De grote vraag van Pierre K. is nu natuurlijk.... sta je d'r ook 's morgens mee óp?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef yvonne het volgende:
Shalali shalala
Het zit nu in m'n hoofd
Hoewel het doorgestoken kaart is, is het ook wel logisch dat zo'n ordinair figuur als die Marlous niet gestuurd gaat worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen LOEKZ doet mee, toch? Volgens mij is het hele NSF nep om het domme publiek te doen geloven dat er zogenaamd iets te kiezen valt, namelijk
Mah, ik vond en vind het niet echt een 'kutnummer'. Maar niet iets dat ik naar het songfestival zou (willen) sturen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef lezzer het volgende:
Echt, we hoorden dat nummer en iedereen dacht "wat een kutnummer".
Nou, dat is wat de rest van Europa dus ook denkt als ze het voor het eerst horen.
Maar, intussen hebben we er al leuke snoetjes van Loekz bij gezien en een leuke "backstage" opname met Frans. Dus iedereen denkt "oh, best leuke meiden, misschien wordt het nog wat".
Terwijl, het is gewoon een kutnummer.
En de rest van Europa denkt dat als ze het voor het eerst horen eind mei.
Daar ga je alquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel het doorgestoken kaart is, is het ook wel logisch dat zo'n ordinair figuur als die Marlous niet gestuurd gaat worden.
Ho ho (hoe toepasselijk!)... je hebt ordinair en ordinair he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar ga je alDie moet je juist sturen...moet je zien waar die Slavische landen meekomen. Hoe ordinairder, hoe meer kans je maakt.
Maar nee; Nederland denkt altijd met een Glennis Grace in gala-jurk met een gevoelige ballad te kunnen scoren. Niet dus
quote:PERSBERICHT
Bad Boyz & Benny Klef niet naar Eurovisie Songfestival
Dat de song ‘Ik ben verliefd! (Sha-la-lie)’ van Pierre Kartner dit jaar meedingt in Nederland voor een plaatsje op het Eurovisie Songfestival was al bekend, maar dat de heren Bad Boyz en Benny Klef niet de toegewezen eer hebben gekregen om mee te mogen strijden in deze race is in Nederland muziekland een raadsel.
Het trio is enige tijd geleden namelijk al de studio ingedoken om een feestversie op te nemen van deze gelijknamige single. Doordat zij het nummer gratis te downloaden aanbieden op het Internet, kan men nu eigenlijk al spreken van een hit. Het nummer wordt massaal gedownload waardoor men nu al speculeert dat deze single spoedig de top 100 zal binnen knallen. “We hebben dit nummer eigenlijk voor de fun opgenomen en dat het dan zo’n succes blijkt hadden we niet eens durven dromen. Dat we nu niet meedingen naar het Nederlands Songfestival is dan wel weer een beetje jammer. Maar ja, volgend jaar een nieuwe ronde” aldus Benny Klef.
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival wordt zondagavond 7 februari a.s. bekend gemaakt tijdens een rechtstreekse televisie-uitzending bij de TROS.
Bron: Peter Nuninga / Studio Vlemmix / ReLite Management
Als ik deze versie hoor moet ik gelijk denken aan Zanger Rinus. Het zou echt een goede plaat voor hem zijnquote:
Als dat zo is stuur ik gelijk een brief naar hare Majesteit om ze geridderd te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat Bad Boyz en Benny er nu voor zorgen dat het hele liedje gediskwalificeerd wordt
Je mag het namelijk pas na een bepaalde datum publiceren en met die cover breken ze nu die regel geloof ik
laat maar... het schijnt te mogenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als dat zo is stuur ik gelijk een brief naar hare Majesteit om ze geridderd te krijgen
Ja, is ook wel logisch, anders kun je het wel heel makkelijk saboteren. Maar ik zou het gedaan hebben hoor, iedereen die dit gedrocht van het ESF weghoudt verdient een lintjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
laat maar... het schijnt te mogen![]()
Dat je er uberhaupt een cover van zo'n gedrocht wil maken is best beangstigend trouwens
Uit mijn hoofd gezegd was die datum ergens in oktober vorig jaar. Dus helaas...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat Bad Boyz en Benny er nu voor zorgen dat het hele liedje gediskwalificeerd wordt
Je mag het namelijk pas na een bepaalde datum publiceren en met die cover breken ze nu die regel geloof ik
Toen ik het in het andere topic las over die cover sprong ik ook bijna een gat in de lucht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho (hoe toepasselijk!)... je hebt ordinair en ordinair he?
Die ordinaire dames waar jij het over hebt, die hoge ogen gooien, die zijn vaak dan nog in elk geval soort-van sexy. Mooie vrouwen in uitdagende kleding.
Marlous heeft alleen voor 16 weken tegelijk make-up op.
Daarmee kom je d'r niet hoor
Ik moet toegeven dat ik nauwelijks verschil hoor met de Loekz versie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Potverdomme ik moet toegeven dat het mijn verwachting wel een beetje overstijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |