quote:Kandidaten NSF bekend
Drie zangeressen, één zanger en een meidentrio nemen deel aan het Nationaal Songfestival op 7 februari. De coaches maakten vandaag ook hun opwachting. Marianne Weber, Grad Damen, Corry Konings, Albert West en Frans Bauer zullen hun kandidaat ondersteunen.
* Sieneke (coach Marianne Weber)
* Vinzzent (coach Grad Damen)
* Marlous Oosting (coach Corry Konings)
* Peggy Mays (coach Albert West)
* LOEKZ (coach Frans Bauer)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Deze al gepost?want dit gaat 'm worden op 7 februari he
![]()
quote:
Je moet niet teveel willen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:01 schreef lezzer het volgende:
Mmm, die meiden, dat zie ik dan wel zitten.
Ze konden wel zingen, da's al iets.
Leuk snoetje => check
Nou nog een goed nummer
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet niet teveel willen natuurlijk
Maar ons lied gaat het wel goed doen op het Muziekfeest op het Pleinquote:Op zondag 24 januari 2010 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo zonde he. Nederland heeft best veel góede songwriters. Die een nummer kunnen maken van nu. Voor op een groot podium.
Dat moet ook niet, hip maken. Jaren 70/80 zijn heel erg in, en PK is the real thing uit die tijd dus nu weer hip van zichzelfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik denk nu ook dat het op PK' s blijft, dus niet iets hips ofzo.
Het moge duidelijk zijn welke van de Nederlandse publieke omroepen nu verantwoordelijk is voor het Songfestival.quote:* Sieneke (coach Marianne Weber)
* Vinzzent (coach Grad Damen)
* Marlous Oosting (coach Corry Konings)
* Peggy Mays (coach Albert West)
* LOEKZ (coach Frans Bauer)
Amenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo zonde he. Nederland heeft best veel góede songwriters. Die een nummer kunnen maken van nu. Voor op een groot podium.
quote:
quote:En de TROS maakt binnenkort meer bekend over het NSF, want die schrijven op hun site dat het twee shows worden. 31 Januari én 7 februari.
Op 31 januari schijnt er wel 'iets' te zijn, maar alleen een speciale uitzending met een interview met Pierre Kartner en Yolanthequote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hey Greys hoe zit het nou:
[..]
Waarom 2 avonden als er maar een handjevol "artiesten" () shahahaaliee gaat zingen?
En beslist het publiek daar ter plekke of mogen wij thuis ook bellen om te stemmen? Ik ben de draad even kwijt
Van de weblog:quote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Op 31 januari schijnt er wel 'iets' te zijn, maar alleen een speciale uitzending met een interview met Pierre Kartner en Yolanthe
Niet zo heel bijzonder dus, om eerst alle hits van Vader Abraham nog eens te krijgen, en dan Wesley in Milaan in zijn Hummer te zien staan.quote:Ivo Niehe gaat in Milaan op bezoek bij Yolanthe en Wesley Sneijder en er is een portret te zien van Pierre Kartner. De uitzending begint om 20.30u en is te zien op Nederland 1.
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
maar alleen de vakjury en het publiek daar ter plaatse in de zaal bepaalt.
Ze klinkt een beetje als een hamster die een heliumballon heeft ingeslikt...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
En Frans Bauer hoorde ik dit weekend nog bij Irene & Carlo roepen dat er heus wel vakkundig besloten gaat worden?![]()
Ja zeker net zo'n goeie beslissing als Vader Abraham aanstellen![]()
[..]
Wow, wat een hoeveelheid make-up
Op zich wel grappig... eerst Pierre Kartner en daarna een portret van Voetbalsmurfquote:Op maandag 25 januari 2010 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van de weblog:
[..]
Niet zo heel bijzonder dus, om eerst alle hits van Vader Abraham nog eens te krijgen, en dan Wesley in Milaan in zijn Hummer te zien staan.
Dat kon via de site maar is al uitverkocht zie ik. FOK! heeft wel nog een aantal kaartjes, dus misschien dat we daar nog iets mee kunnen doen, zal eens overleggenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe komt dat publiek eigenlijk daar, kan je je zelf aanmelden of moet je kaarten winnen, of zijn het specifiek gekozen mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |