Hey, ik heb daar keihard mijn best op gedaan!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef zomaareennaam het volgende:
nee - dat wordt het niet vanaaf.... tjonge jonge wat een mislukking / what a waste of time....
tja... - de waarheid is hard mn jochie... - accepteer het maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, ik heb daar keihard mijn best op gedaan!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:32 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja... - de waarheid is hard mn jochie... - accepteer het maar
Vertaling: tvp.quote:
Zeg jij het maar ouwe!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaat dit 'm worden vanavond?
Ja, maar waar blijft hij? Ik wil weten wat hij d'r van vindt.quote:
Je bent jaloers op mijn LivingColors.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef Noorseviking het volgende:
Wat een hoerenlamp daar op de achtergrond.
Hij is waarschijnlijk gewoon nog diep onder de indruk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar waar blijft hij? Ik wil weten wat hij d'r van vindt.![]()
Net wel gesms't.
Dat bedoel ik maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
Seven. is wel een milf, vosss. Prima voor de vrijdagavond
Staat goed he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Omg, Seven. is blont geworden
*geluid uitzet
Ik heb haar gegeven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef Stali het volgende:
Nu zou het leuk zijn als ze ook van elke FOK!ker vijf sterren krijgt he.
Al was het maar voor de lef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de scene met de sigaret kan het geluid weer aanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
*geluid uitzet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Hier was de kroeg ook tof.
Bedankt nog voor het mooie lied![]()
I will always love you too, Gari.quote:
Ik kan voor jou natuurlijk 'My heart will go on' zingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als vosss maar niet jaloers wordt.
Sinds 4 weken trouwens. Eerst was het smileygeel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
*geluid uitzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |