quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kliekje, nog ff en dan eist San ook een eigen topic voor haar dagelijkse recepten. Moet toch niet gekker worden hier
Weet je wát? Zeg jij nou effe nix, dan gane we dat straks zelf effe met z'n alle wel ontdekken as et sofer is já?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
hallo allemaal trouwens ben dus nieuw hier![]()
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging geuit
dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen wie er achter zat
ik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de nodige mensen gesproken .
voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over zeggen .
ik kom daar zeker op terug.
Jij bent zo'n nolifer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef DitZuigt het volgende:
wat een ontvangst![]()
gezeligieeeeeee dank jullie wel
okequote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Weet je wát? Zeg jij nou effe nix, dan gane we dat straks zelf effe met z'n alle wel ontdekken as et sofer is já?
dank je welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef sunny16947 het volgende:
Etenstijd, meeting, niet echt een goed moment gekozen. Welkom trouwens.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik zeg nou maar vast dat ik straks óók nix te zeggen heb....
Eén popertje volstaat:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
nee hoor hoe kom je er bij![]()
ow te veel van die popertjes zeker nou nog een keer dan
![]()
![]()
![]()
Popertje? Popertje, echt wat is een Popertjequote:
Aan dit soort users hebben we nou wat, welkomquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
hallo allemaal trouwens ben dus nieuw hier![]()
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging geuit
dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen wie er achter zat
ik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de nodige mensen gesproken .
voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over zeggen .
ik kom daar zeker op terug.
Kandidaat voor hèt woord van 2010quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Popertje? Popertje, echt wat is een Popertje
Wat is een popertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |