Dan zijn het twee gescheiden wandcontactdozen die ieder in een eigen inbouwdoos zitten; maar wel onder 1 groot afdekraam zitenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:20 schreef FFnog het volgende:
[..]
Heb ik in mijn washok, een dubbele wandcontactdoos op twee groepen...
Een voor mijn wasmachine en één voor mijn droger...
Oei, in het blunderstopic?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Volgens mij was dit mijn eerste topic in k&w, wat een aardige en behulpzame users hierBinnenkort moet ik er echt aan geloven mijn huisje op te knappen, wie weet open ik dan ook wel een topic. Het werkt nl wel motiverend zo
De badkamer wordt gelukkig gedaan door een bedrijf (volledig verslag te lezen in het blunderstopic) maar de rest zal ik toch echt zelf moeten doen.
in het kort:loodgieter ging bij bovenburen met zo'n veer de boel ontstoppen en kwam bij mij door de leiding heen. Gevolg was water, veel water bij mij in badkamer en de keuken.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:33 schreef 49R het volgende:
[..]
Oei, in het blunderstopic?Dat belooft niet veel goeds....
Poolse aannemer??
Oh dear...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef SeaOfLove het volgende:
in het kort:loodgieter ging bij bovenburen met zo'n veer de boel ontstoppen en kwam bij mij door de leiding heen. Gevolg was water, veel water bij mij in badkamer en de keuken.
lees het hele verhaal maar in het klussers blunder topic in k&w. Het was echt een drama. Pas op de derde dag werd ik er melig vanquote:Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef 49R het volgende:
[..]
Oh dear...Meestal is dat ook geen vers, fris leidingwater....
Mooie plannen, maar zou je niet eerst dat stopcontact even fixen?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Volgens mij was dit mijn eerste topic in k&w, wat een aardige en behulpzame users hierBinnenkort moet ik er echt aan geloven mijn huisje op te knappen, wie weet open ik dan ook wel een topic. Het werkt nl wel motiverend zo
De badkamer wordt gelukkig gedaan door een bedrijf (volledig verslag te lezen in het blunderstopic) maar de rest zal ik toch echt zelf moeten doen.
Klopt...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:13 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan zijn het twee gescheiden wandcontactdozen die ieder in een eigen inbouwdoos zitten; maar wel onder 1 groot afdekraam ziten![]()
[ afbeelding ]
Dit soort wandcontactdozen (zie plaatje) zitten altijd op één elektra groep
gaat morgen gebeuren, met foto's en alquote:Op zondag 24 januari 2010 15:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mooie plannen, maar zou je niet eerst dat stopcontact even fixen?
Ik ben benieuwd! Pas je wel opquote:Op zondag 24 januari 2010 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaat morgen gebeuren, met foto's en al
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nog geen update van SOL!quote:
Hoe is het gegaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |