
Ik dacht precies hetzelfde!
Tevergeefs

Hoewel ik er stiekem al een beetje aan begin te wennen en ik het bijna al een leuk liedje ga vinden, maar dan in de Loekz uitvoering
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77472327
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ho ho (hoe toepasselijk!)... je hebt ordinair en ordinair he?
Die ordinaire dames waar jij het over hebt, die hoge ogen gooien, die zijn vaak dan nog in elk geval soort-van sexy. Mooie vrouwen in uitdagende kleding.

Marlous heeft alleen voor 16 weken tegelijk make-up op.
Daarmee kom je d'r niet hoor

Ja zo heb je het wel goed gezegd. Het gaat soms wel richting de ordinaire kant, maar het blijft toch ook altijd wel erg vrouwelijk, sexy dames. Net op het randje zoiets denk ik
Aan de andere kant zou ik daar als zangeres ook niet in een rok tot m'n enkels gaan staan Je moet toch min of meer even goed uitpakken
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † maandag 1 februari 2010 @ 09:47:24 #118
43556 miss_dynastie
pi_77504130
Er stond van de week een heel verhaal in de krant over deze fantastische inzending. Mét belofte van vader Abraham, hij heeft zoveel ervaring (zoveel wereldhits geschreven!) en zoveel juryleden kennen hem, dit wordt gegarandeerd een topper. Ik vraag me alleen af wat hij denkt van de gemiddelde leeftijd van de juryleden? Als dat 398 is, moet het goedkomen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:22:23 #119
139770 Miasan
Roemer has it
pi_77544054
Die versie van LOEKZ is best leuk. Ze zullen nog best wel appeal hebben op het podium daaro. Ik denk dat we nog wel kans maken om in de finale te geraken (moet te doen zijn, minstens 10e worden uit 17 landen in een voorronde. ) En een dergelijke prestatie zou al heel wat zijn voor ons Songfestifaal-land. Maar hoog eindigen? Nahhh
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_77544102
Zou Loekz hoger eindigen dan de Topper vorig jaar?

Misschien omdat het zo onnozel is qua tekst maakt het juist weer kans (om iig niet helemaal als laatste te eindigen), lekker simpel en dan wat chicks in goeie outfits en we kunnen er tegenaan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77544884
Als ze Loekz een beetje sensueel aankleden en een wat hippe zomerbeat eronder zetten tuinen de televoters er wellicht nog in... van de proffesionele juries hoeven we maar op weinig te rekenen denk ik... maar het zal sowieso wel een fiasco worden denk ik....
pi_77545200
Hier de versie van Vinzzent

http://www.radio538.nl/web/show/id=875680/contentid=112051

fantastisch
Buikpijn van het lachen!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:04:07 #123
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77545482
Potverdomme ik moet toegeven dat het mijn verwachting wel een beetje overstijgt .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77545654
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Potverdomme ik moet toegeven dat het mijn verwachting wel een beetje overstijgt .
Ik moet toegeven dat ik nauwelijks verschil hoor met de Loekz versie.

Voorspelling: zondag 4 (of hoeveel waren het er) exact dezelfde uitvoeringen, we kiezen alleen op uitvoerende.
Iedereen probeert er met alle macht nog wat leuks van te maken, en dan klinkt dan dus zo.
pi_77545836
5 dames doen het beter dan een heer qua uitzicht op het podium ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')