Same herequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat is wel naaiend ja, ik heb gelukkig Episodes from Liberty City, dus ik het het probleem niet
1 nieuwe zender en behoorlijk wat nieuwe tracks:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Same here
Gaat sowieso maar om 1 radiozender, vice city fm, ik weet niet of er verder nog extra zenders bijzitten eigenlijk, heb hem niet lang gespeeld
Oh je hebt gelijk, ik dacht dat het puur en alleen om Vicy City FM ging, dat maakt het nog naaieriger inderdaad. Lekker de hardcore fans die alles meteen downloaden een nadeel gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
1 nieuwe zender en behoorlijk wat nieuwe tracks:
http://grandtheftauto.ign(...)_Tony_Radio_Stations
Dat was de 13% items runquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny jouw snelste tijd bij Shadow Complex was dat een speedrun om zo snel mogelijk te zijn of gewoon met die 12 % items?
Ik wilde die tijd verbeteren maar dat heeft dus geen nut als jij hem ''zomaar'' hebt gehaaldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was de 13% items run
Toen ik perongeluk een item pakte en op 13% kwam was ik bang dat ik het had verpest, maar gelukkig hoef je niet onder de 13 te hebben maar is 13 zelf ook goed
Idd onzin.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar krijg je dus alleen de extra GTA IV radio zenders bij een uitbreidings dvd, wtf is dat voor onzin?
Betaal je 2x1600+ krijg je nog niet de volledige uitbreiding.
Raar dat mensen spelletjes downloaden, echt niet te begrijpen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja van die fail had ik iets meegekregen destijds, maar ik ben het vergeten en wil het niet wetenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja het was wel een aardige game idd. Beetje saai naar het einde toe en het laatste level is een Dikke FAIL![]()
Wel mee vermaakt
Het is in elk geval geen vervelende FAIL dus dat scheeltquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:29 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ja van die fail had ik iets meegekregen destijds, maar ik ben het vergeten en wil het niet weten
ik wil graag zonder voorkennis die fail onder ogen krijgen
Als jij eventjes heel snel terug naar Zambia gaatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef DJ_ het volgende:
GTA zuigt toch , dus t kan me niet zoveel schelen
BadBaasNova is er weerquote:
Handjes boven de dekens hequote:
Als het zo bekend was had ik het ook wel geweten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huilen over die GTA Episodes muziek is echt zoooooo oktober 2009Ook al bekend voordat Gay Tony uberhaupt te koop en/of te downloaden was
Dat jij en Ed gay zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he
Ben nooit weg geweest, had enkel een drukke week achter de rug.quote:
Alles goed BBquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ben nooit weg geweest, had enkel een drukke week achter de rug.
AQalles
met je.
zambia was best een mooi land om op vakantie te gaan , wil je nog foto's ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als jij eventjes heel snel terug naar Zambia gaat
Hij is 24 en woont nog fijn bij papa en mama. Probleem is dat hij wel de TV in de woonkamer moet delen omdat hij soms wil gamenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:40 schreef KneusTeun het volgende:
Agayla heeft issue's met ze geaardheid, en uit deze door zijn problemen te projecteren op een ander.....
Maar zodra je uit de puberteit komt trekt het misschien nog wel bij hoor
Kijk ed en zijn mongooltjes ineens te voorschijn komenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:40 schreef KneusTeun het volgende:
Agayla heeft issue's met ze geaardheid, en uit deze door zijn problemen te projecteren op een ander.....
Maar zodra je uit de puberteit komt trekt het misschien nog wel bij hoor
agaylaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is 24 en woont nog fijn bij papa en mama. Probleem is dat hij wel de TV in de woonkamer moet delen omdat hij soms wil gamen
Hij mag ook geen TV op z'n kamer hebben
Als we allemaal 0.50 euro doneren kan hij lekker gaan genieten op z'n eigen kamer, misschien gaat hij er dan ook wat meer tijd in steken en zijn wij eindelijk van hem af.
Sorry even vergeten dat jij de baas was...........quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk ed en zijn mongooltjes ineens te voorschijn komen![]()
Stelletje paupers ga toch weg hier
Hier wel want hij heeft thuis niks te vertellenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry even vergeten dat jij de baas was...........
En nu ineens lopen slijmen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat jij en Ed KONING zijn![]()
![]()
![]()
Ik waardeer BBnova gewoon omdat hij ODST incl Seal of Approval heeft gekocht van mij...
Op me knie na gaat het wel ok, ben nog niet aan odst begonnen omdat ik nog geen lijst heb voor de seal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alles goed BB![]()
Heb je ODST al gedaan? en heb je de seal of approval aan de muur hangen?
de baas van wat? die 300 post in SCquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry even vergeten dat jij de baas was...........
foei!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:47 schreef maess het volgende:
Weet iemand hoe je je eigen achtergrond instelt in XeXMenu?
Oh?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk ed en zijn mongooltjes ineens te voorschijn komen![]()
Stelletje paupers ga toch weg hier
quote:
XeXmenu is denk iets wat je hier niet mag besprekenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:43 schreef maess het volgende:
[..]
Wat? Er zijn veel 0000001 folders en ik kan de jpg niet vinden.
en hoe komt die homebrew er denk je??quote:Op zondag 24 januari 2010 02:37 schreef maess het volgende:
Hoezo niet, het is homebrew, geen backup loader....
Zoek hier eens rondquote:Op zondag 24 januari 2010 11:03 schreef minibeer het volgende:
Hallo ik weet niet of dit de juiste plek is maar weet iemand misschien waar je het goedkoopste aan een xbox 360 + guitar hero drums kan komen? Maakt niet zo veel uit welk spel want ik wil dr sowieso meerdere kopen...
Liberty Rock Radio.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik zet toch standaard die rock zender op als ik rijden dus zoveel boeien mij die extra radiozenders echt niet.
heb je de xdoos een vast ip adres gegeven in je modem/router.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:47 schreef larry_flynt het volgende:
Pff ik heb hier een hele tijd terug een draadloos xboxlive ontvanger voor aan de xbox gekocht. Dus ik denk van nou dan ga ik dat nu eindelijk eens regelen... Doet heel dat ding het niet... Internet valt steeds weg. Iemand ervaring?
ander kanaal kiezen als 11, 5 ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 16:47 schreef larry_flynt het volgende:
Pff ik heb hier een hele tijd terug een draadloos xboxlive ontvanger voor aan de xbox gekocht. Dus ik denk van nou dan ga ik dat nu eindelijk eens regelen... Doet heel dat ding het niet... Internet valt steeds weg. Iemand ervaring?
halo 3 nooit online gespeeld, maar aan de controls van BF moet je wel wennenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Zeker?
Heb je daar meer skill voor nodig dan bv. Halo 3?
Hoe bedoel je beperkt?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:44 schreef jimjim1983 het volgende:
battlefield 1943 zuigtveel te beperkt spel.
t heeft maar 3 maps.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je beperkt?
Zelf nooit gespeeld.
Halo 3.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:10 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat is de meest competitieve Xbox-game op Live?
Aanraders?
Ik vind hem ook niet zo tof, alleen het vlieglevel is leukquote:Op zondag 24 januari 2010 18:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Pegglequote:Op zondag 24 januari 2010 16:10 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat is de meest competitieve Xbox-game op Live?
Aanraders?
Zonet ook weer even gespeeldquote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Peggle![]()
Gister ook weer even gespeeld en je wordt er meteen fanatiek van
Bedoel je niet BF3?quote:
BF BC2quote:Op zondag 24 januari 2010 19:50 schreef maess het volgende:
[..]
Bedoel je niet BF3?
BF2 modern combat is al 4 jaar uit ofzo.
Echt hequote:Op zondag 24 januari 2010 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zonet ook weer even gespeeldPeggle is zo awesome
Bijna iedereen die ik het laat zien spelen is meteen verkochtquote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt he![]()
Gister ook even gespeeld met iemand die het nog helemaal niet kende maar na 3 minuten snapt iedereen het en gaat het gelijk op dat is het goeie aan Peggle. Het hangt wel veel van geluk af maar dat is opzich niet erg.
Het is voor een game waar je iets minder dan 10 euro voor betaald best een leuke game! Het is dan ook onder het mom van arcade verkocht...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Halo 3 is een leuke gebalanceerde shooter, maar je moet er wel van houden.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef maess het volgende:
[..]
Halo 3.
Haal ODST, daar krijg je 2 discs, 1 odst en een 2de is de halo 3 multiplayer met alle map packs.
kan je beter een budget spel halen ergens. ik was t iig na 3 dagen al zat.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het is voor een game waar je iets minder dan 10 euro voor betaald best een leuke game! Het is dan ook onder het mom van arcade verkocht...
Haal ook een keer die uitbreiding danquote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik het laat zien spelen is meteen verkocht
Gelukkig verschillen smaken.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je beter een budget spel halen ergens. ik was t iig na 3 dagen al zat.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo 3 is een leuke gebalanceerde shooter, maar je moet er wel van houden.
Het kan nog wel is tergend zijn om mee te beginnen.
Ik heb het zelf HEEL veel gepeeld en kan het nu niet meer zien.
Kortom probeer het is een keer en kijk wat je er van vind.
Want je kan wel halo 3 halen maar dan kun je nog niks totdat je 30 euro aan map-packs koopt :S
Dude, maar dan moet je dus ODST halen idd en dan is het niet echt een goedkope game om even te proberen, gaan nog steeds voor 35 euro ofzo weg dacht ik, dus dan kun je hem beter eerst een keer proberen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef maess het volgende:
[..]
Kil, wat praat jij,
[ afbeelding ]
Het is daarbij nog de meest toegankelijke multiplayer shooter op de 360.
Ik heb Halo 3 al geprobeerd. Ik vond de singleplayer niet zo geweldig maar dat doet er even niet toe.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo 3 is een leuke gebalanceerde shooter, maar je moet er wel van houden.
Het kan nog wel is tergend zijn om mee te beginnen.
Ik heb het zelf HEEL veel gepeeld en kan het nu niet meer zien.
Kortom probeer het is een keer en kijk wat je er van vind.
Want je kan wel halo 3 halen maar dan kun je nog niks totdat je 30 euro aan map-packs koopt :S
Moet je een PS3 met killzone2 halen, op een of andere manier ben ik daar heel goed in (1,57 K/D), terwijl ik bij bijvoorbeeld Modern Warfare 2 echt wel onder de 0,8 zitquote:Op zondag 24 januari 2010 21:58 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik heb Halo 3 al geprobeerd. Ik vond de singleplayer niet zo geweldig maar dat doet er even niet toe.![]()
Ik heb de multiplayer voor 6 uur gespeeld. Ik was een totale noob en werd afgeslacht zelfs op Lone Wolf en Team Slayer. Ik keek op Bungie en was erg verrast dat ik 0.80 K/D had.Voor de rest dacht ik wel "het zit wel goed in mekaar" maar toen kwamen andere spellen uit en gaf ik het terug aan mijn vriend.
Ik ben bereid om Halo 3 MP een tweede kans te geven. Dan wel met ODST want daar zitten alle map packs in en een singleplayer die ik misschien tof ga vinden.
Jij klinkt als een kenner, voor welk spel heb je het meest skill nodig: Gears of Halo 3? Welke playlist vereist het meest skill?
Ja, ik met mijn skill... maar ik heb gewoon zin in een competitieve shooter. Alvast bedankt trouwens
Volgens mij valt dat wel mee hoe competitief het is, ik zou zelf eerder voor Modern Warfare 2 of Gears of War gaan (ik vind Halo ook helemaal niks), maar ik ben sowieso niet echt een FPS multiplayer persoon, ik speel heel af en toe een potje (heb niet eens live gold).quote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb Killzone 2 al geprobeerd. Dat was niet mijn ding.Maar niet omdat ik erin zoog.
Ik had een 1.1 ratio. Dat is toch beter dan die ratio van Halo 3
Maar anders wil ik dat ook een tweede kans geven, is dat echt zo competitief?
Bij CoD irriteer ik me inderdaad ook erg aan de killstreak awards enzo, 50% van de keer dat ik doodga is het door een sniper of iemand anders die ik niet eens gezien heb, bij Killzone2 heb ik daar geen last van, en PSN is gratis, dus daarom is dat de enige shooter die ik af en toe nog wel eens online speelquote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Koko_Banana het volgende:
Jammer.Echt vervelend, zit wat rond te zoeken en heb nog steeds geen idee wat de meest "skillful" shooter is op dit moment...
Maar CoD vind ik persoonlijk niet competitief gewoon vanwege al die killstreaks.daarom zoek ik eens iets anders.
En heb ook ervaring met Gears maar de lag en host advantage irriteren me een beetje.
Wanneer zien mensen nu eens in dat Halo gewoon een goede gamereeks is... Overal krijgt het goede cijfers en het is nog steeds de meest gespeelde game op Xbox Live. Prima als het je smaak niet is, of als je het gewoon niet leuk vindt. Maar dat continue afzeiken van andere games (niet alleen Halo, maar ook Fable, Crackdown, Dead Rising, etc) wordt een beeeetje vermoeiendquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die Halo gaan verdedigen snap ik echt niet. Wat een baggergame is dat.
Gewoon Counter Strike spelenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Koko_Banana het volgende:
Jammer.Echt vervelend, zit wat rond te zoeken en heb nog steeds geen idee wat de meest "skillful" shooter is op dit moment...
Maar CoD vind ik persoonlijk niet competitief gewoon vanwege al die killstreaks.daarom zoek ik eens iets anders.
En heb ook ervaring met Gears maar de lag en host advantage irriteren me een beetje.
Ik erken wel dat het een goede game is/moet zijn, maar ik vind het spelen echt gewoon niet leuk op een of andere manier.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Wanneer zien mensen nu eens in dat Halo gewoon een goede gamereeks is... Overal krijgt het goede cijfers en het is nog steeds de meest gespeelde game op Xbox Live. Prima als het je smaak niet is, of als je het gewoon niet leuk vindt. Maar dat continue afzeiken van andere games (niet alleen Halo, maar ook Fable, Crackdown, Dead Rising, etc) wordt een beeeetje vermoeiend
Als iemand het een leuke game vindt, laat het dan lekker zo. Ga niet gelijk een afzeikpost plaatsen
Soldier of Fortune 2 FTWquote:Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Gewoon Counter Strike spelen(op de PC dan
)
Heb je Darksiders nou al?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Wessiej het volgende:
Bayonetta
Misschien wel íets over de top
WAT RAARquote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat ziet San Andreas er lelijk uit zeg op de 360![]()
Een en al pixelrandjes.
Wees stil, de beste Japanse actiegame van de afgelopen 10 jaar. Ja, over de top, maar na twee boss battles behoor je gewoon om te zijn. Meer dan epischquote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Wessiej het volgende:
Bayonetta
Misschien wel íets over de top
Ik vind het een briljante game, maar toen ik gister een eindbaas liet ontploffen door een kogel in een standbeeld zijn lul te schieten zat ik toch wel even zoquote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wees stil, de beste Japanse actiegame van de afgelopen 10 jaar. Ja, over de top, maar na twee boss battles behoor je gewoon om te zijn. Meer dan episch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |