abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77171851
Niemand die een nieuw topic opent?
dan neem ik die taak maar op me

Ik denk nog steeds dat Wesley of Kim wint, al geef ik Wesley net dat ene beetje meer kans
Als Joshua wint dan mag je me ophangen aan een touwtje en me als Piñata gebruiken
pi_77171979
Ik zag dat Dewi eruit ligt????
pi_77172359
Jup... Dewi en Bart
pi_77172384
Wesley wint m...
pi_77173051
Joshua kreeg wel veel hulp van anderen om hem heen om de finale te halen. De rest had dat niet.
pi_77176077
Kim zou moeten winnen, maar ik ben bang dat Wesley wint. Hij is niet slecht, maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat volkse genre, daar worden we de laatste tijd al genoeg mee geconfronteerd. Kim is wat mij betreft de meer pure zangeres, het échte talent van deze show.

De carrière van Dewi is nu ook wel voorbij denk ik zo.
pi_77176592
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef Michellee het volgende:
Ik zag dat Dewi eruit ligt????
whehehe wéér net niet de finale gehaald
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_77176887
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef widmfan7 het volgende:
Joshua kreeg wel veel hulp van anderen om hem heen om de finale te halen. De rest had dat niet.

Dat kun je wel zeggen ja

En echt idioot dat een B-zanger als Joshua door is en Dewi eruit ligt. Maar goed.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77176904
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:

Als Joshua wint dan mag je me ophangen aan een touwtje en me als Piñata gebruiken
Mag ik er dan ook Istuubbiijaah bij zingen?
pi_77179072
gelukkig wordt er dit keer voor een solist gekozen en hopeijk wordt dat kim, die heeft verreweg het meest talent(of zeg maar als enige.
Wesley is ook best goed, maar stel je voor dat hij wint dan moeten we wekenlang een liedje als zonnetje in mijn hart of iets in die trend horen, bleegh....
Kristel vond ik trouwens ook lachwekkend slecht, terwijl ze de week van te voren gewoon goed was...
en joshua, nou ja daar praat ik niet eens over,(die micheal jackson madness zit me werkelijk tot boven aan men strot, als er iets gedaan wordt met MJ wint het altijd/is het altijd succesvol, terwijl die man nog geen jaar geleden bestempeld werd als gestoord en niemand meer iets met hem te maken wilde hebben....)
Ook de jury mag van mij op de stoep gezet worden, alleen maurice is nog enigzins objectief en met zijn oren erbij(ja dat zou ik ook zijn met zulke oren)aan het beoordelen, henk-jan en Patricia zitten er alleen maar voor hun eigen ego te strelen....

ik vind dit kortom een erg magere reeks....
pi_77179263
Wesley moet winnen, de enige die de potentie heeft om het te maken in dit land (ook al houd ik niet echt van het genre).
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:49:03 #12
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_77180262
Ik denk Istubija
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:24:06 #13
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_77181276
We kunnen ervan uit gaan dat het tussen Wesley en Kim gaat.

Wesley:
Goede zanger, maar overduidelijk dat hij hierna alleen maar Nederlandstalige stamcafé hits gaat zingen. De nieuwe Nederlandse trots, waar 50+ ers geen genoeg van kan krijgen. In ons land is er helaas veel aandacht voor zo'n iemand. Jan Smit, Jeroen vd Boom, Nick & Simon, Marco Borsato. Het lijkt wel of ons land geen enkel woord Engels kan verstaan. Wesley zal zeker goed verkopen. Maar ik vind het niks.

Kim:
Goede zangeres, zal proberen de nieuwe Ilse Delange te worden, maar zal niet lukken. Concurrentie is te groot, en het is niet alsof ze iets vernieuwends heeft. Desondanks gun ik het haar veel liever dan Wesley. Dit is natuurlijk smaakgerelateerd, maargoed.

We kunnen ervan uitgaan dat het niet uitmaakt wie er wint, Kim zal niet slagen als popartieste, en Wesley zal het goed doen met zijn toekomstige smartlap-carriere.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_77181765
Ik ben het helemaal met je eens iPat!

Laat ik er eens een poll tegenaan gooien.

Poll: Wie moet Popstars winnen?
  • Kim
  • Wesley
  • Joshua
  • Kristel
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   zaterdag 23 januari 2010 @ 18:03:13 #15
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_77182481
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 17:24 schreef iPat het volgende:
    We kunnen ervan uit gaan dat het tussen Wesley en Kim gaat.

Wesley:
    Goede zanger, maar overduidelijk dat hij hierna alleen maar Nederlandstalige stamcafé hits gaat zingen. De nieuwe Nederlandse trots, waar 50+ ers geen genoeg van kan krijgen. In ons land is er helaas veel aandacht voor zo'n iemand. Jan Smit, Jeroen vd Boom, Nick & Simon, Marco Borsato. Het lijkt wel of ons land geen enkel woord Engels kan verstaan. Wesley zal zeker goed verkopen. Maar ik vind het niks.
    Je wil niet weten hoeveel tieners en twintigers van die muziek houden
    Ik denk dat hij zich makkelijk kan meten met de meeste die je noemt of anderen in dezelfde categorie. Instant succes dat ook langer kan duren duren dan 1 single.
    Wat dat betreft is het voor de organisatie commercieel gezien het gunstigst als hij wint.

Maar mijn favoriet is Kim
      zaterdag 23 januari 2010 @ 18:27:54 #16
    215192 iPat
    Falling feels like flying
    pi_77183295
    Ik wil trouwens ook zeggen dat Joshua ook een redelijke kans heeft op een carriere als artiest. Zijn stem is niet spetterend, maar met een beetje productie en marketing kan hij slagen in de RnB scene. Beetje boyband achtig als Romeo of Re-Play.
    It's never over..
    my kingdom for a kiss upon her shoulder..
    It's never over..
    all my riches for her smile when I slept so soft against her..
      zaterdag 23 januari 2010 @ 18:30:30 #17
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_77183377
    In theorie misschien, maar als je kijkt naar het succes van de vorige Popstars winnaars lijkt me dat niet echt reeel. Zo goed is hij niet.
    Sowieso blijft het succes van Popstars deelnemers ver achter op de Idols/Xfactor winnaars. Daar zou Wesley een uitzondering op kunnen zijn, Kim met heel veel geluk ook maar Kristel en zeker Joshua lijkt me niet.
    pi_77184654
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 17:24 schreef iPat het volgende:

Kim:
    Goede zangeres, zal proberen de nieuwe Ilse Delange te worden, maar zal niet lukken. Concurrentie is te groot, en het is niet alsof ze iets vernieuwends heeft. Desondanks gun ik het haar veel liever dan Wesley. Dit is natuurlijk smaakgerelateerd, maargoed.
    Kim kan ook rock zingen, en is echt niet alleen maar geschikt voor die boerige Ilse de Lange muziek hoor
    Kim kan rock en ballads, en pop, genoeg dus... Wesley kan alleen Nederlandse meuk.
    En dan kan Nederlandstalig populair zijn, dat is altijd nog maar een deel van wat de meerderheid vindt.

Overigens hadden mensen het over uitstraling, dat Kim niet spontaan genoeg is, die is al weken enorm los gekomen.
    En kijk eens naar die vreselijk chagerijnige Lisa van X-factor , alsof iemand klaagt hoe chagerijnig zij elke week was, als een boer met kiespijn, en nu nog hoe half gebakken ze bij een optreden staat. Boeit geen hond. Ze zingt goed, mensen kopen het voor de muziek.
    Of is X-factor een hele andere doelgroep dan Popstars? Zo ja, dan moet Wesley maar winnen, spreekt het kamppubliek van SBS aan, die ook tot de grootste groep van de stemmers hoort (denk ik)

Kristel is niks, die was 2 keer slecht gister, die kroegstem van haar is ook niet commercieel genoeg en haar uiterlijk zit dan ook al niet mee.
    pi_77184793
    Ergens vraag ik me ook af hoeveel ze bezig zijn met dat de winnaar enorm moet scoren. Volgens mij moet het programma goed scoren en die kijkcijfers zijn elke week een succes (geweest).
    Dat ze na het programma veel gaan verdienen is echt een utopie en dat weten ze zelf ook wel. Is ook een bijzaak als je het mij vraagt.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 19:25:04 #20
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_77184853
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
    Kristel is niks, die was 2 keer slecht gister, die kroegstem van haar is ook niet commercieel genoeg en haar uiterlijk zit dan ook al niet mee.
    Gemiste kans voor de jury gister... ze hadden het er over dat Joshua door Dewi omhoog werd getrokken in hun duet. Maar Kristel werd duidelijk door Bart naar beneden getrokken, dat zeiden ze niet (of wilden ze Bart niet aandoen).
    pi_77185244
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 16:49 schreef Anonymousz het volgende:
    Ik denk Istubija
    pi_77185581
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef ranja het volgende:

Maar Kristel werd duidelijk door Bart naar beneden getrokken, dat zeiden ze niet (of wilden ze Bart niet aandoen).
    Ik denk dat ze vinden dat Kristel zich daar wel overheen moet kunnen zetten, omdat ze zoveel beter van haar gewend zijn. Ze moet met een amateur kunnen zingen, dat idee?
    Maar de jury was wel vaker doof eigenlijk
    Maar later zong ze solo ook niet zo goed als we van haar gewend zijn...

En dat Bart zoooooo leuk is Gaan ze voortaan bij alle voorrondes dan ook alle spontane fotogenieke mensen doorsturen naar de volgende ronde?
    pi_77205846
    Was wel duidelijk dat Bart eruit zou gaan. Ze hebben hem toch nog een waardig afscheid gegeven met istubija
    Had verder verwacht dat Joshua af zou vallen maar het lijkt erop dat ze het aantal mannen/vrouwen in evenwicht willen houden. Nu mag ie volgende week als eerste vertrekken.

Normaal gesproken zal het tussen Kim en Wesley gaan. Blijf het alleen wel jammer vinden dat de finalisten vaak hetzelfde genre kregen. Ze hangen immers vantevoren een lul verhaal op dat een popster alles moet kunnen. Daar laten ze anderen zelfs op afvallen maar ik heb ze nooit horen zeggen dat Wesley ook is een hip dansnummer moet doen. Dan is het blijkbaar ineens weer goed dat ie vooral Nederlandstalig mag zingen.

Verder is het vrij logisch dat ze voor een solo artiest kiezen. De enige voor een groepje was misschien Dewi geweest maar die is er nu uit. Ze zal over 2 weken wel aan x-factor mee doen Ze zag er vrijdag trouwens niet uit. Charlotte is een stuk knapper met make-up maar bij Dewi is het denk ik precies andersom.
    pi_77221546
    Ik ben benieuwd, het zal sowieso tussen Kim en Wesley gaan.. Die andere 2 maken geen schijn van kans .
      maandag 25 januari 2010 @ 00:29:29 #25
    132454 Koen66
    Sweet Lake City
    pi_77235615
    Gezien het feit dat Nederlandstalige muziek 'hot' is tegenwoordig schat ik de kans dat Wesley wint zeeeer hoog in. Kim is, ondanks dat ze wel wat losgekomen is afgelopen weken nog steeds een grijs muisje (beetje ala Maud en Floortje jaren terug bij Idols), elke week trekken ze d'r een korter jurkje aan, staat d'r best goed, maar het blijft een grijs muisje....... Maar zeker qua zang prefereer ik Kim.
    Kristel is de hemel in geprezen maar heeft te vroeg gepiekt, men is op d'r stijl uitgekeken, vrijdag zakte ze behoorlijk door het ijs. En Joshua, ach, hij doet stinkend z'n best, maar gaat toch as vrijdag als eerste eruit.
    kortom, 1) Wesley 2) Kim 3) Kristel 4) Joshua. Niet mijn eigen mening, dan zou je toch 1 en 2 moeten omdraaien.
    Same shit, different day
    SC hopper present
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')