Ga dan gewoon naar bed?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe ik maar niet, dan vallen mijn luikjes dicht
Je lijkt wel een koppige puberquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zolang ik hier zit gaat het prima
Beetje jammer wel jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn moeder ligt op de bank met een luisterboek op de koptelefoon, mijn vader zit de krant te lezen en ik zit een beetje te fokken. Alles wat je hoort zijn mijn toetsen, de fan in mijn laptop en het tikken van de klok. En dit kan nog uren zo door blijven gaan. Maar morgen staat wel om 8:00 de thuiszorg op de stoepVinden pa en ma niet erg, die doen de deur open en gaan verder pitten. Mja
hahahaha nee, die slaapt alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Je lijkt wel een koppige puberOf is mevrouw online?
Naar huis of meteen door naar de hockeyclub jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
en dan pas naar huis als het al licht werd
of nog leuker: naar je werkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar huis of meteen door naar de hockeyclub ja
Ja, was de manager nooit zo blij meequote:
Ik heb wel eens in de winkel gestaan dat ik hoopte dat de stelling vanzelf voorbij kwam draaien. Het voordeel was dat ik meestal met mijn baas (en tevens goede vriend) in de kroeg zatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, was de manager nooit zo blij mee
De jouwe wel?
Of naar school, en dan na 2 uur naar huis gestuurd worden omdat je toch alleen maar ligt te slapen en naar bier stinkt
Das altijd beter zuipen met je baasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de winkel gestaan dat ik hoopte dat de stelling vanzelf voorbij kwam draaien. Het voordeel was dat ik meestal met mijn baas (en tevens goede vriend) in de kroeg zat
hij heeft de konijnen wel eens kanariezaad gevoerdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das altijd beter zuipen met je baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |