Ik ga toch eens bij de Times neuzen om welke merken het gaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom zijn blindproeverijen zo belangrijk
Altijd interessantquote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga toch eens bij de Times neuzen om welke merken het gaat.
http://www.timesonline.co(...)d/article7000931.ecequote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Altijd interessant
Woensdag aanstaande weer een blindtest. Ben benieuwd
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Wel GVD!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)chotse___.html?p=3,2
Drat had ik nu toch maar die aandelen Durex genomen.....quote:Op maandag 25 januari 2010 17:57 schreef Etcetera het volgende:
'Pil verdwijnt weer uit basispakket'
Make up your mind morons
Het kan nog. De beurs in de US is nog open.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat had ik nu toch maar die aandelen Durex genomen.....
Avondquote:
Dan heb je meer aan kapotjes dan aan aandelen kapotjesquote:Op maandag 25 januari 2010 18:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat had ik nu toch maar die aandelen Durex genomen.....
Misschien gelijk een hype creeëren..... Blue Horseshoe loves Durex....quote:Op maandag 25 januari 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kan nog. De beurs in de US is nog open.
Aandelen kapotjes zorgen er voor dat ik meer kapotjes kan kopen!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan kapotjes dan aan aandelen kapotjes
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Hé Cobra, heb je ook lopen stoken in het whisky-topic?
Dat hangt er dus nog maar vanafquote:Op maandag 25 januari 2010 19:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aandelen kapotjes zorgen er voor dat ik meer kapotjes kan kopen!
Dan heeft ie wel erg slechte (aandelen in) kapotjes gehad.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hangt er dus nog maar vanaf
Als je pech hebt, heb je wel heel veel aandelen nodig om je kind op te voeden
Er zijn gelukkig ook nog morning after pillen.... Door hun drinken mikken de volgende ochtend en geen probleem...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hangt er dus nog maar vanaf
Als je pech hebt, heb je wel heel veel aandelen nodig om je kind op te voeden
Waardeloze put optiesquote:Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel erg slechte (aandelen in) kapotjes gehad.
quote:
Junk bondsquote:
Ik zit hier aan een heerlijk geslowcookte kipcorn, kaassoufflé en friet satéquote:
Da's een mooie voor boven ons bed...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of de marketing moet gewoon wat beter.
[ afbeelding ]
Herstel: Eurlings laat zich teveel leiden door enquêtes en moet eens leren zijn kop te houden als hij niets zinnigs te zeggen heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er iets over gelezen in de nrc*next. Een paar voorbeeldvragen werden aangehaald, mijn hemel.En het is ook zo opgezet dat het totaal niet betrouwbaar is, natuurlijk. Zou echt idioot zijn als Eurlings zijn beslissing van die enquete af wil laten hangen.
Elke student kan na de eerste inleidende cursus methoden en technieken voor het opzetten en uitvoeren van onderzoek al zeggen dat dit niet goed is opgezet. Wat zeg ik, na het allereerste college al.
![]()
Maarre, Eurlings was/ is tegenstander van het rekeningrijden las ik, dus hoezo minkukel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |