abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74975012
Hallo,

Als ik eten doorslik of drinken doorslik krijg ik hele erge steken in me rechterborst. Deze steken kunnen we minuten lang aanhouden en dit is erg vervelend. Hierdoor kan ik helemaal niet normaal meer eten, dus heb ik nu ook erge honger want het doet gewoon bijna té pijn om te eten.

Weet iemand wat dit is en wat de oplossing is?
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:21:18 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_74975036
er zijn geen dokters op Fok! denk ik

kan een maagzweertje zijn ik zou als ik jou was toch maar effe naar de huisarts gaan
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Milf dinsdag 24 november 2009 @ 22:21:20 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_74975038
Naar de huisarts gaan?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:23:16 #4
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74975128
Doet het echt pijn omdat je eet of meer om de beweging die je dan maakt?
En idd morgenochtend afspraak bij de dokter maken
ฝัน
pi_74975179
Bij zoiets moet je toch meteen denken dat het verstandig is om naar de huisarts te gaan?
Hoe komt het toch bij mensen op dat willekeurige mensen op internet het wel weten...

Nou ja, sterkte en beterschap!
pi_74975216
Het slikken van eten en drinken doet echt niet normaal pijn. Voorderest heb ik er niet last van. Ik heb dit weleens eerder gehad 4 jaar geleden en toen wist de dokter ook niet helemaal wat het was, heeft me pilletjes meegegeven maar of die werkten weet ik ook niet, maar was wel na een tijdje weer over... Dus misschien is het iid handig om morgen maar ff afspraak met dokter te maken.

maar ik dacht, misschien weet wel iemand wat het is
pi_74975475
Ik heb het probleem al gevonden:

SLOKDARMKRAMP
De slokdarm vormt de verbinding tussen de mond en de maag. Voedsel wordt door de slokdarm geleid door middel van slikken en regelmatige spiersamentrekkingen door de slokdarmwand van boven naar beneden. Een zeldzame aandoening waarvan de oorzaak niet bekend is, is kramp van de slokdarm (achalasie). Regelmatige en herhaalde spierkrampen, pijn in de borst, slikproblemen en opgeven van maagsap zijn de verschijnselen. Een arts kan eventueel een krampstillend middel voorschrijven. Behandeling is moeilijk, de patient zal met de kwaal moeten leren leven.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:36:14 #8
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_74975641
niet zelf naar iets gaan zoeken maar gewoon naar de dokter gaan
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_74975649
Omdat het op internet staat zal je het ook wel hebben.

Mensen moeten NOOIT op internet gaan zoeken als ze iets mankeren want dan kunnen ze allemaal rare ideeën krijgen.

Gewoon naar de dokter gaan, die weet het beter dan het internet.
pi_74975748
Tegenwoordig hebben ze grafstenen met video mogelijkheid etc.
Het kost iets meer maar dan heb je ook wat
Alvast RIP aan de nabestaanden
pi_74975906
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef pizza-tonijn het volgende:
Ik heb het probleem al gevonden:

SLOKDARMKRAMP
De slokdarm vormt de verbinding tussen de mond en de maag. Voedsel wordt door de slokdarm geleid door middel van slikken en regelmatige spiersamentrekkingen door de slokdarmwand van boven naar beneden. Een zeldzame aandoening waarvan de oorzaak niet bekend is, is kramp van de slokdarm (achalasie). Regelmatige en herhaalde spierkrampen, pijn in de borst, slikproblemen en opgeven van maagsap zijn de verschijnselen. Een arts kan eventueel een krampstillend middel voorschrijven. Behandeling is moeilijk, de patient zal met de kwaal moeten leren leven.
Ja, natuurlijk heb jij die zeldzame aandoening... En waarom zou je ook de huisarts een diagnose laten stellen als je gewoon de online medische encyclopedie erop kan naslaan?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 22:45:16 #12
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74976028
Vooral niet naar de dokter gaan ! Nergens voor nodig ! Dat soort mensen heft totaal voor niets jarenlang gestudeerd op de werking van het menselijk lichaam en het oplossen van problemen !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')