quote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wees stil, de beste Japanse actiegame van de afgelopen 10 jaar.
Filmpje doet het niet meerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)7-minutes_videogames
Fuck, dit ziet er goed uit.
Dankje! Ik kan alleen nog geen drumstellen vinden voor guitar hero 5 of rock band 2...quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zoek hier eens rond
http://www.budgetgaming.nl/
Klopt, wij europeanen worden flink achtergesteld qua muziekaccessoiresquote:Op maandag 25 januari 2010 19:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dankje! Ik kan alleen nog geen drumstellen vinden voor guitar hero 5 of rock band 2...
nouja ik hoed hem toch pas over een wat maanden...
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Filmpje doet het niet meer
De video die ik hierboven plaatste toonde beelden van de singleplayer.quote:
aha.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De video die ik hierboven plaatste toonde beelden van de singleplayer.
Ja het is inderdaad echt dramatisch...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt, wij europeanen worden flink achtergesteld qua muziekaccessoires
deze?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De video die ik hierboven plaatste toonde beelden van de singleplayer.
uhm pre-order?quote:
hehe, ik ben nog met het zelfde bezigquote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja uiteraard, nu nog 1 uitspelen
http://blog.seattlepi.com/microsoft/archives/192197.aspquote:So, the rumors are true. Microsoft sent out a media advisory Monday afternoon announcing X10, an expo for showing off upcoming Xbox 360 games and add-ons (that'd be Project Natal) this year.
Microsoft hasn't held the big Xbox event since X06 in 2006. X07 was canceled.
It ain't CES or PDC or MIX – X10 will run just four hours long on a Thursday afternoon, Feb. 11. It's at the Terra event center in San Francisco.
Some notable games on tap: "Alan Wake," "Crackdown 2," "Fable III," "Halo: Reach," "Splinter Cell Conviction," "Final Fantasy XII" and more.
Het geluidquote:
my xbox, 2de blad ofzo??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee hoe je die extra's bij je Avatar weer weg krijgt? Ik heb dat Kerstkadootje, maar die mag wel weg. Geen idee alleen hoe
De multiplayer vond ik persoonlijk ruk, idem voor de singleplayer. Maar na de multiplayerbeta van BC 2 te hebben gespeeld ben ik uitermate verrast. Op vrijwel alle fronten is het significant beter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vond iedereen bad company zo geweldig dan??
Ik kom wel in het Avatar menu, kan andere shirts kiezen en alles, maar dat accessoire krijg ik niet wegquote:
De multiplayer was geniaal, de singleplayer haatte ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De multiplayer vond ik persoonlijk ruk, idem voor de singleplayer. Maar na de multiplayerbeta van BC 2 te hebben gespeeld ben ik uitermate verrast. Op vrijwel alle fronten is het significant beter.
Bij props toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom wel in het Avatar menu, kan andere shirts kiezen en alles, maar dat accessoire krijg ik niet weg
quote:In a generation of great RPGs, those accomplishments are magnificent individually but superlative in concert. Even so, perhaps BioWare's greatest success in Mass Effect 2 has been taking a complex RPG and making it effortless to understand, play and enjoy on a constant basis, because it has done this in a manner that should prove utterly essential to veterans and newcomers alike, and more than enough to suggest Mass Effect 3 will be the most important game in BioWare's history.
10/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Een HTC Hero viral commercial?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny aan welk spel doet dit je denken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jumpen_deel_2.html
Grrmmbbll....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond de SP en MP van Bad Company.... mwoah.
De MP van Bad Company 2 vond ik wel aardig, al kwam dat misschien wel omdat ik het enige potje wat ik speelde direct MVP was (met wel 1 hele kill meer dan spankmasterC)
Kwam multiplayer ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
MW2 ga ik ritueel verbranden zodra BFBC2 er is.
heeft waarschijnlijk mee te maken dat je met ene faaltquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Stelletje haters hier. De multiplayer van BC is zo veel beter dan die van MW2Speel het nu nog ongeveer 4 keer per week
quote:
Een waterhoofd zekerquote:
Laat het goed opdrogen en dan kan je zo'n velletje van je vingers trekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Pattex en Plakband![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na kluswerk:
[ afbeelding ]
Nu nog even drogen![]()
![]()
Krijg alleen die Pattex troep niet van mijn vingers af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |