Same herequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat is wel naaiend ja, ik heb gelukkig Episodes from Liberty City, dus ik het het probleem niet
1 nieuwe zender en behoorlijk wat nieuwe tracks:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Same here
Gaat sowieso maar om 1 radiozender, vice city fm, ik weet niet of er verder nog extra zenders bijzitten eigenlijk, heb hem niet lang gespeeld
Oh je hebt gelijk, ik dacht dat het puur en alleen om Vicy City FM ging, dat maakt het nog naaieriger inderdaad. Lekker de hardcore fans die alles meteen downloaden een nadeel gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
1 nieuwe zender en behoorlijk wat nieuwe tracks:
http://grandtheftauto.ign(...)_Tony_Radio_Stations
Dat was de 13% items runquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny jouw snelste tijd bij Shadow Complex was dat een speedrun om zo snel mogelijk te zijn of gewoon met die 12 % items?
Ik wilde die tijd verbeteren maar dat heeft dus geen nut als jij hem ''zomaar'' hebt gehaaldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was de 13% items run
Toen ik perongeluk een item pakte en op 13% kwam was ik bang dat ik het had verpest, maar gelukkig hoef je niet onder de 13 te hebben maar is 13 zelf ook goed
Idd onzin.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar krijg je dus alleen de extra GTA IV radio zenders bij een uitbreidings dvd, wtf is dat voor onzin?
Betaal je 2x1600+ krijg je nog niet de volledige uitbreiding.
Raar dat mensen spelletjes downloaden, echt niet te begrijpen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja van die fail had ik iets meegekregen destijds, maar ik ben het vergeten en wil het niet wetenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja het was wel een aardige game idd. Beetje saai naar het einde toe en het laatste level is een Dikke FAIL![]()
Wel mee vermaakt
Het is in elk geval geen vervelende FAIL dus dat scheeltquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:29 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ja van die fail had ik iets meegekregen destijds, maar ik ben het vergeten en wil het niet weten
ik wil graag zonder voorkennis die fail onder ogen krijgen
Als jij eventjes heel snel terug naar Zambia gaatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef DJ_ het volgende:
GTA zuigt toch , dus t kan me niet zoveel schelen
BadBaasNova is er weerquote:
Handjes boven de dekens hequote:
Als het zo bekend was had ik het ook wel geweten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huilen over die GTA Episodes muziek is echt zoooooo oktober 2009Ook al bekend voordat Gay Tony uberhaupt te koop en/of te downloaden was
Dat jij en Ed gay zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he
Ben nooit weg geweest, had enkel een drukke week achter de rug.quote:
Alles goed BBquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ben nooit weg geweest, had enkel een drukke week achter de rug.
AQalles
met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |