abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77558459
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef Boldface het volgende:
En trouwens - niet om te discrimineren ofzo, en het volgende is ook beslist niet mijn persoonlijke mening, maar meer een observatie - ik heb de indruk dat ze in bepaalde delen van Europa niet zo heel erg zitten te wachten op gekleurde artiesten. En ik ontkom niet aan de indruk dat dat een rol heeft gespeeld bij de magere resultaten van Glennis Grace en Edsilia Rombley; twee zangeressen die uitstekend hebben gezongen tijdens Eurovision, terwijl half-vals-zingende kraaien doorgingen naar de finale.
Dat argument is al vaker geopperd.
En het schijnt ook gewoon echt waar te zijn.

Ik stel voor dat we een gospelkoor sturen van 40 negers.
pi_77562275
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef Boldface het volgende:
En trouwens - niet om te discrimineren ofzo, en het volgende is ook beslist niet mijn persoonlijke mening, maar meer een observatie - ik heb de indruk dat ze in bepaalde delen van Europa niet zo heel erg zitten te wachten op gekleurde artiesten. En ik ontkom niet aan de indruk dat dat een rol heeft gespeeld bij de magere resultaten van Glennis Grace en Edsilia Rombley; twee zangeressen die uitstekend hebben gezongen tijdens Eurovision, terwijl half-vals-zingende kraaien doorgingen naar de finale.
Mwah, zo heel bijzonder waren die liedjes van Edsilia en Glennis niet. Maar ik denk ook niet dat het alleen maar racisme is dat die 2 uit de finale heeft gehouden. Ik denk dat het eerder is dat men in Nederland muziek van gekleurde artiesten meer gewend is. Je hebt hier immers continu Beyonce, Black Eyed Peas, Jay-Z en een heleboel kloons daarvan op de radio, waardoor we dat soort muziek en stemmen meer gaan waarderen. Of dat in Oost-Europa ook zo is, weet ik niet. Andersom geloof ik echter wel dat er in de gemiddelde Nederlandse huiskamer ook niet direct enthousiast wordt gereageerd als er een gemiddelde Balkanballade voorbijkomt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 februari 2010 @ 19:18:48 #153
163650 Greys
pi_77562346
Corry Koning trekt zich terug als coach
Nu op Shownieuws...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77562352
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Over Grad Damen... "wij konden elkaar via...".
De persconferenties zal die wel in het Engels doen...

Overigens vind ik zijn versie best aardig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 februari 2010 @ 19:20:43 #155
163650 Greys
pi_77562441
Corry heeft onenigheid met het management van Marlous over de uiteindelijke versie

De manager zegt dat Corry wekenlang onbereikbaar was - ze zat aan de Spaanse kust - en de manager is zelf het nummer maar gaan bewerken. Corry was het er niet mee eens met die versie en heeft zich per direct teruggetrokken.

Marlous is zometeen in Shownieuws om haar verhaal te vertellen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77562475
Volgens de weblog mag Marlous alleen meedoen als Corry haar blijft begeleiden.
pi_77563314
Marloes wilde volgens Boulevard haar verhaal alleen doen voor wat geld.. dat wilde Boulevard niet dus zit ze nu bij SBS
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 februari 2010 @ 19:45:15 #158
163650 Greys
pi_77563600
!

Marlous weet het ook allemaal niet
Zij denkt dat ze er zondag gewoon staat, ook als Corry niet meer wil.
Ben benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 februari 2010 @ 19:54:18 #159
22592 crew  Ole
pi_77564083
gewoon een publiciteitsstunt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77564149
Een rel
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 februari 2010 @ 19:59:39 #161
163650 Greys
pi_77564386
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef Ole het volgende:
gewoon een publiciteitsstunt
Daar zou Corry niet mee instemmen denk ik, want die komt er niet echt fraai vanaf met 'ze zat alleen maar aan de Spaanse Costa en was nooit bereikbaar dus zijn we zelf maar een lied gaan maken'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 februari 2010 @ 20:04:34 #162
22592 crew  Ole
pi_77564639
Dat is dan ook wel weer zo..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77565294
Het verbaasd me ook niks van Corry en Marlous , 2 van die eh... nou ja, ik weet het niet.
En ik zag weer alleen de poederdoos van Marlous bij Boulevard

Maar wat hoorde ik net; Het Songfestival is tegelijk met de finale van X-factor?
Mijn Greys, wat doe je Wat moet ik nou gaan kijken, ik was net helemaal gemotiveerd voor het Songfestival
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 februari 2010 @ 20:23:43 #164
163650 Greys
pi_77565798
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Het verbaasd me ook niks van Corry en Marlous , 2 van die eh... nou ja, ik weet het niet.
En ik zag weer alleen de poederdoos van Marlous bij Boulevard

Maar wat hoorde ik net; Het Songfestival is tegelijk met de finale van X-factor?
Mijn Greys, wat doe je Wat moet ik nou gaan kijken, ik was net helemaal gemotiveerd voor het Songfestival
Ik vind dat ook echt weer belachelijk geprogrammeerd
Maar ik ga toch echt voor het Eurovisie en dan kijk ik de finale wel in de herhaling.

Wel jammer, want dan gaan er echt veel minder mensen naar het ESF kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77566857
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind dat ook echt weer belachelijk geprogrammeerd
Maar ik ga toch echt voor het Eurovisie en dan kijk ik de finale wel in de herhaling.

Wel jammer, want dan gaan er echt veel minder mensen naar het ESF kijken

Wist X-factor het niet eerder dan, oh ja die boeit het niet, die scoren toch hoog
Bah wat een flauwekul, hier krijg ik nou echt een kater van. 2 leuke avonden in het vooruitzicht en niet alleen dat wordt verpest, de ene waar je voor kiest kijkt dan ook niet fijn
pi_77567944
X-Factor is toch altijd op vrijdag.... waarom de finale dan weer niet

Ik ga gewoon allebei missen want dan zit ik op Pinkpop
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2010 @ 22:40:26 #167
43556 miss_dynastie
pi_77572945
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Als ze Loekz een beetje sensueel aankleden en een wat hippe zomerbeat eronder zetten tuinen de televoters er wellicht nog in... van de proffesionele juries hoeven we maar op weinig te rekenen denk ik... maar het zal sowieso wel een fiasco worden denk ik....
Volgens vader Abraham moeten we het juist van de jury's hebben, want die kennen hem omdat hij tig wereldhits heeft geschreven
pi_77573316
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:38 schreef lezzer het volgende:

Ik lees dit nu pas, moest even hardop grijnzen na een visueel momentje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 februari 2010 @ 22:53:50 #169
163650 Greys
pi_77573671
quote:

[..]

Sorry, maar daar komt ie weer hoor....

Ja, en dát had nou mooi destijds met dat nummer van Gordon 'I'll be your voice' gekund!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77574372
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, maar daar komt ie weer hoor....

Ja, en dát had nou mooi destijds met dat nummer van Gordon 'I'll be your voice' gekund!

Dat zou haast te mooi zijn voor een Songfestival denk ik dan weer meteen (als je echt die gospelzangers in wilt zetten ).

Even nog over de Toppers.
Iemand zei toch hier laatst dat ze in Zweden of Denemarken als commentaar hadden dat wij die 3 dikke opa's hadden, of iets in die richting. Waar kwamen die Olsen brothers vandaan en hoe oud waren die, 2x de leeftijd van de Toppers

Ik ben geen Topperfan maar vond het zo'n bullshit
pi_77574515
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat zou haast te mooi zijn voor een Songfestival denk ik dan weer meteen (als je echt die gospelzangers in wilt zetten ).

Even nog over de Toppers.
Iemand zei toch hier laatst dat ze in Zweden of Denemarken als commentaar hadden dat wij die 3 dikke opa's hadden, of iets in die richting. Waar kwamen die Olsen brothers vandaan en hoe oud waren die, 2x de leeftijd van de Toppers

Ik ben geen Topperfan maar vond het zo'n bullshit
Die opa's uit Denemarken deden gewoon waar ze goed in zijn... een mooi liedje op charmante en subtiele wijze brengen.... je kunt veel van De Toppers zeggen, maar charmant en subtiel horen daar niet bij
pi_77574598
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die opa's uit Denemarken deden gewoon waar ze goed in zijn... een mooi liedje op charmante en subtiele wijze brengen.... je kunt veel van De Toppers zeggen, maar charmant en subtiel horen daar niet bij
Nee het ging puur om het belachelijk maken, het klonk alsof ze al bij voorbaat niet succesvol konden zijn, al voor de eerste noot gezongen was, door de leeftijd. Althans, zo heb ik de tekst opgevat
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2010 @ 23:22:01 #173
43556 miss_dynastie
pi_77575094
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee het ging puur om het belachelijk maken, het klonk alsof ze al bij voorbaat niet succesvol konden zijn, al voor de eerste noot gezongen was, door de leeftijd. Althans, zo heb ik de tekst opgevat
Ik denk dat ze al een stukje show hadden gezien
pi_77575357
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze al een stukje show hadden gezien

Oh dan heb ik het verkeerd opgevat
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2010 @ 16:19:30 #175
163650 Greys
pi_77595395
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De Olsen Brothers
Dat waren ook geen oudere heren die flitsend wilden doen, die waren gewoon charming en sympathiek inderdaad. Dat is heel wat anders dan een stel in led-pakken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2010 @ 16:20:52 #176
43556 miss_dynastie
pi_77595454
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Greys het volgende:

[..]

De Olsen Brothers
Dat waren ook geen oudere heren die flitsend wilden doen, die waren gewoon charming en sympathiek inderdaad. Dat is heel wat anders dan een stel in led-pakken
Bovendien hadden ze een goed liedje en enig talent. Inderdaad geen vergelijking met 'onze' toppertjes
Maar nu hebben we vader Abraham. En komt alles goed valt op dat ik er geen moer van geloof?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 februari 2010 @ 16:22:39 #177
163650 Greys
pi_77595522
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bovendien hadden ze een goed liedje en enig talent. Inderdaad geen vergelijking met 'onze' toppertjes
Maar nu hebben we vader Abraham. En komt alles goed valt op dat ik er geen moer van geloof?
Ik ga er steeds meer in geloven!

Al moet ik me daartoe wel een beetje zetten

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 03-02-2010 16:31:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77595806
Ik vind eigenlijk dat hij zelf dat lied moet gaan zingen. Dan kan hij de afgang ook ervaren, als die groot is
pi_77595859
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Greys het volgende:

[..]

De Olsen Brothers
True , maar toch vond ik dat schijnende-handje best geinig
pi_77595896
In de Privé geeft Pierre trouwens aan dat hij ook iets mist in het liedje, maar dat hij er alle vertrouwen in heeft dat de producers er een betere versie van maken dan zijn demo-versie
pi_77596299
DE autoriteit op het gebied van muziek heeft van zich doen spreken. DE vrouw waar menig muzikant en artiest tegenop kijkt. DE grand lady van de Nederlandse muziek, die al jarenlang met een ononderbroken reeks hits aan de top staat, laat zich uit:
quote:
Tatjana veegt kritiek songfestival van tafel
AMSTERDAM - Volgens Tatjana Simic zou het nummer 'Sha-la-li' van Pierre Kartner wel eens kunnen verrassen. "Telkens als we hoog van de toren blazen en denken: 'dit is het', valt het ontzettend tegen. Misschien is deze keer wel andersom."

De Nederlandse inzending is door sommige mensen kritisch ontvangen. Het liedje zou een te hoog 'hoempapa'-gehalte hebben. Tatjana, die tijdens de nationale finale in de jury zal plaatsnemen, analyseert: "Als je kijkt naar de winnaar van vorig jaar, die jongen uit Noorwegen met zijn viool, dan had dat toch iets volks. En in de meeste liedjes uit Oost-Europa zit ook iets volks verwerkt. Misschien is het wel belangrijk om als Nederlander bij jezelf te blijven, dat je iets van de Nederlandse cultuur erin gooit."

De zangeres vervolgt: "Ik vergelijk het mijn optredens. Als ik denk dat ik een te gekke avond tegemoet ga, valt het vaak tegen, en als ik twijfel wordt het een feest. Misschien gaat het tijdens het Eurovisie Songfestival ook wel zo." Besluit: "Bovendien is het songfestival niet alleen voor het jonge grut, maar wordt het door mensen van alle leeftijden bekeken."
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)_tafel__.html?p=20,1

Is er iemand die weet waarom dat mens steeds weer in de jury zit? Alleen omdat ze toevallig van Oost-Europese afkomst is? Niet dat het verder veel uitmaakt dit jaar. De keuze gaat immers tussen Sha-la-lie, Sha-la-lie, Sha-la-lie, Sha-la-lie, Sha-la-lie en niet te vergeten Sha-la-lie.
pi_77596360
quote:
Zou leuk zijn, maar er mogen slechts 6 mensen op het podium staan, geloof ik.
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2010 @ 16:47:26 #183
43556 miss_dynastie
pi_77596518
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef Boldface het volgende:
DE autoriteit op het gebied van muziek heeft van zich doen spreken. DE vrouw waar menig muzikant en artiest tegenop kijkt. DE grand lady van de Nederlandse muziek, die al jarenlang met een ononderbroken reeks hits aan de top staat, laat zich uit:
[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)_tafel__.html?p=20,1

Is er iemand die weet waarom dat mens steeds weer in de jury zit? Alleen omdat ze toevallig van Oost-Europese afkomst is? Niet dat het verder veel uitmaakt dit jaar. De keuze gaat immers tussen Sha-la-lie, Sha-la-lie, Sha-la-lie, Sha-la-lie, Sha-la-lie en niet te vergeten Sha-la-lie.
Iets volks? Maar welk 'volk' is dit dan? Ik bedoel, de laatste grote hit van vader Abraham was toch in de jaren 80? Net als de hoogtijdagen van Tatjana zelf? Oh, wacht
pi_77596525
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Fred_B het volgende:
Mwah, zo heel bijzonder waren die liedjes van Edsilia en Glennis niet. Maar ik denk ook niet dat het alleen maar racisme is dat die 2 uit de finale heeft gehouden. Ik denk dat het eerder is dat men in Nederland muziek van gekleurde artiesten meer gewend is. Je hebt hier immers continu Beyonce, Black Eyed Peas, Jay-Z en een heleboel kloons daarvan op de radio, waardoor we dat soort muziek en stemmen meer gaan waarderen. Of dat in Oost-Europa ook zo is, weet ik niet. Andersom geloof ik echter wel dat er in de gemiddelde Nederlandse huiskamer ook niet direct enthousiast wordt gereageerd als er een gemiddelde Balkanballade voorbijkomt.
Met beide nummers was niks mis. En de gemiddelde inzending die in 2005 en 2007 wél doorstroomde naar de finale, was ook niet zo bijzonder. Daar zat me een partij bagger bij... en dan ook nog regelmatig half-vals gezongen ook.

En de nummers van Glennis en Edsilia waren nou ook niet bepaald het toonbeeld van "muziek van gekleurde artiesten", maar vrij algemene nummers.
pi_77596809
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens vader Abraham moeten we het juist van de jury's hebben, want die kennen hem omdat hij tig wereldhits heeft geschreven
Daarom zei ik: laat hem ZELF optreden met dat nummer. Het is ZIJN wanproduct, ZIJN liedje. En het is waarschijnlijk nog een record ook, dat wereldwijd opzien baart: Nederland stuurt bejaarde zanger naar Oslo: oudste songfestivaldeelnemer ooit. Op dat moment is -ie namelijk 75.

Nu Marlous er misschien uit valt, kan Vader Abraham mooi die plek innemen. Moeten we alleen nog even een geschikte coach voor hem zoeken, maar dat is een formaliteit. Te denken valt aan Dick Passchier; nog net iets ouder dan Vader Abraham en bovendien woonachtig in Noorwegen. Of als Dick niet wil, kunnen we altijd nog Johan Heesters vragen: 106 jaar, nog steeds actief en vooral érg populair buiten onze landsgrenzen...
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2010 @ 17:09:03 #186
43556 miss_dynastie
pi_77597345
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef Boldface het volgende:

[..]

Daarom zei ik: laat hem ZELF optreden met dat nummer. Het is ZIJN wanproduct, ZIJN liedje. En het is waarschijnlijk nog een record ook, dat wereldwijd opzien baart: Nederland stuurt bejaarde zanger naar Oslo: oudste songfestivaldeelnemer ooit. Op dat moment is -ie namelijk 75.

Nu Marlous er misschien uit valt, kan Vader Abraham mooi die plek innemen. Moeten we alleen nog even een geschikte coach voor hem zoeken, maar dat is een formaliteit. Te denken valt aan Dick Passchier; nog net iets ouder dan Vader Abraham en bovendien woonachtig in Noorwegen. Of als Dick niet wil, kunnen we altijd nog Johan Heesters vragen: 106 jaar, nog steeds actief en vooral érg populair buiten onze landsgrenzen...
Ik zou zeggen Tatjana als coach, die heeft er verstand van toch
pi_77597753
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef Boldface het volgende:

Te denken valt aan Dick Passchier;

pi_77600460
Zometeen bij Boulevard een item over Corry.
Ik ga zelf effe boodschappen doen, ik lees het verslag wel
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 februari 2010 @ 10:43:47 #189
163650 Greys
pi_77724544
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef Boldface het volgende:

[..]

Zou leuk zijn, maar er mogen slechts 6 mensen op het podium staan, geloof ik.
Gelukkig hebben ze dat wel onthouden
quote:
Op het Eurovisie Songfestival mag iedere act uit maximaal zes personen bestaan.

Vinzzent treedt vandaag op met vijf backing vocals, Peggy met drie backing vocals en een fluitiste, Marlous met drie backing vocals en twee danseressen, Sieneke met drie backing vocals en de meiden van Loekz zijn al met z'n zessen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77726318
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Gelukkig hebben ze dat wel onthouden
[..]
Dat zou Nederland wel moeten weten inderdaad, want de laatste jaren hadden we steeds exact 6 mensen op het podium, die er telkens in slaagden een rommelige act te produceren die niets toevoegde aan het nummer.
pi_77726386
Ik heb er gewoon zin in
pi_77732290
Zo'n slecht nummer is het toch heul niet?
Het klinkt i.i.g. erg vrolijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 februari 2010 @ 16:14:17 #193
163650 Greys
pi_77732374
quote:
"Vader Abraham kan er niets aan doen, het is gewoon een kut nummer", zo deelde Joling lachend zijn mening over het nummer met zijn publiek.
Voor het hele artikel zie de Frontpage.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77732463
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Zo'n slecht nummer is het toch heul niet?
Het klinkt i.i.g. erg vrolijk.

Als Marlous gekozen wordt heeft half Nederland iig niks te zeggen, want Frans Bauer en al die Nederlandse muziek vliegt ook altijd over de toonbank, dus..
En eigenlijk geldt dat voor elke Shalalie-versie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 februari 2010 @ 16:22:12 #195
163650 Greys
pi_77732584
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als Marlous gekozen wordt heeft half Nederland iig niks te zeggen, want Frans Bauer en al die Nederlandse muziek vliegt ook altijd over de toonbank, dus..
En eigenlijk geldt dat voor elke Shalalie-versie
Ja oke, maar dan hadden we net zo goed meteen Frans en Marianne Weber samen kunnen sturen.

Ik zit te denken wie van alle coaches dan nog het leukst zou zijn in de filmpjes over de aanloop naar het Eurovisie. Dan toch Frans maar denk ik...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77732661
quote:
Vinzzent treedt vandaag op met vijf backing vocals, Peggy met drie backing vocals en een fluitiste, Marlous met drie backing vocals en twee danseressen, Sieneke met drie backing vocals en de meiden van Loekz zijn al met z'n zessen.
Tuurlijk.....waar de rest van Europa allang het stoffige achtergrondkoortje/danseresje heeft afgezworen , gaan wij er rustig mee door...
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_77732678
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja oke, maar dan hadden we net zo goed meteen Frans en Marianne Weber samen kunnen sturen.
Die willen niet

Ik wist niet dat Frans ook coach was Ik weet alleen dat Corry coach is De rest niet.

Maar ik bedoelde meer, er is zoveel kritiek op het nummer, als ik kijk hoe populair Nederlandstalig is zullen er toch ook veel mensen dit wel leuk vinden?

Oh die coach stukjes, ik ben benieuwd vanavond, hoop dat dat ook een beetje uitgebreid komt, lijkt me leuk
Frans trekt me niet (zo), die is altijd de lolbroek, dat heb ik vrij snel wel gezien eik Vreselijk lieve man, maar ik wil ook graag een beetje verhaal hier over.
Of bedoel jij voor de winnende coach, dat die nog iets zegt tijdens de échte Songfestival-avond?
  zondag 7 februari 2010 @ 16:27:06 #198
92279 N.icka
Windforce 11
pi_77732701
Wat een ongelooflijk kut nummer. Ik hoop echht dat we 0 punten gaan scoren .
Volg het elk jaar met veel plezier , maar nu???

Schaamrood op mijn kaken.

En dan al dat onbekende grut wat vanavond mee gaat doen , wie de fuk zijn dat allemaal , van welke kermis komen zij???

Mopperdemopper

Zo dat was het : ik zit er weer klaar voor
  zondag 7 februari 2010 @ 16:28:31 #199
92279 N.icka
Windforce 11
pi_77732751
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde meer, er is zoveel kritiek op het nummer, als ik kijk hoe populair Nederlandstalig is zullen er toch ook veel mensen dit wel leuk vinden?
Ik denk dat het goed valt bij mijn oma in het bejaarden tehuis
  Admin zondag 7 februari 2010 @ 16:32:43 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77732891
Eigenlijk is het gewoon een supernummer! Ha!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')