Hey, ik heb daar keihard mijn best op gedaan!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef zomaareennaam het volgende:
nee - dat wordt het niet vanaaf.... tjonge jonge wat een mislukking / what a waste of time....
tja... - de waarheid is hard mn jochie... - accepteer het maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, ik heb daar keihard mijn best op gedaan!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:32 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja... - de waarheid is hard mn jochie... - accepteer het maar
Vertaling: tvp.quote:
Zeg jij het maar ouwe!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaat dit 'm worden vanavond?
Ja, maar waar blijft hij? Ik wil weten wat hij d'r van vindt.quote:
Je bent jaloers op mijn LivingColors.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef Noorseviking het volgende:
Wat een hoerenlamp daar op de achtergrond.
Hij is waarschijnlijk gewoon nog diep onder de indruk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar waar blijft hij? Ik wil weten wat hij d'r van vindt.![]()
Net wel gesms't.
Dat bedoel ik maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
Seven. is wel een milf, vosss. Prima voor de vrijdagavond
Staat goed he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Omg, Seven. is blont geworden
*geluid uitzet
Ik heb haar gegeven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef Stali het volgende:
Nu zou het leuk zijn als ze ook van elke FOK!ker vijf sterren krijgt he.
Al was het maar voor de lef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de scene met de sigaret kan het geluid weer aanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
*geluid uitzet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Hier was de kroeg ook tof.
Bedankt nog voor het mooie lied![]()
I will always love you too, Gari.quote:
Ik kan voor jou natuurlijk 'My heart will go on' zingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als vosss maar niet jaloers wordt.
Sinds 4 weken trouwens. Eerst was het smileygeel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
*geluid uitzet
Ik wel op haarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Modus het volgende:
Oh maar jullie zijn dus op elkaar?
Aan mij zal het niet liggen Stali. Voor mijn part ga ik vanavond nog richting bels.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:10 schreef Stali het volgende:
Tap, tap, tap...
Wanneer wordt het nu eens wat?
Jij bent een mannetje.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen Stali. Voor mijn part ga ik vanavond nog richting bels.
*mental-note-to-self: eigen bier meenemen, Maes is niet te zuipen![]()
![]()
Ow hoi lieverd. Hoe ging het studeren?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:52 schreef Seven. het volgende:
Ik heb nu ook een rode wijn-periode, dat scheelt. Dus.
Grmbl...quote:
Ik wilde maar heel kort iets zeggen tegen je en daarna naar bed gaanquote:Op zondag 24 januari 2010 02:14 schreef Seven. het volgende:
Nee, want dan blijf ik te lang hangen op internet.
Mag wel hier.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wilde maar heel kort iets zeggen tegen je en daarna naar bed gaan
Slaap lekker en bedankt voor het liedjequote:
Jij ook en graag gedaan hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Slaap lekker en bedankt voor het liedje
Even denken, heb je al een foo van mij en zoja welke is dat?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij ook en graag gedaan hoor.
Wanneer krijg ik een fatsoenlijke foto?
Just shoot something furby.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:18 schreef Seven. het volgende:
fyi Stali, ik heb zelfs nog nooit een fatsoenlijke foto van vosss gezien. Dus ze leefden nog lang en gelukkig lijkt mij vooralsnog uitgesloten.
Thanksquote:Op zondag 24 januari 2010 02:22 schreef Chen het volgende:
Hoi vosss, ik ga slapen. Wilde even melden dat ik je wel gewoon een toffe peer vind.
Eentje van toen je 30 was. Maar heb niet meer want nieuwe laptop.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Even denken, heb je al een foo van mij en zoja welke is dat?
Wel een Ryanesk antwoord trouwens...quote:Op zondag 24 januari 2010 02:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Even denken, heb je al een foto van mij en zoja welke is dat?
BLIJF VAN VOSSS AF!quote:Op zondag 24 januari 2010 02:22 schreef Chen het volgende:
Hoi vosss, ik ga slapen. Wilde even melden dat ik je wel gewoon een toffe peer vind.
Whahahahaquote:Op zondag 24 januari 2010 02:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Wel een Ryanesk antwoord trouwens...
Sterkte de komende jaren, Seven..
Had ik een blauw shirt aan op die foto?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:25 schreef Seven. het volgende:
Eh nee. Maar ik kon er slechts uit afleiden dat je blond bent maar niet zo blond als ik nu.
Jij weet niet wie Ryan is?quote:
Ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Had ik een blauw shirt aan op die foto?
Nee.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij weet niet wie Ryan is?
Je loopt toch al jaren mee op fok???
Iemand die altijd van dat soort ontwijjkende antwoorden gaf en ik ben er inmiddels al jaren mee samen.quote:
Op die foto was ik geen 30quote:
Eigenlijk was het wel een soort sprookje hequote:Op zondag 24 januari 2010 02:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Iemand die altijd van dat soort ontwijjkende antwoorden gaf en ik ben er inmiddels al jaren mee samen.
Ooit zal hij mij wel het hof maken. Vast wel.
Right..
Jij hebt verkering met een fokker?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Iemand die altijd van dat soort ontwijjkende antwoorden gaf en ik ben er inmiddels al jaren mee samen.
Ooit zal hij mij wel het hof maken. Vast wel.
Right..
Je keek niet omhoog, dacht ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Op die foto was ik geen 30!!
Als het tenminste die is waar ik omhoog keek
Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? -quote:Op zondag 24 januari 2010 02:34 schreef Seven. het volgende:
Samenvatting? Welk subforum? Hoe lang geleden?
Never ending.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk was het wel een soort sprookje he
Die kende ik wel. Maar hoe zijn ze samengekomen?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? -
Uiteraardquote:Op zondag 24 januari 2010 02:36 schreef Stali het volgende:
Jij doet het goed in ieder geval.
ja more info pleasequote:Op zondag 24 januari 2010 02:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die kende ik wel. Maar hoe zijn ze samengekomen?
Ja dat weet ik toch ook niet. Vraag het aan Stali zou ik zeggenquote:Op zondag 24 januari 2010 02:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Slaap lekker dingquote:
Toch eens echt de stoute schoenen aan met een minder stoer gevoel.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
heh watquote:Op zondag 24 januari 2010 02:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Toch eens echt de stoute schoenen aan met een minder stoer gevoel.
Ik kan natuurlijk ook niet zingen na een sigaret. Dus tja dan ga je maar eens iemand ontmoeten..
quote:Op zondag 24 januari 2010 02:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Toch eens echt de stoute schoenen aan met een minder stoer gevoel.
Ik kan natuurlijk ook niet zingen na een sigaret. Dus tja dan ga je maar eens iemand ontmoeten..
quote:Op zondag 24 januari 2010 02:42 schreef vosss het volgende:
Zo, Seven. is weg. Maar ze komt wel terug want ik heb haar wel weer geprikkeld.
Jij durft het gewoon niet aan met Seven he.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:44 schreef vosss het volgende:
Okay, ik snap echt geen klote van je post, Stali!
Gerust hoor. Het is dat ik nog bezig ben met mijn Delta weer op de weg te zetten, anders was ik al lang en breed een keer die kant op getuftquote:Op zondag 24 januari 2010 02:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij durft het gewoon niet aan met Seven he.
Wie wel, behalve remlofquote:Op zondag 24 januari 2010 02:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij durft het gewoon niet aan met Seven he.
Ik kan gewoon echt niet zingen.quote:
sevens gezang deed mijn oren pijnquote:Op zondag 24 januari 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet zingen.
Jah, soms denk ik van wel na teveel wijn, zeg maar.
Moet Seven nageven, na het opsteken van die sigaret dat ze ineens goed los ging.
Kippenvel zelfs. En ze lacht heel erg lief bij het handkusje..
Ik ook niet en zelfs na teveel wijn weet ik dat nog altijdquote:Op zondag 24 januari 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet zingen.
Jah, soms denk ik van wel na teveel wijn, zeg maar.
Ik werd er een beetje week vanquote:Kippenvel zelfs. En ze lacht heel erg lief bij het handkusje..
De tweede helft heeft ze hemels gedaan.quote:
Kudo's daarvoorquote:Op zondag 24 januari 2010 02:56 schreef Stali het volgende:
[..]
De tweede helft heeft ze hemels gedaan.
Sowieso een lefwijf natuurlijk om dit gedaan te hebben voor het vosssje.
Slaap lekker vosss en veel plezier morgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:56 schreef vosss het volgende:
Ow en Stali ook tot morgen natuurlijk
Dat word wel morgenavond waarschijnlijk en dronken. Morgen feestje in maastricht de hele dag
Ik ben tegen 7 uur gaan slapen, die fucking samenvatting is nog niet af.quote:
Thanks!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Goeie tieten en een pittig kapsel wat zowaar wél staat
Nu issie inmiddels wel af toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben tegen 7 uur gaan slapen, die fucking samenvatting is nog niet af.
Nu net. Zucht. Nu dat ding nog uit mijn hoofd leren. Thanks voor je smsje maar mijn beltegoed is op.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
"AND IIIIIIIIIIIIIIII..."
En toen was mijn gehoor weg.
NPquote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nu net. Zucht. Nu dat ding nog uit mijn hoofd leren. Thanks voor je smsje maar mijn beltegoed is op.
[..]
Dat is limburgs voor ik heb het gehad/ik ben finaal naar de klote/ik ben kutzatquote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef Adelante het volgende:
aan de hek? wat is dat nou weer voor term?
Ouwe hekker. Slaap lekker.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef vosss het volgende:
[..]
NP
Ik ga naar bed, ik ben aan de hek
Slaap lekker 7.
Leer ze nog even en slaap lekker voor later.quote:Op zondag 24 januari 2010 04:56 schreef Seven. het volgende:
Thanks Stali.
Veel plezier morgen vosss.
Heb je het hele filmpje gezien? Of van ellende uitgezet?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef PeZu het volgende:
ik krijg het beeld van de zingende seven net van mijn netvlies en geluid ook niet van mijn trommelvlies btw
Nog 1 nachtjequote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Leer ze nog even en slaap lekker voor later..
ik ben sado-masochist, helemaal afgekeken dusquote:Op maandag 25 januari 2010 00:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je het hele filmpje gezien? Of van ellende uitgezet?
Moet ik er ook 1 voor jou maken?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben sado-masochist, helemaal afgekeken dus
that's hotquote:
Spreek je jouw usernaam uit als pezu of pezoe? En waar ligt de klemtoon? Ik ben geneigd er peZOE van te makenquote:
peezuquote:Op maandag 25 januari 2010 00:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Spreek je jouw usernaam uit als pezu of pezoe? En waar ligt de klemtoon? Ik ben geneigd er peZOE van te maken
ok, pezoe mag ookquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:27 schreef Seven. het volgende:
Maar niet nu want ik moet eerst even de samenvatting grondig doorlezen. En dan nog 2 keer en dan ben ik klaar voor mijn examen.
als ik vrouw was dan was ik ook lesbiennequote:
Ik ook. En een slet waarschijnlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik vrouw was dan was ik ook lesbienne
dat is niet waarschijnlijkquote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef Seven. het volgende:
Ik heb het zeker weten gehaald.. Examen ging supergoed, nachtje doortrekken was toch wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |