quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Als je dan toch games gaat downloaden dan moet je Braid downloadenVoor 1200 punten 1 van de beste spellen die je kan vinden voor zo'n prijs
Moet je maar de trial even downloaden, weet niet of het voor iedereen wat is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb nog 3000 punten ofzo over, dus waarom ook niet.
Amazon UK hoop ik voor je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb een shitload aan "oude" games gekocht via Amazon
Spellen die ik heb gekocht:
- Lost Odyssy
- Prince of Persia
- Streetfighter 4
- Soulcalibur 4
- Saints row 2
- Star Wars: The force Unleashed
Allemaal nieuw en in totaal 75 euro
Wie zegt dat gamen duur is?
Yep Amazon UK.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amazon UK hoop ik voor je?
Anyway, hier de patch van Darksiders in beeld: http://www.eurogamer.net/(...)ers-patch-blog-entry
Toch maar goed om te wachten op de budgetrelease. Met patch ziet de game er rustiger uit zonder al die tearing!
voor zover ik het weet alleen voor Avatar. Maar ik heb me daar eerlijk gezegd nooit in verdiept.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef jimjim1983 het volgende:
kan je met die credits die je met fifa verdient eigenlijk ook nog andere dingen halen of kan je er alleen maar een avatar mee bouwen?
Mass Effect 1 moet ik nog steeds uitspelen, maar het multiplayer syndrome zorgt dat ik bijna geen enkele single player game uitspeel!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:25 schreef lkb9000 het volgende:
Zag Mass Effect 2 al liggen in de winkel, moest me wel ff inhouden, maar eerst borderlands uitspelen anders raak ik die ook niet meer aan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe kan je in godsnaam spelers kopen in manager mode in Fifa 10? ben net kampioen geworden maar kan nog steeds niemand halen. niemand heeft er vertrouwen in dat ie in de basis komt of ze willen bij betere managers terecht komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
online is waar het gebeurd!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe kan je in godsnaam spelers kopen in manager mode in Fifa 10? ben net kampioen geworden maar kan nog steeds niemand halen. niemand heeft er vertrouwen in dat ie in de basis komt of ze willen bij betere managers terecht komen
Inderdaad, maar heb in 2 games al lag. Speelt voor geen meter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Multiplayer demo van BC 2 is nu ook voor de 360 bezitters toegankelijk.
Ze mogen hem houden !!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Is tofquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar gastquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Tevens is de demo van Two Worlds II sinds een uur geleden ook up.
Told ya sheriff.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar gast![]()
Meteen in de queue zetten dan![]()
![]()
![]()
Maar toch leukquote:
Te vet !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |