Hoe duur is een kip?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:23 schreef Skazminko het volgende:
Een hele kip kopen, kip leren slachten ipv kipfilets kopen. Van 1 kip kan je twee kipfilets krijgen, twee poten en van het karkas trek je kippensoep.![]()
Veel goedkoper dan afzonderlijke kipfiletjes en poten kopen.
Weet het zo niet uit mn hoofd, maar bij AH zo rond de 5 euro.quote:
Van de week een kilo kipfilet in de bonus voor 4 euro. Daarvoor ga je niet zelf zitten kutten met een complete kip.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:37 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Weet het zo niet uit mn hoofd, maar bij AH zo rond de 5 euro.
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/39978/AH+Hele+kip
Die Frisse Fruitdrank is echt geweldig ja (vooral sinaasappel-limoenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Heb ook veel van die pakken Frisse Fruitdrank van het AH Huismerk gekocht, 2 voor 1. Prima te zuipen en goedkoper dan het al goedkope drinken van de Aldi.
Oke.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van de week een kilo kipfilet in de bonus voor 4 euro. Daarvoor ga je niet zelf zitten kutten met een complete kip.
Ik ook is echt een aanrader. Bespaart enorm op frisdrank enzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:33 schreef One_conundrum het volgende:
Ik drink altijd Limonade
Edit: Motorbloempje bedoel natuurlijk water uit de kraan
Doe ik ook altijd!quote:Koop een tosti-apparaat of een broodrooster! Als je dan brood hebt dat nogal oud is geworden kun je het prima roosteren. En tosti's zijn natuurlijk gewoon heel lekker. Haal een voordeelverpakking kaas en je kan weer even vooruit.
Ik heb een grote verwarming dus ik laat mijn was wel eens drogen op de verwarming. Dan ruikt m'n kamer gelijk heerlijk naar schone wasquote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef ReWout het volgende:
[..]
nog een tip als je apart voor de elektriciteit moet betalen, laat je kleren dan drogen op het wasrek en niet door in de droger te stoppen
Uitgezonderd van je wollen wasquote:Op maandag 25 januari 2010 01:58 schreef et-tu-Brute het volgende:
[..]
Ik heb een grote verwarming dus ik laat mijn was wel eens drogen op de verwarming. Dan ruikt m'n kamer gelijk heerlijk naar schone was
Nah zou ik niet doen. Studieboeken zijn later ook nog goed referentie materiaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef rodka het volgende:
-Samenvattingen, studieboeken zijn immers voor paupers.
Vegetariërs eten zelfs nooit vlees... wist je dat? Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
dat ook ja3 dagen geen vlees per week is heus geen ramp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |