quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:42 schreef porsche1 het volgende:
Flikker op kut user.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Doe normaal man, jullie kennen elkaar niet eens! Misschien ben je wel een 60 jarige pedofiel aan het adoreren, denk toch eens na! Ga lekker naar een café toe als je liefde en vriendschap zoekt.
Pfff...
Hij mag zo snel mogelijk weer wegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wat weet jij daar nou van?? Jij bent nieuw op FOK!
Als jij rijdt gaat dat snel wel lukkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Hij mag zo snel mogelijk weer weg
Oh misschien hebben jullie elkaar op MSN en Hyves dus zijn jullie beste vrienden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wat weet jij daar nou van?? Jij bent nieuw op FOK!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:59 schreef Leandra het volgende:
Ah shit dat meen je niet??![]()
Ik heb m'n bloemmetjesjurk net vandaag gewassen en gevouwen... ik had gehoopt dat die tot de zomer in de kast kon blijven liggen.
Moet het of mag ik ook gewoon zo??
Ik heb wel Hiacynten op tafel staan, compenseert dat voldoende qua bloemen??
Nou, nou, nou, nou zeg.... ik geloof niet dat ik reden had gegeven mij zo te benaderen, ik ben ook beleefd tegen jou gebleven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oh misschien hebben jullie elkaar op MSN en Hyves dus zijn jullie beste vrienden.![]()
Rot toch op.
Ik heb m'n haar in een staart, maar geen hele strakke staart, dus best wel Woodstock eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel even een haarband omdoen en ja, die bloemen zijn ook goed
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n haar in een staart, maar geen hele strakke staart, dus best wel Woodstock eigenlijk.
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Maar als je 10x achter elkaar met "kutuser" word bestookt is het lastig om jezelf in te houden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, nou zeg.... ik geloof niet dat ik reden had gegeven mij zo te benaderen, ik ben ook beleefd tegen jou gebleven.
Ik vind "rot toch op" vrij grof en onfatsoenlijk en volledig buitenproportioneel als reactie
Ik heb geen youtube nodig, ik heb het live op TV gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu een beetje wazig kijken en met je handen boven het hoofd wat rondraaien....enfin kijk maar eens op You Tube voor de juiste bewegingen...zal vast wel materiaal van het publiek van Woodstock opstaan
Jij hebt een topic nodig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Maar als je 10x achter elkaar met "kutuser" word bestookt is het lastig om jezelf in te houden.
Excuses aanvaard, nou niet meer zo gefrustreerd doen, of was dit stiekem een "ik wil ook een eigen adoratietopic topic"??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Maar als je 10x achter elkaar met "kutuser" word bestookt is het lastig om jezelf in te houden.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:42 schreef porsche1 het volgende:
Flikker op kut user.
Is dit het nieuwe nachtbaggertopic geworden??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:15 schreef nattermann het volgende:
TOPICWENDING
vanaf nu gaat het over bier:
[ afbeelding ]
Ik ben bang voor fiets.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... zie je wel... maak jij even een eigen adoratietopic voor die nieuwe??
Ik probeer Fiets mijn bed in te krijgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:17 schreef RNAMP het volgende:
waarom slapen jullie niet?
geen leven ofzo?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen youtube nodig, ik heb het live op TV gezien
Nee, klopt, net als jijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:17 schreef RNAMP het volgende:
geen leven ofzo?
Neequote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:17 schreef RNAMP het volgende:
geen leven ofzo?
Ik ook, maar ik was wel oud genoeg om te kunnen dansenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar was ik nog iets te jong voor om het me te herinneren
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was wel oud genoeg om te kunnen dansen
ieuw .,quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik probeer Fiets mijn bed in te krijgen.
Ik zal me koest houden zolang er maar geen topic over mij word geopend.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, nou niet meer zo gefrustreerd doen, of was dit stiekem een "ik wil ook een eigen adoratietopic topic"??
Oeh, ik zat nog niet op de kleuterschool, dat duurde nog minimaal een jaar, maar ik gok langer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja dansen kon ik ook...sterker nog...ik zat op de kleuterschool maar had nou niet echt hippie-ouders
We nemen het mee naar achteren (lees: MSN en Hyves) en overleggen wel even of het voor jou geplande adoratietopic nog geschrapt kan wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik zal me koest houden zolang er maar geen topic over mij word geopend.
U bent een goed mens.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren (lees: MSN en Hyves) en overleggen wel even of het voor jou geplande adoratietopic nog geschrapt kan worden
Myraela kom je even online op MSN?? Thnx![]()
Maar ik heb nachtdienst!quote:
Kolere zeg, en als een ander tijdens het werk zit te FOK!ken dan komt daar altijd commentaar op.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:37 schreef RNAMP het volgende:
[..]
Maar ik heb nachtdienst!
Dus ik werk gewoon (met IE daarbij open)...
En werk ik niet, dan doe ik 's nachts iets leuks zonder de pc of ik slaap....
You rock my nightquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, en als een ander tijdens het werk zit te FOK!ken dan komt daar altijd commentaar op.
In feite ben je dus blij dat wij ter uwer vermaek allerlei baggertopics openen en volplempen, en je komt niet verder dan zeiken dat wij geen leven hebben.
Probeer dan ook niet van ons ontbrekende leven te genieten door tijdens je werk wel hier te lezen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, ik zat nog niet op de kleuterschool, dat duurde nog minimaal een jaar, maar ik gok langer.
Hier ook geen hippie-ouders trouwens.... maar het kwam toch wel langs op het journaal enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |