Niet, wishing is voor losersquote:
Mijn zusje is later dat jaar geboren, en dat weet ik nog wel... als het maar bijzonder genoeg is dan kun je je dat als 3-jarige dus wel herinneren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen idee moest 5 worden dat jaar....zal het mijn broer eens vragen...3 jaar ouder en die kan zich veel meer herinneren uit die tijd....kinderprogramma's waarvan ik denk....tja 3 jaar maakt veel uit of die leeftijd
Ik heb ook nooit die maandlanding gezien....mijn broer werd uit zijn bed gehaald met de woorden....dit is historie jochie dit moet je zien....en ik dan
.....
![]()
De maanlanding heb ik live op TV gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:55 schreef Leandra het volgende:
De vraag is alleen of we dansende hippies of een maanlanding bijzonder genoeg gevonden hadden om het ons te herinneren
Sjezus ben jij ook al zo oud??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
De maanlanding heb ik live op TV gezien, de vraag blijft of het echt was?
Waarom zou ik jou gelovenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou geloof me, verder dan wensen kom je niet
Weet waar Abraham de mosterd haalt en Fok! is al sinds BB1 geen jongerenforum.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus ben jij ook al zo oud??
Wie heeft ooit bedacht dat FOK! een "jongerenforum" zou zijn?? In het eerste beste ONZ topic op vrijdagnacht al een hele voorraad die dichter bij hun AOW dan bij kinderbijslag zitten, en die waarschijnlijk nooit Stufi gehad hebben
Ik weet dat het geen jongerenforum is, maar het verbaast me dat het kennelijk wel iedere keer die status krijgt, maar op basis waarvan dan??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet waar Abraham de mosterd haalt en Fok! is al sinds BB1 geen jongerenforum.
Heb ooit wel stufi gehad maar mocht het terugbetalen later.
huh? Wie ben jij?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar... dat wil ik juist niet...
Daar draait het al een paar posts om immers
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus ben jij ook al zo oud??
Wie heeft ooit bedacht dat FOK! een "jongerenforum" zou zijn?? In het eerste beste ONZ topic op vrijdagnacht al een hele voorraad die dichter bij hun AOW dan bij kinderbijslag zitten, en die waarschijnlijk nooit Stufi gehad hebben
Maanlanding wel...als ik tenminste de kans had gehad...herinner me wel andere dingen uit die tijd ...het zou, denk ik, alleen niet zo indrukwekkend zijn geweest op die kleine zwart/wit tv met drie grote draaiknoppen maar ik had het graag live willen zienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zusje is later dat jaar geboren, en dat weet ik nog wel... als het maar bijzonder genoeg is dan kun je je dat als 3-jarige dus wel herinneren.
De vraag is alleen of we dansende hippies of een maanlanding bijzonder genoeg gevonden hadden om het ons te herinneren
1966 is way out of my leagequote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leandra and RNAMP sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G.
Veel plezier samen, trusten.
Waarschijnlijk had je dat idd wel onthouden, al was het alleen maar omdat er destijds een hoop aandacht aan gegeven werd... dan had je als kind dus doorgehad dat je iets bijzonders te zien kreeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Maanlanding wel...als ik tenminste de kans had gehad...herinner me wel andere dingen uit die tijd ...het zou, denk ik, alleen niet zo indrukwekkend zijn geweest op die kleine zwart/wit tv met drie grote draaiknoppen maar ik had het graag live willen zien
Jouw post getuigt echter van kwaliteitquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je dat idd wel onthouden, al was het alleen maar omdat er destijds een hoop aandacht aan gegeven werd... dan had je als kind dus doorgehad dat je iets bijzonders te zien kreeg.
Ja, zo'n eerste keer herhalen blijft lastigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Denk het wel maar ja, herhalen is een beetje moeilijk....tijd om eens het bed op te zoeken
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |