Hoe kan je daar nou weer bij weg lopenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb drie minuten gekeken en toen vond ik het saai dus zijn we naar de camping gegaan.
Zoals ik al zei: het was saai.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou weer bij weg lopen!
And then?quote:
Tetten?quote:
Plausible, Haasch kan ik ook mee levenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]Weet je nog meer medestanders? Tom blijft al thuis want die kon niemand meekrijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
En dat vind je erg, want ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet je nog meer medestanders? Tom blijft al thuis want die kon niemand meekrijgen
Ik vond het wel episch.quote:
Joah, wel aardig, een beetje verkouden en een rokershoestje.quote:
Ganz gutes idee Herr Heiman. Ich gehe die Dusche inspektierenquote:
rokershoestjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Joah, wel aardig, een beetje verkouden en een rokershoestje.
Ik kan niet wachten totdat ik mn auto heb
Ein sehr tolles idee herr Sjoegaard, allein mussen sie nicht die slechte ducshe nehmen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ganz gutes idee Herr Heiman. Ich gehe die Dusche inspektieren
Aber die Dusche gibt kein Gas, Ich muss das reparieren.. Befehl ist befehlquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ein sehr tolles idee herr Sjoegaard, allein mussen sie nicht die slechte ducshe nehmen.
Een wissellijst kost toch niet zo veel?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie net dat mijn wissellijst van m'n Beatles kapot is in de hoek.Hij's twee keer omgevallen en en en en KUT dat ding was duur.
Ik was erbij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef -SG- het volgende:
Boh, wat wou ik daar bij zijn zeg. Rond 3 minuut 50. Kippenvel.
Irenkaquote:
Dan is er nogsteeds niets op tv.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:05 schreef Remsjo het volgende:
Bah, er is echt niks op tv! RenRen, cammen?
Hoeist?quote:
Bij die act.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was op de camping toen hij optrad
Kut. Zit veel te veel na te denkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan is er nogsteeds niets op tv.![]()
En sure, raad m'n msn maar
[..]
Hoeist?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan is er nogsteeds niets op tv.![]()
En sure, raad m'n msn maar
[..]
Hoeist?
Forum Opties | |