reserve is dan dat benzinekraantje hetzelfde zetten zoals die aanstaat alleen dan de overkant?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:35 schreef flexster het volgende:
tanken deed ik gewoon zo snel mogelijk nadat ik op reserve moest rijden
Ja fuck hey, zeg dan gewoon ik rij al 3 dagen op mijn reserve en heb nog net genoeg geld om naar de Jumbo te rijden voor een paar blikken bier, red ik dat? - dan krijg je een duidelijker antwoord.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef pizza-tonijn het volgende:
okeee, maar weet iemand hoeveel kilometers je kunt rijden op reservetank van peugeot fox?
En heeft niemand ervaring dan met een fox en benzine?
verzopen. even blijven proberenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:15 schreef pizza-tonijn het volgende:
Hoe kun je zien of de tank op reserver staat? Pijltje naar boven of onder?
MAAR FF IETS BELANGRIJKERS
Ik probeerde de fox net te starten, 20 keer kickstarter gebruikt maar lukte niet + choke ingehouden. Bleek dat ik benzinekraantje nog dicht had zitten dus nu opengedraaid en opnieuw geprobeerd maar na 20 keer nog niet gelukt? Wat kan het probleem zijn?
Bougie != bougiekabel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef pizza-tonijn het volgende:
Ik heb nul komma nul % verstand van brommers maar hoe doe je de bougie eraf halen dan?Gewoon die hele kabel uit het motorblok trekken en kicken en dan weer terug doen?
En als ik er gewoon niks aan doe, is de brommer dan na een aantal dagen zonder verbruik niet meer verzopen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef pizza-tonijn het volgende:
dus als hij bij volle tank op reserve staat dan kan die reserve tank helemaal leeg worden en word ie niet automatisch bijgevuld door de normale volle tank?
Dan heb je kein saft mehr. Überhaupt nicht mehr.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef pizza-tonijn het volgende:
dus als hij bij volle tank op reserve staat dan kan die reserve tank helemaal leeg worden en word ie niet automatisch bijgevuld door de normale volle tank?
Het is 1 tank. Als ie nog een halve liter tot een liter heeft ofzo geeft ie op de normale stand geen brandstof meer. Dan zet je hem op reserve en kun je hem leeg rijden. Het zijn GEEN 2 tanks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef pizza-tonijn het volgende:
okee jongens.
Ik ben een beetje traag van begrip en snap jullie antwoorden nog steeds niet allemaal... Maarja, ik zal jullie niet meer belasten en ik kom er vanzelf wel achter als ik stil kom te staan omdat ik elke keer op reserve heb gereden en die dus op is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |