Hangt ervanaf op welk tijdstip ze het zeiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:15 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ze zei het na 0:00 dus is morgen dan zaterdag of zondag wat ze bedoeld?
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervanaf op welk tijdstip ze het zei
Maar afijn, het is maar weer ter illustratie van wat een gezellig heerschap die Sly is... en daar wil Bram ons mee laten praten?
Dat zou ideaal zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??
Heeft er nog iemand een kloontje over??
Die zuignap post toch al een tijdje onder de naam Kutvocht.?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??
Heeft er nog iemand een kloontje over??
Oh heerlijk... ik zie Jaap de hele avond al "En Kutvocht. wat vind jij daarvan??" zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zuignap post toch al een tijdje onder de naam Kutvocht.?
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh heerlijk... ik zie Jaap de hele avond al "En Kutvocht. wat vind jij daarvan??" zeggen
Ik denk het ook niet, maar ik denk ook niet dat we zo blond zijn dat we de username die zuignap op FOK! heeft hier al bekend zouden maken.... toch??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenmaar nee, ik denk niet dat dat waar is
Werd dat niet na 4 afleveringen van de buis gehaald?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Wat Bram wil lijkt meer op Masterplan.
Dat weet jij, dat weet ik maar weet hij dat ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Toverheks het volgende:5) Sly alias Ewald... is echt niet gek... en gaat geen rare dingen doen..
ROTFLMAOquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een berg
En op hyves ook denk ik. Heb maar ff 10x op het 'dino' knopje gedruktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
@ meikesilva en dat is hoe je op Fok wél een ban krijgt, denk ik.
Voor degenen die het niet weten: in de chat heet ze DuhCon.quote:
Kan je je ex-zwager niet vragen? die is tenslotte ook Fokker en hij heeft met Sly nog een eitje te pellen. Sla je gelijk twee vliegen in één klap. Of misschien wel drie, als je Oom Toine kan overhalen om thuis te blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil geen topic wil gewoon een fokker! God zij met u!
Wahahaha.. Het nadeel van direct reply's geven bij het teruglezen is dat iemand je al voor is geweest met een antwoord. Damn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem je ex-zwager, die heeft hier een account. 't Levert vast leuke beelden op
Ik acht de kans dat Snaptnix daar gaat zitten niet zo groot.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Want dit had het moeten worden, 3 fora beheerders.
[..]
Snaptnixquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Fok heeft Danny,
Nowlive heeft Sly,
Vol heeft? .....
Laat ze die bewijzen ook hier even zetten dan. Of is het de bedoeling dat we ons nu massaal gaan aanmelden op dat forum om ze te kunnen zien?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om 'zuignapje' van forum Kiekenkot die zegt morgen bewijzen op dat forum te zetten. Ik ken haar en dat forum niet maar we zullen wel zien, niets verbaast me als het om Sly gaat.
Dat wordt dan tussen Tweakers, FOK! en Flabber.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanavond is Sly weer begonnen met zijn radiouitzendingen. Daarin vertelde hij ook het idee
neergelegd te hebben bij Johan om in de show van Jaap een discussie te houden tussen de
3 grootste forabeheerders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |