dan had je moeten antwoorden omdat zij zn zus hebben ontvoertquote:Op zondag 24 januari 2010 02:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dude, als je familie word vermoord door de ETA, ben je toch niet geobsedeert door de IRA?
Ik haat Aliens
Waarom dan?
Omdat mijn zus is ontvoerd!
Door wie?.....
Don't mention the war, i mentioned it once but i got away with itquote:Op zondag 24 januari 2010 02:46 schreef Neleos het volgende:
John Cleese, met die Duitsers in Fawlty Towers, terwijl hij eigenlijk zich had voorgenomen om The War niet Mentsionen.
Jongen, die moet je echt wel gaan kijken. Een film die je leven verandert.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:54 schreef BasOne het volgende:
Nou dat is dus een film waar ik maar niet aan toe kom om te kijken
Heb de dvd, heb em op HD, en nog steeds niet gezien
You bad.Snel doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:54 schreef BasOne het volgende:
Nou dat is dus een film waar ik maar niet aan toe kom om te kijken
Heb de dvd, heb em op HD, en nog steeds niet gezien
entschuldigen sie haben etwas verlorenquote:Op zondag 24 januari 2010 03:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar dan weet jij toch zeker wel het antwoord op mijn vraag?
Nee sorry. Zal wel een oh-jaatje worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar dan weet jij toch zeker wel het antwoord op mijn vraag?
Dat denk ik ook. Haar achternaam is ook Lebowski en het rijmt op 1 van de opmerkingen die BasOne zojuist in kapitalen heeft geplaatst.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee sorry. Zal wel een oh-jaatje worden.
Bijna, andere diersoort.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:13 schreef BasOne het volgende:
Annie Lebowski?
Antwoord dan niet.......quote:Op zondag 24 januari 2010 04:19 schreef BasOne het volgende:
Bunny?
Mocht dit goed zijn, iemand anders en vraag, ik ge pitten
NN folks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |