quote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Parijs heeft mooiere gebouwen, meer karakter, lekkerder eten, lekkerdere en leukere mensen, mooier weer, meer parken en is schoner en goedkoper.
och.. wel bedacht ben je nergens meer 100% veiligquote:Op zondag 24 januari 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach London is ook niet relvrij, en ook niet terroristenvrij dus wat dat betreft.
I know! Maar ik trap er elke keer weer inquote:Op maandag 25 januari 2010 00:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Laat je dan ook niet verleiden door zo'n relkloon
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik heb 'm hier ook maar gepost Ruggespraak 2
Nja zonder CV films, had ik dezelfde gedachte hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 00:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
![]()
Mjah, misschien heb ik te veel Corbin Fisher video's gezien, maar ik dacht meteen aan hele andere dingen bij zaadeters op het strand.
Whatskeburt?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja zonder CV films, had ik dezelfde gedachte hoor
zit er al iets anders in je hoofd dan dat baggerlied. Anders kijk eens op youtube bij marc almond met live versie van jackyquote:
Laat je je daardoor zo opfokken?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"homoseksualiteit vergelijkbaar met anorexia"
Ik ben nou eenmaal snel opgefoktquote:Op maandag 25 januari 2010 01:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Laat je je daardoor zo opfokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |