Niks verzinnen. "Ik vind het verstandiger dat Tobias niet mee gaat naar de voorstelling. Wij gaan wat anders doen en zien jullie over 2 uur bij de uitgang. Veel plezier!"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef Saffier het volgende:Die titel
dit wilde ik net nog kwijt in het vorige bankje...
Alleen de Winterkoningin draait ook in het weekend waar we dan zouden gaan, ook al een twijfelvoorstelling geloof ik voor Tobias. Ik ga denk ik maar verzinnen hoe ik ga brengen dat we wéér niet mee gaan
Vind je?quote:
Zodat Saffier zich extra schuldig gaat voelen dat ze niet gaan, want zijn kunnen verontwaardigd doen. "Maar het is toch voor kinderen!!!" In de trant van mensen die potjes kopen voor je kind van 5 maanden, terwijl ze dondersgoed weten dat er niks anders in gaat dan melk. "maar op het potje staat dat het mag!"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef k_i_m het volgende:
Waarom zouden oudere mensen eigenlijk persé naar een kindervoorstelling willen? Da's toch eigenlijk voor niemand "leuk" dan?
Heeft het biertje wel gesmaakt Jelief?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:44 schreef Jelief het volgende:
Ik mis wat geloof ik.
Lief dagboek,
Ik kan de SC vanFok niet bijhouden.
Zullen ze mij nog wel lief vinden?
Besteed ik teveel tijd aan mijn gezin?
sorry, dat is dan mijn traumatische ervaring. Net als de kindercola.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zodat Saffier zich extra schuldig gaat voelen dat ze niet gaan, want zijn kunnen verontwaardigd doen. "Maar het is toch voor kinderen!!!" In de trant van mensen die potjes kopen voor je kind van 5 maanden, terwijl ze dondersgoed weten dat er niks anders in gaat dan melk. "maar op het potje staat dat het mag!"
Dan heb ik die afwijking ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik snap dat hele 'dingen doen in groepsverband' helemaal niet, maar dat zal mijnafwijking wel zijn![]()
lady wrb d8 ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Saffier het volgende:chocolikeur
![]()
En wie kon er nou bijna niet naar huis vanwege sleutels die kwijt waren??
Oh, dat soort mensen bel ik altijd afquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zodat Saffier zich extra schuldig gaat voelen dat ze niet gaan, want zijn kunnen verontwaardigd doen. "Maar het is toch voor kinderen!!!" In de trant van mensen die potjes kopen voor je kind van 5 maanden, terwijl ze dondersgoed weten dat er niks anders in gaat dan melk. "maar op het potje staat dat het mag!"
Éénquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef k_i_m het volgende:
Hoeveel taarten heb je dan na zo'n dag bakken?.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid truiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef trui het volgende:
ik slaap nog niet hoor fannie.![]()
![]()
maar bowlen, hmm. dat vind ik ook nog niet echt wat voor kleuters eigenlijk.
k_i_m, wat eenfornuis
zag ik trouwens langskomen een van de vorige bankjes. wordt dat echt de jouwe?
Das ook een idee idd, takkies dr uit en volgende kerst weer verversenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:44 schreef k_i_m het volgende:
Je hebt toch ook spray-lijm? Zou ik eerder voor gaan dan haarlak. Maar ik denk dat ik de takjes eruit zou rukken en de rest wat niet organisch is zou bewaren, en dan het jaar erna zelf weer de boel in elkaar zetten met verse spullen.
ja ik was mijn sleutelbos kwijt op mijn werk.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, ik heb het in het andere topic ook al gezegd, sterkte vandaag.
Mooi gedaan DiaanKleurdoos! Gefeliciteerd!
Bwuh, echt totaal geen zin om boodschappen te doen...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij hebt dat jongetje toch gemaakt?![]()
Nee, volgens mij niet. Maar toevallig kwamen we er vandeweek achter dat we allebei een kind hebben die vandaag jarig is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Heb ik over Lily heengelezen? Ook gefeliciteerd!.
Laat man en kind gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, echt totaal geen zin om boodschappen te doen...
Fotoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:41 schreef Vlindur het volgende:
Diaan en Piece gefeliciteerd met Lennon!
(Rienk heeft vandaag een Lennon pakje aan)
Lieve Bar..
Kunnen mannen boodschappen doen met kinderen dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:42 schreef YPPY het volgende:
[..]
Laat man en kind gaan.En ga zelf met een chocolademasker op je gezicht, kaneelspul op je voeten en een kruip op je buik in bed liggen.
Dian en Lily gefeliciteerd![]()
Ja, heel goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kunnen mannen boodschappen doen met kinderen dan?.
.
Geen idee, weet wel dat je eerst je nagels goed moet laten drogen voordat je sokken aan doet.quote:
gewoon een sneldrogende toplaag er op smerenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:42 schreef YPPY het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat je eerst je nagels goed moet laten drogen voordat je sokken aan doet.
[/tip van yp]
van werk merk raad je aan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon een sneldrogende toplaag er op smeren
ligt het dan niet gigantisch in de kreukels? Of zeg ik wat doms? Zou ook goed kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:49 schreef pinquit het volgende:
onder de koude kraan houden voordat je sokken aanwil
Van de gewone huis tuin en keuken merken vind ik die van catrice lekker snel drogen (kruidvat)quote:
mja, al die ransapen uit elkaar houdenquote:
je moet ze gewoon goed opsluitenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:45 schreef pinquit het volgende:
wachten met je sokken he!
en die viezeriken op jouw boerderieke idddat is dus de reden dat ik geen dieren meer heb
ik heb ze helemaal niet meer onder controle sinds ze zich kunnen verplaatsen.
Ik heb sneldrogende rommel, ik moet ze natuurlijk ook nog hipperdepip kek stempelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:45 schreef pinquit het volgende:
wachten met je sokken he!
Ik ga er een parenclub van maken denk ik maarquote:en die viezeriken op jouw boerderieke idddat is dus de reden dat ik geen dieren meer heb
ik heb ze helemaal niet meer onder controle sinds ze zich kunnen verplaatsen.
go your gangquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef pinquit het volgende:
Ik wacht op de dag dat ik lama's kan kopen. dan begin ik een lamaboerderie
quote:
gadverdegadver...quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:49 schreef moussy het volgende:
[..]
maakt niets uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ranzige troep die boerderie!
niks meer, ze hebben kuisheidsgordeltjes om!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
gadverdegadver...
watkomen daarvan? Pinijntjes of koguinetjes?
dat was een aarsmadencheck denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef pinquit het volgende:
[..]jij kan er ook wat van zie ik al. maar wat is precies je plan bij die kalkoen als ik vragen mag
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat hele flauwe mopje van die homo met dat groene puntje in zijn kont...
Dokter gaat na veel aandingen kijken, trekt eraan, trekt er een hele roos uit en waarop de patient zegt: 'Voor jou!
Maar 't is heul niet grappig natuurlijk...
moet je eens bij 'bekijk alle advertenties' kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging even op MP zoeken of men daar voor weinig partijen leuke knopen/knoopjes verkopen. Staat er serieus een advertentie tussen van iemand die 6 zwarte knopen verkoopt. Ze zijn wel schattig daar niet van, maar dat je de moeite neemt omdat online te gooien.![]()
Net als dat ik ooit, ik weet niet eens meer hoe ik erop kwam, een gebruikte prullenbak, je weet wel, zo'n curverding uit je keuken voor 7,50 te koop aan bood.![]()
rechtsboven, onder de naam en hoelang ze al op marktplaats zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:47 schreef pinquit het volgende:
waar zit die 'bekijk alle advertenties' knop?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind dit altijd zo leuk he http://link.marktplaats.nl/314760933
Zouden mensen dat zelf nou niet in de gaten hebben dat ze in de badjas op MP staan?
WTF?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
moet je eens bij 'bekijk alle advertenties' kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |