Hier ook niet. Dus ik zou er nog 10 km voor moeten fietsen ookquote:
Mietjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
Dillema's dillema's, wel willen uitgaan maar niet willen fietsen. En niemand wilt BOB'en
Het is wat zeg...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
Dillema's dillema's, wel willen uitgaan maar niet willen fietsen. En niemand wilt BOB'en
Heb ik nooit last vanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
Ach, je hoort best wat mensen later zeggen dat ze niet snapten wat ze leuk aan [insert ex] vonden. Dus sommige komen ze er vanzelf wel achter.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Je snapt niet waarom sommige mensen met sommige mensen gaan.
Ofja op elk potje past natuurlijk ook een deksel. Dat is iig wel te hopen.
In het opzicht dat je er iets van weet, en je zegt al dat je er niets van weet, dus het hoeft nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in welk opzicht?![]()
ik zelf like helemaal niets
Born in the U.S.A.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Bruce Springsteen is stiekem toch best cool![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Wat doe je stoer. Moet je portie kk klappen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij is er volgens mij net achter gekomen dat Tamara iets met Laster heeft.
Kom dan jongeuh.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat doe je stoer. Moet je portie kk klappen.![]()
![]()
![]()
Girls in their summer clothesquote:
Ik heb drie minuten gekeken en toen vond ik het saai dus zijn we naar de camping gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef -SG- het volgende:
Boh, wat wou ik daar bij zijn zeg. Rond 3 minuut 50. Kippenvel.
Ik durf nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |