Lekker kleurtje jaquote:Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef Toverheks het volgende:
Nou Channel, wil heus wel blijven opletten maar het doet gewoon zeer aan mijn ogen, dat flitsende colbertje is gewoon * oogverblindend *
Doe er wat aan dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef Jian het volgende:
Lekker zoetsappig sfeertje in die chat, klapvee
Dan gaan ze weer allemaal huilen dat ik niet zo negatief moet doen en ben ik weer de snoodaardquote:
Big party love, 7 topics lang, 't wasl vermaeckquote:Op zondag 24 januari 2010 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
FH!!!!!
Moet ik echt alles sinds gistermiddag gaan teruglezen?![]()
![]()
Wat is hier gebeurd??
ander topic lijkt me spannender PBquote:Op zondag 24 januari 2010 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
FH!!!!!
Moet ik echt alles sinds gistermiddag gaan teruglezen?![]()
![]()
Wat is hier gebeurd??
Volgens mij lult-ie uit z'n nek. Niemand weet wie Kees is.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef Chanel5 het volgende:
En Peter weet wie Kees is? spannend hoor Peter om dat te vermelden.
Ik heb jou nog even verdachtquote:Op zondag 24 januari 2010 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij lult-ie uit z'n nek. Niemand weet wie Kees is.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij lult-ie uit z'n nek. Niemand weet wie Kees is.
johquote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat ik ook al geprobeerd heb hem te ontmaskeren.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik mis hier trouwens een mooie dialoog tussen Peter en Johan uit de ontbijtshow van vanochtend. Ik zat in de auto dus ik had geen kans om het even op te schrijven, maar in het kort ging het als volgt:
Johan: "Morgen moeten we naar Steenwijk"
Peter: "Vandaag toch? Of was het nou morgen?"
Johan: "Volgens mij was het morgen hoor.."
Peter: "Misschien moesten we maar een agenda bijhouden."
Johan: "Zou misschien wel handig zijn ja."
Maar jij grossiert in aliassen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik ben door Sly al ontmaskerd als Boelkloedig
ja, da's waar,quote:Op zondag 24 januari 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij grossiert in aliassen.
We stonden even stil bij de pomp en ik heb even zitten mailen en internetten.quote:
Het is gebeurd met jequote:Op zondag 24 januari 2010 16:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je niet meer te redden als je dan zelfs ook nog even op SV gaat kijken bedenk ik me net..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |