abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77531034
Jaaa, mooi is ie Spuuglokje! Zoo strak ook! En gefeliciteerd met je verjaardag ook !
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_77535367
Het was leuk!

Zoals ik al aangaf was het een theorie les waarin werd voorgedaan hoe je buttercream icing maakt en daar vervolgens je taart mee afsmeert. Voor volgende week moeten we een taart maken en afsmeren en dan gaan we in de les deze taart maken:

Spuuglokje, op de valreep nog gefeliciteerd. Je hebt een mooie taart voor jezelf gemaakt.

Wampi, Ik ben erg benieuwd naar je Ipad taart.

Ohja, en ik dacht dat ik van ver moest komen (3 kwartier met de auto) naar Taart op maat (het cursus zusje van DLT-shop) maar er was gewoon ook een dame uit Tilburg. Zij moet gewoon 4 maandag avonden dat hele eind rijden voor de cursus.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nanook24 op 01-02-2010 23:18:35 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:00:11 #78
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_77545336
Ik mag voor een oud klasgenootje geboortecupcakes maken
Worden m'n eerste cupcakes.... wie heeft tips?
Weet iemand of de babystempels nog te koop zijn?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_77545617
Leuk, Lips! Ik heb vorige week nog geboortestempels bij Action gekocht.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:48:48 #80
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_77547116
Oh dan ga ik eens kijken of mijn Action ook mee doet!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_77551367
geen taart...

maar wel lekker!

Be brave. Be kind.
pi_77552732

Met dank aan hun
75 topics = FIN
pi_77558959
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:00 schreef Lips het volgende:
Ik mag voor een oud klasgenootje geboortecupcakes maken
Worden m'n eerste cupcakes.... wie heeft tips?
Weet iemand of de babystempels nog te koop zijn?
Ik heb eventueel ook een setje babystempels van de Kruidvat over.
pi_77559232
Nanook, wat koel die cursus. Ben benieuwd naar je resultaat van volgende week!

Esjelief, dat ziet er wel lekker uit. Wat is het precies?

Lips, wat koel! Mag je zelf helemaal verzinnen hoe of wat, of heeft ze nog gezegd hoe ze het wou hebben?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77560769
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef tessie het volgende:

Filodeeg cococrumble custard en frambozen... en erg lekker!!
Mijn versie van > http://www.atablefortwo.c(...)-sultanas-filo-cups/
Be brave. Be kind.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:25:19 #86
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_77562657
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef Susanne81 het volgende:

[..]

Ik heb eventueel ook een setje babystempels van de Kruidvat over.
Wat zitten er allemaal voor stempeltjes in? Is het eventueel per post te versturen?
Miauw
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:27:32 #87
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_77562752
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef tessie het volgende:
Nanook, wat koel die cursus. Ben benieuwd naar je resultaat van volgende week!

Lips, wat koel! Mag je zelf helemaal verzinnen hoe of wat, of heeft ze nog gezegd hoe ze het wou hebben?
Ze heeft naam en geslacht van de baby doorgegeven (zo raar dat ik dat nu weet ), het geboortekaartje laten zien en verteld in wat voor stijl ze het wil. Ik heb al eerder een taart voor de eerste verjaardag van haar dochtertje gemaakt en op basis daarvan heeft ze gezegd dat ze me wel vertrouwd en dat ik maar wat moet maken

Dit was de taart voor haar dochter (ook gebaseerd op het geboortekaartje)

Miauw
pi_77564880
Lips, ik heb de stempels van de Action. Mochten ze ze niet meer verkopen (ze zijn ook echt maar 70 cent ofzo ) mag je ze ook best van mij lenen!
A balanced diet is a cookie in each hand
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:21:41 #89
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77565662
Wauw, ik rol hier even binnen en ik zie echt de mooiste dingen Echt heel mooi allemaal!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77565871
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Lips het volgende:

[..]

Wat zitten er allemaal voor stempeltjes in? Is het eventueel per post te versturen?
Er zitten stempeltjes in met daarop: kinderwagen, badeentje, ooievaar, de woordjes 'baby', speentje, babyschoentjes, een babytje, handjes en een speelgoedblokje. Kosten; 50 cent En ik kan ze eventueel bij je in de bus gooien Kleine hint; TIjdje terug een hele leuke workshop gevolgd van iemand die super enthousiast was. Mijn eerste taart:

pi_77567098
Susanne, kom jij ook al uit Vhv?
A balanced diet is a cookie in each hand
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:17:07 #92
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_77571798
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Het ziet er niet zo moeilijk uit.. Maar je moet natuurlijk wel de goede kleuren enzo hebben. En ik heb nog steeds geen marsepein gevonden in Groningen.
In dat kleine supermarktje bij IKEA koop je een kg voor 4 euro ofzo
Tenminste, dat was met kerst. Ik heb toen flink gekocht haha
Big mouth strikes again
pi_77571993
Ik vind de marspein van de Ikea veel te korrelig om mee te bekleden, er zittten verhoudingsgewijs te veel amandelen in. Hierdoor kleurt het ook niet zo lekker...
pi_77572432
Oh my Esjelief, ik geloof dat ik dat heeeeel binnenkort ook moet gaan maken

Lips, super leuk zeg! En ook tof dat je nu de naam en het geslacht en het geboortekaartje al weet en gewoon verder lekker je gang mag gaan. Logisch dat ze je wel vertrouwd na die mooie verjaardagstaart!

Susanne, mooie taart hoor, en heel knap voor een eerste keer. Leuk dat kleurtje ook.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77572816
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef Taartje het volgende:
Susanne, kom jij ook al uit Vhv?
Haha, jazeker! Jij ook dan? Ik voel een taart-meet aankomen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:17:49 #96
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_77574883
Susanne!! Wat leuk dat je ook hier zit en dat je door bent gegaan met taarten!! Dan moet die workshop toch wel veel inspiratie gegeven hebben
Maar die stempels heb ik zeker interesse in! Bestempel ze maar als verkocht! Zullen we daar over PM-en?
Miauw
pi_77575523
Susanne, Was dit je eerste taart?!? Hij is echt hardstikke leuk en netjes geworden.

Lips, Heel bijzonder dat je alles al gekregen hebt voor de toekomstige baby.

Ik ga binnenkort (waarschijnlijk tussen de Wilton cursus door) ook een geboortetaart maken maar moet van de toekomstige mama en papa toch echt wachten op het geboortekaartje.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:18:44 #98
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_77580953
Het scheelt dat ik de bestelster wel ken maar verder niet in haar sociale omgeving zit. Het is dus wat dat betreft geen 'bedreiging' voor haar
Miauw
pi_77596978
Hier een leuk idee met eetbaar papier.
pi_77600941
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef Lips het volgende:
Susanne!! Wat leuk dat je ook hier zit en dat je door bent gegaan met taarten!! Dan moet die workshop toch wel veel inspiratie gegeven hebben
Maar die stempels heb ik zeker interesse in! Bestempel ze maar als verkocht! Zullen we daar over PM-en?
Leuk he, ben echt helemaal enthousiast! Zou willen dat ik er iets meer tijd voor had want vind het echt leuk om te doen!
Anders PM je adres even, gooi ik ze van het weekend wel bij je in de bus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')