quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik zeg nou maar vast dat ik straks óók nix te zeggen heb....
Eén popertje volstaat:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
nee hoor hoe kom je er bij![]()
ow te veel van die popertjes zeker nou nog een keer dan
![]()
![]()
![]()
Popertje? Popertje, echt wat is een Popertjequote:
Aan dit soort users hebben we nou wat, welkomquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
hallo allemaal trouwens ben dus nieuw hier![]()
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging geuit
dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen wie er achter zat
ik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de nodige mensen gesproken .
voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over zeggen .
ik kom daar zeker op terug.
Kandidaat voor hèt woord van 2010quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Popertje? Popertje, echt wat is een Popertje
Wat is een popertjequote:
Nah ik heb wel eens gehoord...en dit is uiteraard van horen zeggen niet proefondervindelijk (quote:
En daar is hij dus zelf bij en zelf verantwoordelijk voorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly kan er denk ik niet eens zo heel veel aan doen, die laat zich ook maar gebruiken door Bram en Jaap.
Tenzij hij niet bij machte is werkelijk zelf verantwoordelijkheid te nemen....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
En daar is hij dus zelf bij en zelf verantwoordelijk voor
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
nee hoor hoe kom je er bij![]()
ow te veel van die poppetjes zeker nou nog een keer dan
![]()
![]()
![]()
Een poeppende popper pauper??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is:
a) pauper
b) popper
c) poeper
waarbij b en c wel enige verband met elkaar kunnen hebben en in sommige streken a daar ook weer aan toegevoegd kan worden.
Bij een Vlaming krijg je d) erbij, namelijk properquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een poeppende popper pauper??
En als het dan een Vlaming is?? Dan krijgt het weer een andere lading...
Kun je wel poppetjes van krijgen trouwens, dat dan wel weer.
Na een popper gaat je poeper openstaan en een pauper maakt daar gebruik van.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is:
a) pauper
b) popper
c) poeper
waarbij b en c wel enige verband met elkaar kunnen hebben en in sommige streken a daar ook weer aan toegevoegd kan worden.
Wij zeiken zonder te bannen... lijkt me een essentieel verschilquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:32 schreef DitZuigt het volgende:
ja lullie gaan toch niet zeikuuuuuuuuuuuuuu heeeeeeeeeeeeeeeee hmm aan wie doet me dat denken
Lullie? Popertjes, Zeiku, echt ze lachen je ook uit op evilwon als je zo doorgaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:32 schreef DitZuigt het volgende:
ja lullie gaan toch niet zeikuuuuuuuuuuuuuu heeeeeeeeeeeeeeeee hmm aan wie doet me dat denken
Jij denkt dus ook dat hij ontoerekeningsvatbaar isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij hij niet bij machte is werkelijk zelf verantwoordelijkheid te nemen....
Dan is het aan Jaap en Bram daar geen misbruik van te maken.
Nee, nu scheer je alle homo's over de pauperkam.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na een popper gaat je poeper openstaan en een pauper maakt daar gebruik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |