bedankt voor de tip. ik had al een muffinblik gebruikt, maar ik moest er zo'n 30 maken, en in 't muffinblik pasten er maar 12. dus ik heb er elke keer 4 los naast gezet. die werden inderdaad meteen een stuk lelijker...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik een tip mag geven, als je ze de volgende keer bakt met behulp van een muffinblik, dan blijven de vormpjes mooi rond.
Het is inderdaad geen marsepein maar buttercream icing. We hebben gisteren een stukje geproefd maar het smaakt echt héél zoet. Zo zoet dat je echt kleine puntjes moet snijden anders ben je op slag misselijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:10 schreef liessa het volgende:
De vroege valentijn is niet met marsepein toch? Mijn hubbie lust het niet, en ik wil hem eigenlijk gaan verrassen met iets leuks & lekkers.
Het moest een ijshockey taart worden met dit logo:quote:
Ik ben nog steeds niet zo'n puike taartenbakker, maar hier moet ik toch even inbrekenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef trui het volgende:
ik ken 't recept niet, maar als je nou met alle hoeveelheden 't volgende doet: delen door 24, vermenigvuldigen met 15.(wel rekenmachientjeswerk, maar allez). dan moet 't kloppen als 'n garde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |