Ik kon het niet laten om even te lachenquote:Op maandag 25 januari 2010 06:33 schreef PhalanX het volgende:
Tha_Erik, het zijn moslims, daar hoef je je niks van aan te trekken, het is wetenschappelijk bewezen dat inteelt vaker voorkomt binnen de moslim gemeenschap.
je hebt niet meer gezocht hè ?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:13 schreef Bartjebart het volgende:
Want ik vlieg, vlieg, vlieg als een vlieger.
Voel me sterk, sterk, sterk als een tijger.
Marc Almond was de zanger van soft sell o.a. tainted love en tears run downquote:
en jacky is een verwijzing naar Jaques Brell die het origineel geschreven heeftquote:
maar wel dino's die een standbeeld verdienenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Wordt ze anders het land uitgezet?
Ze komt toch niet terug naar NL he?
heb jij al terug gelezen en in je agenda gekeken?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:35 schreef oinaru_isan het volgende:
Hmmmz... voor donderdagnacht wordt 8 tot 15 cm sneeuw verwacht.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:35 schreef oinaru_isan het volgende:
Oké, ik weet nu zeker dat ik ga proberen m'n vrije dag van donderdag naar vrijdag te verschuiven.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:35 schreef oinaru_isan het volgende:
Dit was een lokale weersvoorspelling.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oké, ik weet nu zeker dat ik ga proberen m'n vrije dag van donderdag naar vrijdag te verschuiven.
Sneeuw
Vind je het gek nu het land hier elke keer volledig ontwricht raakt door die kut sneeuwquote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef wonderer het volgende:
Hee, jullie zijn het eindelijk met me eens wat betreft sneeuw
Ja, maar wacht even... met z'n 3en onder de douche kan niet... dus jij mag na onsquote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ga ik alleen wel mee...je weet wel, waterbesparing en zo.
Hij mag in mijn riante badkamer.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar wacht even... met z'n 3en onder de douche kan niet... dus jij mag na ons
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je ook een leukere kerel?
quote:here we are..
Stroekie houdt daarvan.quote:
quote:
Oeh!quote:
Hij moet wel wat onbezorgder kijken hoor. Dat zielige smekende is met zijn lichaam niet nodigquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij moet wel wat onbezorgder kijken hoor. Dat zielige smekende is met zijn lichaam niet nodig.
Dat is ongeveer precies wat ik bedoel hoor. Dat ie niet zo zielig hoeft te kijken en zo te smeken met zijn ogen. Omdat het niet nodig is.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]Net alsof je hem uit je bed zou schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |