Ik heb eventueel ook een setje babystempels van de Kruidvat over.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:00 schreef Lips het volgende:Ik mag voor een oud klasgenootje geboortecupcakes maken
Worden m'n eerste cupcakes.... wie heeft tips?
Weet iemand of de babystempels nog te koop zijn?
Filodeeg cococrumble custard en frambozen... en erg lekker!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef tessie het volgende:
Esjelief, dat ziet er wel lekker uit. Wat is het precies?
Wat zitten er allemaal voor stempeltjes in? Is het eventueel per post te versturen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook een setje babystempels van de Kruidvat over.
Ze heeft naam en geslacht van de baby doorgegeven (zo raar dat ik dat nu weetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef tessie het volgende:
Nanook, wat koel die cursus. Ben benieuwd naar je resultaat van volgende week!
Esjelief, dat ziet er wel lekker uit. Wat is het precies?
Lips, wat koel! Mag je zelf helemaal verzinnen hoe of wat, of heeft ze nog gezegd hoe ze het wou hebben?
Er zitten stempeltjes in met daarop: kinderwagen, badeentje, ooievaar, de woordjes 'baby', speentje, babyschoentjes, een babytje, handjes en een speelgoedblokje. Kosten; 50 centquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat zitten er allemaal voor stempeltjes in? Is het eventueel per post te versturen?
In dat kleine supermarktje bij IKEA koop je een kg voor 4 euro ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het ziet er niet zo moeilijk uit.. Maar je moet natuurlijk wel de goede kleuren enzo hebben. En ik heb nog steeds geen marsepein gevonden in Groningen.
Leuk he, ben echt helemaal enthousiast! Zou willen dat ik er iets meer tijd voor had want vind het echt leuk om te doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef Lips het volgende:
Susanne!! Wat leuk dat je ook hier zit en dat je door bent gegaan met taarten!! Dan moet die workshop toch wel veel inspiratie gegeven hebben
Maar die stempels heb ik zeker interesse in! Bestempelze maar als verkocht! Zullen we daar over PM-en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |