quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels breng ik al negen man in aanstaande woensdag, ik denk dat er geen plaats voor Jaap meer is op die bank daar
Ik weet niet wat ze daar hebben, maar het kan geen kwaad om eens wat beter na te gaan denken voordat ze daar in een jolige bui iets verzinnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel klapstoeltjes hebben in die toko?
Nee Mera, die zijn er alleen om lekker mee te gooienquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef enjoybram het volgende:
[..]
He dot! Bende eindelijk daar... dus jij komt as woensdag??
Foeiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Mera, die zijn er alleen om lekker mee te gooien
Wist ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Jian het volgende:
Uitleg voor Ruudje, ik ben niet echt boos op je hoor
(de uitleg was voor Bram)
Das de drank Teun... alcohol.. maar dat mag ik niet schenken aan gasten...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar hebben, maar het kan geen kwaad om eens wat beter na te gaan denken voordat ze daar in een jolige bui iets verzinnen
Hij slaat je vast niet overquote:
Helemaal niet Foei, dat is om lekker te ontspannen, heerlijk om iemand met zo een barkruk te bewerkenquote:
Kom op, speel eens open kaart en dan echt open kaart. Wat is de echte reden dat je én Sly én een Fokker bij elkaar wil hebben. Een goed gesprek kun je al heel snel en veel beter met iemand anders voeren dan met de eerstgenoemde, dus dat kan nooit je insteek geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Das de drank Teun... alcohol.. maar dat mag ik niet schenken aan gasten...
Ik zie het al voor me, zo'n rode tekst in beeld "LET OP, WAT MAANVIS ZEGT IS NIET DE MENING VAN FOK!!!!" of dat het vantevoren op een andere krampachtige manier duidelijk gemaakt moet worden. Het is duidelijk dat ik van FOK! kom en dus ook FOK! een beetje vertegenwoordig en ook voor anderen kan spreken (zeker als je ook andermans' meningen vertegenwoordigt), maar er geen crew ben oid.quote:
Uhh.. vet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef enjoybram het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/films/UG_MOOD/
ff om de mood te tonen... SOON MORE .. en nee Teun is niet weer een wannabe project...
Ja idd.. ik ben Johan IT op.. stel hem het voor.. .. ja daar willen wij wel aan meewerken... en ineens.. vanuit hoger hand... Maar Danny... ik wil nog steeds met je praten.. die afspraak van 17-11-2009 staat nog steeds...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n rode tekst in beeld "LET OP, WAT MAANVIS ZEGT IS NIET DE MENING VAN FOK!!!!" of dat het vantevoren op een andere krampachtige manier duidelijk gemaakt moet worden. Het is duidelijk dat ik van FOK! kom en dus ook FOK! een beetje vertegenwoordig en ook voor anderen kan spreken (zeker als je ook andermans' meningen vertegenwoordigt), maar er geen crew ben oid.
Mooie promoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef enjoybram het volgende:
ff om de mood te tonen... SOON MORE .. en nee Teun is niet weer een wannabe project...
Mooi filmpjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef enjoybram het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |