Zo'n roltas is makkelijk, die rol je gewoon achter je aan. Bij de brug moet je hem omhoog wel even optillen, maar naar beneden laat je hem gewoon stuiteren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Haunter het volgende:
Ook alvast een backpack aangeschaft. Vorig jaar heb ik een trauma opgelopen door met een grote weekendtas op mijn schouders te gaan sjouwen. Heb een week lang rode striemen op mijn schouders gehad en hele tas is gescheurd. Bah.
Ja, maar als het slecht weer is lijkt het me totaal niet relaxt. Dan is hij z'n hele functionaliteit qua rollen toch verloren lijkt me?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Zo'n roltas is makkelijk, die rol je gewoon achter je aan. Bij de brug moet je hem omhoog wel even optillen, maar naar beneden laat je hem gewoon stuiteren.
True, maar meestal is het wel goed weer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, maar als het slecht weer is lijkt het me totaal niet relaxt. Dan is hij z'n hele functionaliteit qua rollen toch verloren lijkt me?
Wat had je allemaal wel niet mee dan? Zo zwaar door traytjes bier zeker.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Haunter het volgende:
Ook alvast een backpack aangeschaft. Vorig jaar heb ik een trauma opgelopen door met een grote weekendtas op mijn schouders te gaan sjouwen. Heb een week lang rode striemen op mijn schouders gehad en hele tas is gescheurd. Bah.
Dat dus! En mijn tent is oldschoolquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat had je allemaal wel niet mee dan? Zo zwaar door traytjes bier zeker.![]()
Op donderdag waren we snel binnen, sterker nog, we waren als eerste bij de buitenste ingang en als eerste op camping 2.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond vorig jaar de rij + brug ontzettend meevallen, ik was met een kwartier binnen en die brug ging zo simpel dat ik een meisje voor me ook nog eens hielp tillen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik hoop nog altijd een keer de Tettentent te zien.
[ afbeelding ]
Hoe laat was je er dan wel niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Op donderdag waren we snel binnen, sterker nog, we waren als eerste bij de buitenste ingang en als eerste op camping 2.
Tip: ga niet onder de bomen staan, tering, wat koud.
pfff. Early birdsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Donderdag om 9 uur stonden we in de rij.
tussenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom je van beneden de rivieren ofzo?
Ik weet wel dat er van die busreizen georganiseerd werden, maar dat het voor mij (Enschede) goedkoper en sneller was om met de trein te gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Deed Event Travel dit vorig jaar ook bij Lowlands? Zou wel mooi zijn als dat dit jaar weer zo is, als het tenminste goedkoper is dan met de trein.
17equote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:12 schreef rubbereend het volgende:
ow, als we dat gaan doen dan komen de gebruikelijke opschappers weer, ik zal wel ff openen
11e keer
Ik was er al om 7 uur in de ochtend en toen waren der al 10-15 mensen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Donderdag om 9 uur stonden we in de rij.
Nou, fijn dat je er nog aan dachtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:44 schreef rubbereend het volgende:
oja ik had deze nog helemaal niet gepost
[ afbeelding ]
noggeneukt?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond vorig jaar de rij + brug ontzettend meevallen, ik was met een kwartier binnen en die brug ging zo simpel dat ik een meisje voor me ook nog eens hielp tillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |