Ik wil alleen niet mijn hobby zo uitbuiten dat het niet leuk meer is, daarom heb ik die keuze genomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:15 schreef Schieganger het volgende:
"Vind een baan die je leuk vindt, en je werkt geen dag in je leven."
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is veel belangrijker dat je iets vind wat je echt leuk vind. Dan krijg je ook een goede baan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]En HBO. MBO is leuk, maar dat is vooral uitvoeren, ik wil ook bedenken
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dergelijke banen waarbij je leiding geeft aan een ontwerp/bedenk team of zo zijn allemaal vanaf HBO. In alle sectoren.
Is in de bouw ook zo. Als je niet de hele dag in de regen wilt staan moet je minimaal HBO hebben. Een MBO diploma is dan ook nog wel nice, geeft aan dat je de praktische ervaring ook onder de knie hebt.
Want?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Lalalala. Daarom ga ik ook nog uni doen na mijn HBO.
was het maar uitbuitenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja! En dat je de overheid hebt uitgebuit door middel van 8 jaar lang stufi trekken
!!!
10 jaar stufi krijg jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:50 schreef RenRen- het volgende:
Oh, maar maakt het wel een stuk beter, dat ik nog stufi krijg op het HBO
hoezo ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:54 schreef Renesite het volgende:
* Renesite vindt het grappig wat hier allemaal gezegd wordt!
Je krijgt toch 10 jaar om je opleiding af te maken, geen 10 jaar stufi?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 jaar stufi krijg jeheb je 6 jaar voor een HBO studie
Uhu en het is nu verkort tot 8 jaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je krijgt toch 10 jaar om je opleiding af te maken, geen 10 jaar stufi?
Boekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:55 schreef RenRen- het volgende:
I go nao, moet nog een boek kopen, kan ik gelijk langs de kruidvat
4 jaar krijg je maar hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 jaar stufi krijg jeheb je 6 jaar voor een HBO studie
Toch weer lekker een jaar lang bier gezopen met geld van de overheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yeps. Dus als je een jaar verneukt heb, ben je een jaar kwijt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:58 schreef Renesite het volgende:
MBO = stufi ontvangen max. 4 jaar. Dit hoeft niet terugbetaald te worden als je en opleiding afmaakt binnen 10 jaar
HBO/Uni = intotaal 4 jaar stufi krijgen. Dit hoeft niet terugbetaald te worden als je een opleiding afmaakt binnen 10 jaar
MBO + HBO = 8 jaar stufi krijgen. Dit hoeft niet terugb....
HBO + UNI = 4 jaar max. stufi krijgen. Dit....
dat kan best. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, je moet voortaan je studie binnen 8 jaar afgemaakt hebben.
Ja wtf. Dus als ik 4 jaar HBO, en dan 4 jaar Uni ga doen betaal ik de uni dus zelf?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:58 schreef Renesite het volgende:
MBO = stufi ontvangen max. 4 jaar. Dit hoeft niet terugbetaald te worden als je en opleiding afmaakt binnen 10 jaar
HBO/Uni = intotaal 4 jaar stufi krijgen. Dit hoeft niet terugbetaald te worden als je een opleiding afmaakt binnen 10 jaar
MBO + HBO = 8 jaar stufi krijgen. Dit hoeft niet terugb....
HBO + UNI = 4 jaar max. stufi krijgen. Dit....
Ik zou het ook het netst vinden dat er per opleidingsniveau 4 jaar mogelijkheid bijkomt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen wel aanmoedigen HBO te doen, maar niet UNI.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je krijgt toch 10 jaar om je opleiding af te maken, geen 10 jaar stufi?
quote:Studiefinanciering gebruiken binnen tien jaar
Je moet al je studiefinanciering gebruiken binnen tien jaar nadat je voor het eerst studiefinanciering hebt ontvangen. Doe je dat niet, dan heb je na deze tien jaar geen recht meer op studiefinanciering of lening.
Aight.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja wtf. Dus als ik 4 jaar HBO, en dan 4 jaar Uni ga doen betaal ik de uni dus zelf?
geschiedenis boekenquote:
Wat een kutzooi.quote:
Anders kan je 10 jaar lang doen over je MBO zwakstroom niveau 1.quote:
In totaal heb je 4 jaar stufi (of meer dus als je van MBO naar HBO gaat) die kan je in die 10 jaar gebruiken, je kan het dus een paar jaar stil zetten. Maar je krijgt niet 10 jaar stufi.quote:
Jawel dat staat er wel. Je hebt vanaf de eerste dag maar 10 jaar. Dus van 01-08-2000 tot 01-08-2011quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
In totaal heb je 4 jaar stufi (of meer dus als je van MBO naar HBO gaat) die kan je in die 10 jaar gebruiken, je kan het dus een paar jaar stil zetten. Maar je krijgt niet 10 jaar stufi.
Je moet al je studiefinanciering gebruiken binnen tien jaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jawel dat staat er wel. Je hebt vanaf de eerste dag maar 10 jaar. Dus van 01-08-2000 tot 01-08-2011
Nee, dat weet ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet al je studiefinanciering gebruiken binnen tien jaar
Staat nergens dat je 10 jaar krijgt.
quote:
wtfquote:
Hehehehehehe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |