Maar ook een Fok!kerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vol heeft ? Morwen of is dat een moderator?
Nee, S is gewoon bang, omdat er mensen komen met bewijzen, en ik kan je zeggen die zijn niet mis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het antwoord laat zich raden toch?
Men heeft het hier regelmatig over Sly gehad, meestal niet in positieve zin. Frictie moet de uitkomst van die meeting zijn, niet een "goed gesprek"
Schijnbaar zit er bij Sly toch nog ergens iets van verstand, getuige het feit dat hij het ook afblaast.
Zoals ik een zeer zeldene Voller ben.quote:
Ik heb niet het idee dat Sly het afblaast omdat hij het bij nader inzien niet verstandig vindt een gesprek met een FOK!user te hebben, hij blaast af omdat degene die graag het gesprek met hem aan wil gaan kennelijk werkelijk zaken over hem kan melden (en bewijzen) die niet fraai zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het antwoord laat zich raden toch?
Men heeft het hier regelmatig over Sly gehad, meestal niet in positieve zin. Frictie moet de uitkomst van die meeting zijn, niet een "goed gesprek"
Schijnbaar zit er bij Sly toch nog ergens iets van verstand, getuige het feit dat hij het ook afblaast.
Ik las iets over opgenomen dreigtelefoontjes voordat de persoon in kwestie van de chat werd gekickt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Sly het afblaast omdat hij het bij nader inzien niet verstandig vindt een gesprek met een FOK!user te hebben, hij blaast af omdat degene die graag het gesprek met hem aan wil gaan kennelijk werkelijk zaken over hem kan melden (en bewijzen) die niet fraai zijn.
Geen flauw idee of die hebben plaatsgevonden of die opnames er zijn, en dan nog mazzel kennelijk dat het gaat om iemand die niet vervolgens hier is komen posten, want dan was het wel een FOK!ker geweest.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las iets over opgenomen dreigtelefoontjes voordat de persoon in kwestie van de chat werd gekickt.
Het gaat om 'zuignapje' van forum Kiekenkot die zegt morgen bewijzen op dat forum te zetten. Ik ken haar en dat forum niet maar we zullen wel zien, niets verbaast me als het om Sly gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee of die hebben plaatsgevonden of die opnames er zijn, en dan nog mazzel kennelijk dat het gaat om iemand die niet vervolgens hier is komen posten, want dan was het wel een FOK!ker geweest.
Ze zei het na 0:00 dus is morgen dan zaterdag of zondag wat ze bedoeld?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om 'zuignapje' van forum Kiekenkot die zegt morgen bewijzen op dat forum te zetten. Ik ken haar en dat forum niet maar we zullen wel zien, niets verbaast me als het om Sly gaat.
Hangt ervanaf op welk tijdstip ze het zeiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:15 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ze zei het na 0:00 dus is morgen dan zaterdag of zondag wat ze bedoeld?
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervanaf op welk tijdstip ze het zei
Maar afijn, het is maar weer ter illustratie van wat een gezellig heerschap die Sly is... en daar wil Bram ons mee laten praten?
Dat zou ideaal zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??
Heeft er nog iemand een kloontje over??
Die zuignap post toch al een tijdje onder de naam Kutvocht.?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??
Heeft er nog iemand een kloontje over??
Oh heerlijk... ik zie Jaap de hele avond al "En Kutvocht. wat vind jij daarvan??" zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zuignap post toch al een tijdje onder de naam Kutvocht.?
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh heerlijk... ik zie Jaap de hele avond al "En Kutvocht. wat vind jij daarvan??" zeggen
Ik denk het ook niet, maar ik denk ook niet dat we zo blond zijn dat we de username die zuignap op FOK! heeft hier al bekend zouden maken.... toch??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenmaar nee, ik denk niet dat dat waar is
Werd dat niet na 4 afleveringen van de buis gehaald?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Wat Bram wil lijkt meer op Masterplan.
Dat weet jij, dat weet ik maar weet hij dat ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Toverheks het volgende:5) Sly alias Ewald... is echt niet gek... en gaat geen rare dingen doen..
ROTFLMAOquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een berg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |